Armeijaan Niinisaloon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SS-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Nyt seuraavana tammikuussa menen Niinisaloon armeijaan,jos joku on siellä ollut niin onko siellä punttisali???
Mikä olisi hyvä tulos penkistä armeijassa siis jos menee sin 19 vuotiaana?
Kiitos!

Ihan ok sali. Mutta nyt puhun -93 -94 tilanteesta. Vapaiden painojen sali. Mutta Niinisalo on hyvä paikka palvella, mihin puolelle olet menossa ?

Re: Re: Armeijaan Niinisaloon

Originally posted by Raven
:confused: Miksi tollasta kysyt?

Et siellä penkkituloksella tee yhtään mitään.
ajattelin vaa et käykä siel salilla vapaa-ajalla vaa jotai täyteen pumpattuja 170kg nostavia tyyppejä vai ihan kaiken kokosia...
Tykistöön ollaan menossa:D

Re: Re: Re: Armeijaan Niinisaloon

Originally posted by -SS-
ajattelin vaa et käykä siel salilla vapaa-ajalla vaa jotai täyteen pumpattuja 170kg nostavia tyyppejä vai ihan kaiken kokosia...
Tykistöön ollaan menossa:D
Eipä sillä taida olla merkitystä onko ne muut isoja vai pieniä. Enpä ole iso mutta ajattelin silti siellä käydä jos jaksaa..

Meikäläinenkin @ Niinisalo 2004 Tammi. :whip:

Muistakaa pojat: " Liikennevalokin tietää sen, kyllä vihreä on parempi kuin punainen. " Heh... no ei kai, pari kertaa ollut leirillä Niinisalossa, ihan jees mesta Harmaat pisti silmään. Ei itse joutunut pitämään kebaa meinaan :kippis1:

ps. Antza alias Off-topiccien kuningas iski jälleen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kenelläkään hyviä ideoita, miten intissä voisi minimoida lihaksien/voimien katoamista? :itku: Olen parin vuoden päästä itsekin menossa, en tosin tiedä vielä minne.

Originally posted by Antza
Muistakaa pojat: " Liikennevalokin tietää sen, kyllä vihreä on parempi kuin punainen. " Heh... no ei kai, pari kertaa ollut leirillä Niinisalossa, ihan jees mesta Harmaat pisti silmään. Ei itse joutunut pitämään kebaa meinaan :kippis1:

niin ja "Lehmät tykkää vihreästä ja naiset punaisesta."

Originally posted by kaikenlaista
Onko kenelläkään hyviä ideoita, miten intissä voisi minimoida lihaksien/voimien katoamista? :itku: Olen parin vuoden päästä itsekin menossa, en tosin tiedä vielä minne.

Eli vältä juoksua, tetsausta, kaikkea aeroobista. ja miten? no vemppaat tietenkin. aamulla vaan lääkärille selkää valittamaan ja lekuri kirjoittaa pari päivää vapautuksia. sitten vaan uudestaan. Mutta kuule. Sinä pääset sinne armeijaan tod.näk vaan kerran elämäsi aikana eikä se ole kun puolivuotta minimissä. sitä aikaa on turha pilata lusmuilemalla. ei siitä jää kun paskat muistot. ja intin jälkeen kun alat taas käymään salilla niin ei mene kauaakaan kun olet jo entisessä ellet jopa paremmassakin kunnossa.

Älä tsemppaa hae vemppaa. se vasta onkin typerää touhua.

Juu, siellä ei lusmuilla vaan vedetään naama irvessä ja karjutaan Warscreamejä "Saatanan ryssä", "Nahkurin orsilla tavataan", "Hakkaa Päälle Pohjan Poika".

Originally posted by samuk
Eli vältä juoksua, tetsausta, kaikkea aeroobista. ja miten? no vemppaat tietenkin. aamulla vaan lääkärille selkää valittamaan ja lekuri kirjoittaa pari päivää vapautuksia. sitten vaan uudestaan. Mutta kuule. Sinä pääset sinne armeijaan tod.näk vaan kerran elämäsi aikana eikä se ole kun puolivuotta minimissä. sitä aikaa on turha pilata lusmuilemalla. ei siitä jää kun paskat muistot. ja intin jälkeen kun alat taas käymään salilla niin ei mene kauaakaan kun olet jo entisessä ellet jopa paremmassakin kunnossa.

Älä tsemppaa hae vemppaa. se vasta onkin typerää touhua.

Vähän vaikea uskoa että sen menetyksen heti saa kiinni. Oon kuullut että jollakin on ollut esim. alkupaino 95kg, ja armeijan jälkeen vähän alle 80kg. Tossa palanut lihaakin suht paljon.

Täytyy varmaan ottaa kokoajan jatkuvalla syötöllä hiilaria ja proteiinia, jos ees vähän sais lihaskatoa pienennettyä, ja kalorit plussalle joka päivä :itku:

Originally posted by mtk77
niin ja "Lehmät tykkää vihreästä ja naiset punaisesta."

"punaiset kauluslaatat=jarruvalot"

"en tiedä mutta kuullut oon, patteri kuuluu radioon..."

"Jääkäri on tymä t:tykimies"

:D

Originally posted by PattiPete
Juu, siellä ei lusmuilla vaan vedetään naama irvessä ja karjutaan Warscreamejä "Saatanan ryssä", "Nahkurin orsilla tavataan", "Hakkaa Päälle Pohjan Poika".

sul unohtu vielä "verta pakkiin" :D

Suositut

Back
Ylös Bottom