Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on syynä ettei kyykky luonnistu?
Tehdäänkö hauis käännöt suoralla tangolla?
Hetken vilkuilin threadia niin täytyy todeta, että monilla tuo kehitys tyssää varmasti liikaan reenaamiseen. Aika huonon näkösiä tuloksia monilta nuorilt janpoilta. Lepoa, lepoa ja lepoa reilusti lisää!
Mä kyllä lähtis ikinä tekemään mitään g6-koko-roppa-häröilyä näin natuna. En mä mitenkää palautus tosta setistä ja ehkä pari viikkoa menis ja tulis täys romahdus painois jo.
Hyvän ohjelman olet väsännyt jos haluat varmasti paskoa olkapääsi pidemmällä juoksulla.Aloitin muutamia viikkoja sit treenaamaan useamman vuoden tauon jälkeen ja otin G6: kokeilu käyttöön, myös syystä että useampi jakoiset ei oikein käy tällä hetkellä treeni kaverin työn takia. Muokkasin hieman ohjelmaa.
1.Päivä:
Kyykky 3X
Penkki 3X
Vinopenkki 3X
Ylätalja eteen leveällä 3X
Niskantakaa punnerrus 3X
Hauis tangolla 3X
Vatsat 3X
2.Päivä
Kyykky 3X
Suorin jaloin maastaveto 3X
Pohkeet tangolla 3X
Penkki 3X
Ylätalja eteen leveällä 3X
Niskantakaa punnerrus 3X
Hauis tangolla 3X
Vatsat 3X
3.Päivä
Kyykky 3X
Penkki 3X
Ylätalja leveällä eteen 3X
Kulmasoutu 3X
Niskantakaa punnerrus 3X
Kapea penkki 3X
Hauis tangolla 3X
Vatsat
Kyykky, penkki, sjmv, kulmasoutu, kapea penkki, vinopenkki on sellaisia liikkeitä joihin olen tähän mennessä lisännyt 15kg per viikko lisää sarja painoa. Jossain vaiheessa tietenkin tulee stoppi. Muihin liikkeisiin 7,5kg per viikko. Teen niin että teen penkissä sanotaan vaikka 8 toistoa ni seuraavassa treenissä heitän lisää 5kg ja yritän saada sen 8 toistoa. Sen jälkeisistä sarjoissa kevennän painoa ja teen tiuhaan tahtiin pitämällä hyvin vähän taukoa. Jalka treenit meni alkuun pieleen pariks viikoks ku tuli treenattua liian kovaa ja jalat meni paskaks ku ei taipunu paskallekkaan vaan piti suunnilleen kaatua pöntölle Lihasmuistilla mennään. Oon tykännyt tehdä tät ohjelmaa ei ole liian raskas! Aikonaan treenit oli niin kovia et se kävi jo psyykkeelle hormooneihin en koske koska ei ole rahaakaan ja en halua pilata omaa tuotantoa.
itsellä ongelmia kuusikon kanssa kun tulokset jankkaa paikallaan. 4kk ajan tulokset koheni ropisten, mutta nyt on tyssännyt. Milläs ohjelmalla olette jatkaneet kuusikosta? Itsellä tämä kuusikko on ollut ensimmäinen kunnon saliohjelma koskaan joten pikku vinkit/esimerkit olis poikaa