BB PRO Arnold Schwarzenegger

Ite diggaan enempi 70 luvun bodareiden jaloista, ne kun on vielä inhimilliset ja mahdollistaa kävelyn normaalisti. Jotenki esteettisempiä kroppia, vaikka on massaa paljon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
young Arnie
154524_227643927340108_100002835060870_354513_1176622721_n.jpg
 
Tuohon aikaan kilpabodarit oli vielä sentään edes jokseenkin normin näköisiä.

Yks erittäin huomioimisen arvonen asia on nykyajan spoudareitten mahat. Niitten sisäelimet on kasvanu aivan liian suuriksi ja siks niillä onkin jotain viis kertaa isompi vyötärönympärys kuin esim. Arnoldilla.

Kyllä Arnold on mun mielestä vaan kaikkein paras kehonrakentaja (ja näyttelijä) kautta aikain.
 
Yks erittäin huomioimisen arvonen asia on nykyajan spoudareitten mahat. Niitten sisäelimet on kasvanu aivan liian suuriksi ja siks niillä onkin jotain viis kertaa isompi vyötärönympärys kuin esim. Arnoldilla.

Kyllä Arnold on mun mielestä vaan kaikkein paras kehonrakentaja (ja näyttelijä) kautta aikain.

ehkä nyt ei sisäelimet sentään.
 
Kyllä se kasvuhormonin käyttö kasvattaa sisäelimiäkin mikä näkyy sitten törkeen kokosena mahana. ns GH-gut

Mä oon ymmärtäny että gh-gutti on tyyliin vettä kerääntyny keskikroppaan ja rasvaa kertyny sisäelimien ympärille insuliinin takia jnejne?

en nyt millään jaksa uskoa että SISÄELIMET kasvaa.. ja tottakai gh-gutissa on osana se että suurin osa bodareista ei osaa reenaa tai jaksa reenata sisäsiä vatsalihaksia jnejne, vatsan saa pömpöttämään pienempikin mies ja sen saa hallittua vaikka kuinka iso mies.

ja siis nimenomaan oon ymmärtäny et insuliinit jne aiheuttais tätä, ei esim testot jne
 
Mä oon ymmärtäny että gh-gutti on tyyliin vettä kerääntyny keskikroppaan ja rasvaa kertyny sisäelimien ympärille insuliinin takia jnejne?

en nyt millään jaksa uskoa että SISÄELIMET kasvaa.. ja tottakai gh-gutissa on osana se että suurin osa bodareista ei osaa reenaa tai jaksa reenata sisäsiä vatsalihaksia jnejne, vatsan saa pömpöttämään pienempikin mies ja sen saa hallittua vaikka kuinka iso mies.

ja siis nimenomaan oon ymmärtäny et insuliinit jne aiheuttais tätä, ei esim testot jne
Kyllä se kasvuhormooni kasvattaa sisäelimiä...
 
Taitaa Arska treenata leffarooliansa varten. Näyttää ainaki paremmalle mitä ennen siis, jos noi kylyn kuvat on tuoreita. Vai ekös tolla Arskalla oon isompi rooli tossa Expendables 2 ku ykköses. Oikeinkirjotus ton nimen osalta voi olla mitä on...

Tosta jalkahommasta sen verta, että kyllä mun mielestä kehonrakentajalla pitää olla isot jalat. Ei kehonrakentajan kuulu olla mikääs atleettisen kaunis näky vaa sitä lihasta pitää olla kunnolla ja mun mielest ihan älytöntä jos jalat alkaa olla saman paksuset ku kädet. Kunnolla jerkkua niihin reisii..
 
Taitaa Arska treenata leffarooliansa varten. Näyttää ainaki paremmalle mitä ennen siis, jos noi kylyn kuvat on tuoreita. Vai ekös tolla Arskalla oon isompi rooli tossa Expendables 2 ku ykköses.
Expendables 2:n kuvaukset ovat loppuneet jo ihan hyvää aikaa sitten. Arskalla on toki myös tulossa lähivuosina neljä muuta leffaa, joissa kaikissa esittää pääosaa.
 
Back
Ylös Bottom