- Ikä
- 45
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuoden 1980 kunto ei todellakaan ole "totuus" yhtään mistään. Vuonna 1980 Arska oli kevyempi kuin koskaan, hyvä jos 225 paunaa, ehkä allekin. Vuonna 1974 Arska oli painavimmillaan, arvioiden mukaan ehkä jopa lähelle 250 paunaa, yli 240 ainakin. Vaikka 1975 kunto oli sentään parempi kuin 1980, niin massaa oli 10-15, ehjä jopa 20 paunaa vähemmän kuin 1974. Ennen v. 1975 Olympiaahan Arska oli joissain elokuvaprojekteissa ja Olympiaan valmistautumiseen ei sinä vuonna paljoa ollut aikaa.lavakuvissa/videoissa se totuus näkyy paremmin).
tässäpä video esimerkiksi:
Vaikka video onkin ehkä Arskan huonoimmasta kunnosta ikinä, niin olen samaa mieltä. Ahnuldin kisapaino pyöri vissiin siinä 235 paunan paikkeilla ja ukko on 6-2 pitkä. Nykyhuiput ovat kaikki lyhyempiä ja painavat 0 - 40 paunaa enemmän. Lihaa on siis rekallinen enemmän. Onko tämä katsojan silmään esteettisempää, no se on jokaisen itse päätettävissä. Pidän itse noita 70-80 luvun potareita parhaimman näköisinä (omaan silmään), mutta ei sillä kisoja voiteta.
Arska oli ja on edelleenkin elävä legenda, ollu monessa mukana ja innoittanut miljoonia ihmisiä kehonrakennuksella,elokuvilla..... Ite mukaanlukien. Äijä 65v ja on saanu enemmän aikaan tahdonvoimalla ja kovalla työllä, ku 93,1% meistä (siis yhteensä)
Korjattu!Perus 93% :D Ota suomesta sata peruspakkilaista nii niistä 7 on saavuttanu enemmän kuin Arska ;)