Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Habankorppu sanoi:
edit: mistä muuten kaivoit ton ohjelman? Jostain Arskan kirjasta? Lehdestä? Netistä? Kiinnostas tietää enemmänkin noista Ahnuldin treenimenetelmistä.

Artikkeli on julkaistu aikanaan Ironman lehdessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trifixion sanoi:
Lieköhän jonkinlainen syysmasennus ollut Arniella tässä päällä?

:hyper:

Ei toiminu :itku:
Tuli joku ihme merkki ja sit luki osoterivissä, että denial... mitä teen?

B.O.S.S sanoi:
Jos mä alan reenaamaan samalla kaavalla sovelletussa vaatetuksessa, niin mulla on salilla pipo, hanskat ja sukat jalassa
voi olla ettei olis ruuhkaa niillä laitteilla joilla reenaisit, jos hyötynäkökohtia haetaan (niinkuin kaikesta kuuluu). :)

Eikö tossa ylikunto tule helposti jos kolmesti viikossa tekee täysii samat liikkeet.
Kyykkäät 12 sarjaa viikossa..? täysii..?

HST:ssä sentään on jokatoinen kevyempi viikko eikä muutenkaan tehdä loppuun asti.

Ite tuli tollasella treenattua sillon kun ei tiennyt mistään mitään ja oli juuri alottanu treenaamisen. Kyllä siinä kehitty mutta ei alottelija paljoa tarvitsekkaan kehittyäkseen.

Habankorppu sanoi:
edit: mistä muuten kaivoit ton ohjelman? Jostain Arskan kirjasta? Lehdestä? Netistä? Kiinnostas tietää enemmänkin noista Ahnuldin treenimenetelmistä.
Mullapas on ahnuldin "näin treenaat Arnoldin kanssa"tjsp -kirja! :hyper:
Siinä on muuten aivan helevetisti hyviä kuvia arskasta.
Edit: tosin osa melko homoeroottisia

Voi olla että oon taas nähny joskus jotain unta, mut muistelisin, että jostain oon lukenu tai nähny Arskan kertovan, et se teki pohkeita aina sarjojen välillä. Siis eri liikkeitten välissä aina pohkeita niin vitusti.
Herättäkää jos oon aivan väärässa taas.

OutOfShape sanoi:
Pyri joka kerta lisäämään painoa liikeeseen, kun pystyt tekemään 2 tai 3 toistoa yli suositellun määrän.

Tässä varmaan se tärkein pointti varmaan. Ei riitä että tuntuma parantuu keskittymällä supistukseen lisää, vaan pitää työtäkin saada tehtyä enemmän kuin ennen.

Gangst3ri sanoi:
Eikö tossa ylikunto tule helposti jos kolmesti viikossa tekee täysii samat liikkeet.
Kyykkäät 12 sarjaa viikossa..? täysii..?

Eihän tuossa jokainen kyykky sarja tule täysiä vaan se viimeinen. Eli otetaan paino, jolla pystytään tekemään 4 x 10. Silloinhan ensimmäiset kolme kymppiä pitäisi olla "kevyitä". ;) Eli periaatteessa noin 3 kovaa kyykkysarjaa viikossa... aivan kuten HST:ssäkin. Toisaalta tuossa tulee hiukan enemmän puolikovia sarjoja ja kokonaisvoluumi vaikkapa kyykyssä on rutkasti isompi.

Tosta kun hajoittaa ton pystypunneruksen (4sarjaa) ja hauiskäännön (3sarjaa)----> kahdeksi sarjaksi kulmasoutua, kahdeksi sarjaksi pohkeita ja yhdeksi sarjaksi (yht. 5sarjaa) pystypunnerrusta, ohjelma kuulostaisi (IMO) järkevämmältä.

Kyllähän mitä tahansa ohjelmaa pystyy muuttamaan miten haluaa, mutta sitten se ei enää ole sama ohjelma. :whip:

OutOfShape sanoi:
Kyllähän mitä tahansa ohjelmaa pystyy muuttamaan miten haluaa, mutta sitten se ei enää ole sama ohjelma. :whip:

Tottahan tuo on, mutta vähän ontuvaa treenausta (IMO) tuolla alkuperäisellä syntyy. Kuitenkin työntäviä perusliikkeitä 7sarjaa (=21 sarjaa viikossa) ja vetäviä 3+ hauikset. Ja ei pohkeita ollenkaan... Ihmeenä pidän jos arnold oikeasti treenasi tuolla itsensä huippukuntoon.

hekottaja sanoi:
Tottahan tuo on, mutta vähän ontuvaa treenausta (IMO) tuolla alkuperäisellä syntyy. Kuitenkin työntäviä perusliikkeitä 7sarjaa (=21 sarjaa viikossa) ja vetäviä 3+ hauikset. Ja ei pohkeita ollenkaan... Ihmeenä pidän jos arnold oikeasti treenasi tuolla itsensä huippukuntoon.

Tuossahan sanottiin, että Ahnuld treenasi tuolla alkuaikoina kovasti lihasmassaa. Ja kuten tuossa muutama postaus sitten todettiin Arskan pohkeet eivät olleet jenkkeihin tullossa hyvässä kunnossa.

Pohkeet ja kyynärvarret ovat sitä paitsi muutenkin hifistelyä aloittelijoille. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom