Tämä pitää varmaan ainakin osittain paikkaansa, mutta aloin miettimään, että mistä se oikeasti johtuu. Se että "osaa ottaa itsestään kaiken irti", sillä ei kuitenkaan taida olla tekemistä pelkästään voiman ja lihasmassan määrän kanssa. Broidin kanssa joskus puhuin tästä, ja hän heitti jotain ihme legendaa "mind-muscle connectionista". Meni multa ihan yli, ja lähinnä otti päähän tyyliin "hän kuvittelee treenaavansa kovempaa kuin minä". Kuitenkin tossa on jotain logiikkaa kun miettii, että sarjapainoja ei voi kasvattaa ikuisesti, niin jostainhan se ärsyke kehitykselle on saatava. Ehkä kyse on sitten sarjakestävyydestä, että pystytään kovemmalla teholla tekemään enemmän toistoja/sarjoja kuin ennen, vaikka painot olisivatkin samat.
Tai sitten lihasten hermotus on parempi, että yksittäisistä toistoista saadaan enemmän irti. Itse oon huomannu, että nykyään olen sarjojen jälkeen paljon useimmin hengästynyt. Aikaisemmin pelkästään kyykky aiheutti happivajetta, joten ehkä kunto on vaan laskenut. Tai sitten teen sarjat kovempaa tahtia. Tai jotain.