Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Nyt on kolme kuukautta takana ohjelmaa ja painot ovat nousseet seuraavasti:

Kyykky: 40kg -> 65kg
Penkki: 37,5kg -> 57,5kg
Ylätalja 30kg -> 40kg (talonyhtiön salilla ei leuanvetotankoa)
Pystypunnerrus: 20kg -> 35kg
Hauiskääntö: 20kg -> 33kg
Vatsat: 10-10-12 -> 16-16-16

Paino 60 -> 66

Mainio ohjelma tämä on näin aloittelijan näkökulmasta. Kyykky olisi noussut varmaan enemmänkin, mutten ole voinnut tehdä sitä kolmeen viikkoon jalkavaivojen takia. Nyt ajattelin pitää kevyen viikon ja sitten katsoa uutta ohjelmaa. Pystäri ja hauiskääntö ovat junnanneet paikallaan lähes kuukauden. Ajattelin pudottaa pystärin sarjat kolmeen, jotta progressio olisi helpompaa. Mutta mitenköhän muuten tästä kannattaisi jatkaa, jos massan kasvatus on päämääränä? Jalkoja en uskalla tehdä vielä pariin viikkoon, mutta sitten kyykky ja mave mukaan ohjelmaan.

Edit: Niin. Huomasin lisäksi, että kyykyn jälkeen ei paukkuja tahtonut riittää enää penkiin, joten aloin tehdä penkkiä ensimmäiseksi. Ei vaikuttanut kyykkyyn mitenkään ja molemmat nousivat. Vähän soveltamisen varaa tässäkin ohjelmassa on.

Vetääkö jengi ekan G6-treenin puolitehoilla vai mitä on toi yliluonnollinen kehitys kaikissa liikkeissä?! 6 viikkoa takana, kyykky kasvanu kymmenen kiloa ja perse levinny vähintään saman verran.

tuskin mitään yli luonnollista. minä aloitin aivan nollista kun haluan opetella liikkeet samalla. ja olin ekan g6 treenin jälkeen poikki.
jep nyt alkaa olla jo aikamoista vääntöä.

Mites tullut tulosta 2x viikossa 2päivän välipäivillä. Tuossa ohessa olisi itsepuolustusta myös 2 kertaa viikossa? :)

Itse vedän aika usein 2x viikossa 2 välipäivällä, koska kilpatanssiharrastus vie aikaa. Verrattuna 3kk rykäisyyn jossa olin kolmesti viikolla salilla, kehitys luonnollisesti hidastuu muttei mitenkään dramaattisesti. Tärkeintä on vaan tehdä puhtaasti ne liikkeet ja käydä kunnolla läpi koko ohjelma. Mutta kokeilemallahan se selviää parhaiten.

4 treeniä takana hyvältä on tuntunu, kehityskin on kivaa näin 8kk totaalitauon jälkeen;

Penkki +7,5kg
Kyykky +20kg

-täytyypi päivitellä miten homma edistyy.

Hei!
Mulla on nyt ohjelmaa 1,5kk takana ja sama määrä edessä. Kehitystä on tapahtunut, ainakin voiman suhteen.

Kyykky: 30kg -> 40kg
Penkki: 30kg -> 50kg
Kulmasoutu: 25kg -> 40kg
Niskantakaapunnerrus: 15kg -> 25kg
Hauiskääntö: 20kg -> 25kg
Vatsat: 30-20-20 -> 50-30-20

Mistä johtuu että lihakseni ei kasva? Olen siis ihan uusi näissä voimailujutuissa joten kysyn ihan tosissani.
Ennen arskan ohjelman aloittamista treenailin pari kuukautta penkkiä, haubereita, ojentajia ja vatsoja ilman mitään tiettyä ohjelmaa.
Kolmisen kuukautta sitten mittailin kädet, vatsan ja rinnan. Kysymykseni siis on että miten käteni (hauberin kohdalta) olivat isoimmillaan ensimmäisellä mittaus kerralla?
Nyt olen kuukauden välein mitannut käteni ja ne ovat ekan mittauksen jälkeen pienentyneet n. 1,5cm. Mistä moinen johtuu?

Jos et oo ennen salilla käyny ni eiköhän tuo hermostopuoli kehity ensin mutta kyllä se biiffi alkaa pikkuhiljaa tarttua :) syöt vaa +500kcal ja reippaasti roteiinia nii kyllä se siitä :) ja tuohon käsien pienentymiseen niin oletko varma ettei ois vaa kroppa kiristynyt?

tbone: Oisin kanssa taipuvainen sanomaan, että sulla on rasvat vähentynyt kropasta ja sillä näyttää et haukka ois pienentynyt...jatkat vaan treeniä ja pidät ravintopuolesta huolen, niin kyllä ne lihatkin alkaa aikanaan paisumaan.

Kiitos vastauksista.
Kai sitä pitää vaan jatkaa sitten, toivottavasti jossain vaiheessa alkais ne lihakset näkymäänkin.
Kuinka paljon on reippaasti proteiinia, kuinka paljon sitä pitäisi saada?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Eka päivä gay 6 takana, oikeiden painojen haku oli tänää. Mutta yleisesti aivan loistava ohjelma!! Treeni taustaa:2007-2008 tuli treenattua kunnolla, sen jälkeen oli hiljaisempaa nyt syksyllä alotin uudelleen, lähinnä peruskunnon nostamista ja tosiaan siirryin g6. Tuloksia ilmoittelen myöhemmin!

G6:sta nyt 2,5kk takana, aloitin siis salilla käymisen silloin. Tulokset ovat olleet huippuhyviä! erityisesti kyykky, en tiedä mikä on vialla minussa :D

eli

Penkki 3x10x40kg - 3x10x55kg
Kyykky 3x10x55kg - 3x6x100kg
Leuat 0,0,0 - 6,5,5
Pystäri kässäreillä 3x10x10kg - 3x10x17,5kg (yhden kässärin paino)
Haiuskääntö tangolla 3x10x15kg - 3x10x25,5kg

Aika makoisa ohjelma, mutta menee kyllä vaihtoon kohta koska liian yksipuolinen ja alkaa kyllästyttää

Vetääkö jengi ekan G6-treenin puolitehoilla vai mitä on toi yliluonnollinen kehitys kaikissa liikkeissä?! 6 viikkoa takana, kyykky kasvanu kymmenen kiloa ja perse levinny vähintään saman verran.
Yleensä nämä tulokset ovat hyvin vääristyneet koska harva kokeilee niitä sarjamaksimeja ennen kuin alkaa tekemään tätä ohjelmaa. Eli yleensä lähdetään pienillä painoilla liikkeelle että pystytään useamman viikon verran lisään painoja, eli oikeasti se todellinen kehitys on paljon paljon pienempi.

Voiko esim. keskiviikon kyykyn vaihtaa maveen, jos haluaisi vaikka lenkkeillä samalla? Ja onko haittaa, jos keskiviikkoisin tekee penkin kapealla otteella?

nyt on luettu 309 sivua tästä g6 ohjelmasta, ainut mikä jäi nyt mieleen, että toimiva ohjelma. kaikki kysyy KOKO AJAN SAMOJA KYSYMYKSIÄ !!
308 sivua turhaan luin. eka sivu olis ehkäpä riittänyt pelkästään.

nyt on luettu 309 sivua tästä g6 ohjelmasta, ainut mikä jäi nyt mieleen, että toimiva ohjelma. kaikki kysyy KOKO AJAN SAMOJA KYSYMYKSIÄ !!
308 sivua turhaan luin. eka sivu olis ehkäpä riittänyt pelkästään.

Kestikö tosiaan 309 sivua huomata toistuva kaava? :hyper:

No, oli mulla oikeaakin asiaa. Kysyin tätä aloittelijoiden peruskysymykset -ketjussa mutta ei tullut vastausta joten kopion kysymyksen tänne: Teen tällä hetkellä G6:sta mutta liian monta kertaa kavereista ja omasta laiskuudesta johtuen on nyt mennyt keskiviikko kotitreeniksi. Siispä mietinkin onko etunojapunnerrus lisäpainoilla ok liike penkin korvaajaksi kotitreenissä? Tätä ennen tein käsipainoilla squeeze pressiä ja fly awayta mutta painot meinaa loppua kesken niin pitäisi jotain muuta keksiä tulevien kotitreenien varalle.

Kestikö tosiaan 309 sivua huomata toistuva kaava? :hyper:

No, oli mulla oikeaakin asiaa. Kysyin tätä aloittelijoiden peruskysymykset -ketjussa mutta ei tullut vastausta joten kopion kysymyksen tänne: Teen tällä hetkellä G6:sta mutta liian monta kertaa kavereista ja omasta laiskuudesta johtuen on nyt mennyt keskiviikko kotitreeniksi. Siispä mietinkin onko etunojapunnerrus lisäpainoilla ok liike penkin korvaajaksi kotitreenissä? Tätä ennen tein käsipainoilla squeeze pressiä ja fly awayta mutta painot meinaa loppua kesken niin pitäisi jotain muuta keksiä tulevien kotitreenien varalle.

nooo 309 sivun rautaisella kokemuksella sanon että kannattaa ottaa itteä niskasta kiinni ja vääntyä silloin keskiviikkona salille + (minu mielestä yksin on salilla paljo mukavampi treenata kuin kaveri porukalla, menee turhaksi jutteluksi). jos nyt yhtään ymmärsin tätä hommaa nii ei kannattais lähteä mitään muuttamaan. mutta viisaammat kertokoon totuuden. tämä tosin vain minun mielipide asiasta.

Viikko tullut nyt tehtyä tätä ja heräsi kysymys. Entäs pohkeet? Tuleeko ne kyykyssä vai pitääkö erikseen reenata?

Kyykky kehittää kyllä pohkeita. Pohkeet ovat sellainen osa-alue, joiden koko ja kehitys määräytyy erittäin paljon geeniperimän kautta. Toisten ei tarvitse treenata pohkeita juuri ollenkaan, toisilla taas ei tahdo kasvaa millään treenillä.Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Voimaa pohkeissa on niinkuin muillakin, mutta koko on pieni. Eli jos pohkeesi eivät tunnu kasvavan, niin suosittelen pohjetreenin ottamista ohjelmaan. Esim. aasinosto on hyvä liike pohkeille. Ja pohkeiden treenauksessa pätee erityisesti sanonta: No pain no gain. Eli kipua ei voi pohjetreenissä välttää, jos haluaa pohkeiden kasvavan.

Kyykky kehittää kyllä pohkeita. Pohkeet ovat sellainen osa-alue, joiden koko ja kehitys määräytyy erittäin paljon geeniperimän kautta. Toisten ei tarvitse treenata pohkeita juuri ollenkaan, toisilla taas ei tahdo kasvaa millään treenillä.Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Voimaa pohkeissa on niinkuin muillakin, mutta koko on pieni. Eli jos pohkeesi eivät tunnu kasvavan, niin suosittelen pohjetreenin ottamista ohjelmaan. Esim. aasinosto on hyvä liike pohkeille. Ja pohkeiden treenauksessa pätee erityisesti sanonta: No pain no gain. Eli kipua ei voi pohjetreenissä välttää, jos haluaa pohkeiden kasvavan.

Kyllä oikeestaan tuntuu siltä että pohkeissaki jotain tapahtuis, sitten kun viellä käyn 2-3 kertaa viikossa lenkillä nii kyllähä siinäkin ne pohkeet luulisi reenautuvan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom