Moro.
Luultavasti hallitset nämä liikkeet paljon paremmin kuin minä, mutta kirjottelen omia mielipiteitä niin voit kertoo miten asian laita on. Jos olen väärässä, niin pystyn korjaamaan ainakin omat liikkeeni sitten
-Arskan G6 taisi olla penkkaaminen leveällä otteella, mutta onko liian leveä jo? Kyynärpäät näyttävät olevan aikalailla sivuilla. Itse ainakin yritän saada kyynärpäät osoittamaan alaviistoon, jos ei muuten niin otetta kaventamalla.
-Niskan taakse pystypunnertamisesta olen lukenut/kuullut hyvin paljon pahaa, että on erittäin hyvä liike tuhoamaan olkapäänsä. Sillä taisin omanikin tuhota. Joko huono tyyli ittellä tai sitten liike ei vain yksinkertaisesti ole kauhean hyvä rata olkapäälle. Etupuolelta pystypunnertaminen on kuulemma melkeinpä aivan yhtä tehokasta. Johonkin lihakseen se otti vähän vähemmän, mutta ei suurta eroa. Ja olkapäät kiittää. (liikerata itsessään näytti mielestäni aika hyvältä)
-Itse hauiksessa vedän ensimmäisenä olkapäät taakse ja alas, lavat yhteen. Kyynärpäät kylkiin tai aivan viereen ja siitä tekemään. En tiedä onko suurta merkitystä, mutta tuntuu että painotkin nousee paljon helpommin kun tämän tekee.
-Teen itse niin syviä kyykkyjä kuin menee. En tiedä miten päin on parempi, tekee mulle sen, että lepopäivinä jos menen ilman painoja kyykkyyn ja nousen ylös niin vihlasee pohkeesta aika kovaan, en tiedä miksi...