Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai saakeli mitä kehitystä, onnittelut! Antaa kyllä uskoa jatkaa tämän ohjelman parissa ilman mitään muutoksia. Välillä hieman häiritsee kun tässä ohjelmassa ne maitohapot tulee vasta viimeisen sarjan kohdalla ja sitä edeltävät menevät läpi kevyesti ilman ongelmia. Näköjään kehitystä kuitenkin tapahtuu.3 kuukautta tullu tässä hetki sitten täyteen ja on sanottava et hyvä ohjelma on kyllä... Jatkan kyllä vielä tätä niin pitkään kun kehitystä tulee.
Itse asiassa tuntuu että rasvaa ei olis tullu melkein yhtään.. =/
Noh takana on kyllä laihdutus 110kg->70kg että osa on nestettä luultavasti. Niin varmaan kertoo miks tota painoa tullut noin paljon noin lyhyes ajas.
Hyvää kehitystä oot kyllä saanu tällä aikaseks, ihan mielenkiinnosta minkä verran oot syöny tän 3kk aikana plussilla selvästikin mutta kuinka paljon?
Noh, tuskinpa mulla nyt mikään hätä on kun jopa parit vai kolmet treenit nyt mennyt ilman että tulee toistoja lisää. Saa nähdä miten viikonlopun jälkeen kulkee kun on saanu vähän lepoa alle.Mun mielestä se menee hyvin just noin, että ekalla saa täyden kympin ja seuraavat tekee sit tiukkaa. Sillon tuntee tehneensä liikkeen niin kovaa, että lihakset on perusteellisesti muussattu. Tietysti jos pidemmän aikaa pysyy sarjat aina samoissa niin voi kokeilla jotain kikkailua.
Penkkipunnerruksessa vain se ongelma, että 20 kg tanko on 45 kg painavalle naiselle aika kova aloitus?
mutta joskus tuntuu että on mukava tehdä nuita ylimääräisiä.
laita enemmin leuanvedon tilalla, itse tekisin myös vähän lyhyempi kuin kutosia niitä rinnallavetoja. Tekniikkaa pysyy ainakin helpommin kasassa jos tekisi esim 4x3:nLaittaisinko vaik pe takakyykyn tilalle?