Armoa nivelet armoa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
20.6.2002
Viestejä
2 688
Ikä
49
Hei

Mulla on tämmönen ongelma. Tunnen olevani ihan raihnainen vanhus. Jokapaikkaa kolottaa julmalla tavalla. Auttaisiko siihen nyt sitten vain lepo, venyttelyt tuskin auttaa polviin, olkapäihin (no tähän venyttely auttais..), ranteisiin, kyynärpäihin tai yleensäkään nivelkipuun. Muilla ollut/on samanlaisia ongelmia ?

Ai niin ja treenitaustaa on yli 10 vuotta eli en valita pienestä.. Ikää 27-v.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä oli tossa kans kyynärpäät ja ranteet aivan tajuttoman kipeät ja siihen auttoi omega-3 tabletit! palstalla on ennenkin ollut noista juttua ja mua ne ainakin auttoivat, vaikkei ikää kyllä ole vielä edes 19..
 
Originally posted by jpm
Itsellä oli tossa kans kyynärpäät ja ranteet aivan tajuttoman kipeät ja siihen auttoi omega-3 tabletit! palstalla on ennenkin ollut noista juttua ja mua ne ainakin auttoivat, vaikkei ikää kyllä ole vielä edes 19..

Mitä omega-3 tabuilla tarkoitat ? Vedän möllerin tuplia 3 kpl aamulla ja illalla eli yhteensä 6 tbl päivässä. Ei auta mua ainakaan tuo määrä. Koetanpa nostaa annostuksen 10tbl päivässä ja katsotaan sitten.
 
No eiköhän tuo nyt ole sama mitä kalaöljy tabletteja on.. itellä on "triomega" merkkisiä tabletteja ja hyvin auttoi nivelkipuihin! annostus 4kpl/vrk. (tosin suositus on 2kpl/vrk)
 
Varmaan lepo olisi kaikkein viisain valinta. Mutta onhan täällä kyllä puhuttu niistä nivelien kivuliaisuuteen auttavista lisäaineistakin.

Twinlabin Joint Fuel on ainakin yksi ja Boosmanilla Dymatizen Joint Repair. En tosin ole itse kokeillut.
 
Itselläni oli jokin aika sitten samoja oireita, mitkä tosin eivät ole vielä kokonaan hävinneet. Oli puhetta tälläkin palstalla muutama viikko sitten. Itse otan kalanlihaöljy tabletteja, on kuulemma parempia kuin normaalit??? Ja mobilattia sivelen joskus kipeisiin niveliin. Särkylääkkeet eivät ainakaan auttaneet, vaikka lääkäri suositteli syömään niitä kuurilla, eli viikon buranaa 3 tablettia päivässä.
 
Särkylääkkeet eivät tosiaan tunnu auttavan nivelkipuihin, ei ainakaan ilman reseptiä saatava tavara.

Sittenhän on näiden aineiden ja lääkkeiden lisäksi vielä ranne- sun muut siteet, neopreenilämmittimet ja -tuet.

Itselläni oli ensin ranteet helvetin kipeät, sitten kyynerpäät. Paranivat järkeistämällä treeniä, lepäämällä ja hankkimalla siteet ja tuet.

Vaikka en noita siteitä sun muita härveleitä enää tarvitsisi, niin ilmankaan ei uskalla olla siitä pelosta että kivut palaavat. Parempi katsoa kuin katua, vai miten se meni...?
 
Originally posted by Nitsku
Särkylääkkeet eivät tosiaan tunnu auttavan nivelkipuihin, ei ainakaan ilman reseptiä saatava tavara.

Sittenhän on näiden aineiden ja lääkkeiden lisäksi vielä ranne- sun muut siteet, neopreenilämmittimet ja -tuet.

Itselläni oli ensin ranteet helvetin kipeät, sitten kyynerpäät. Paranivat järkeistämällä treeniä, lepäämällä ja hankkimalla siteet ja tuet.

Vaikka en noita siteitä sun muita härveleitä enää tarvitsisi, niin ilmankaan ei uskalla olla siitä pelosta että kivut palaavat. Parempi katsoa kuin katua, vai miten se meni...?

Minulla on lämmittimet ja tuet. No täytyy katsoa josko vähän pitäisi taukoa. Kesälomat onneksi pian edessä ja ajatuksessa on 2 jakoinen ohjelma parin viikon ajan. Joint repair tabletit on hankinnan alla. Kiitoksia vastauksista.
 
Inkiväärikapselit/puristeet on auttaneet monelle. Niitä saa luontaistuotekaupasta. (On ihan totta vaikka en luontaistuotteisiin normaalisti juuri uskokaan.. auttoi isoäidilläni nivelreumavaivoihin)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom