Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pikku mies sanoi:Onks tääl paljonki kiekkoilijoita? mulla ainakin on ollu hiukan hankalaa toi voimatason yllä pito talvella kun jäällä ollaan 4-5krt. viikossa. Miten saatte voimat pysyyn talvella kun salille ei oikein tahdo keritä, ja jos menee ni on jäällä ihan tukossa. :wall:
pieni offtopick..sori
jarze sanoi:Kyllä se 160kg on kelle tahansa mäkimiehelle paljo etukyykystä. Kyllä ne semmosia riukuja on. (mutta, mähän en sitä voi tietää, tuntuu vaan uskomattoman isolta romulta kynäniskalle)
jhulmi sanoi:Oon ollut Kojonkosken seminaarissa. Mäkimiehet reenaa esim. Kojonkosken toimivassa systeemissä 10 päivän sykliin vähintään yhden maksimireenin. Ja kyllä, maksimiykköset on kovia painoon suhteutettuina.
jarska sanoi:Mitä järkeä on mäkihyppääjien tehdä etukyykkyä ja varsinkaan syvää sellaista, joten en usko noita tuloksia.
ressukka sanoi:Jossainpa hyvinkin.. oisko ollut sielä kuuluisassa hevosmiesten uutistoimiston viikkojulkaisussa Mutta kyllä Saku sen verran vantteran jässikän oloinen on että olisin heti veikannut sen 200kg, että kyllä tuo 240kg vois pitääkin paikkansa?
Luni sanoi:oon samaa mieltä tosta tenkratista,
ihmettelin kun helenius puhu yhdes haastiksessa et nostaa vähän yli 130kg ja tenkrat muka niin paljon enemmän vaik ei se koko aina mitään meinaa,mut luulis heleniuksen olevan vähän riskimmässä kunnossa jo oman tyylinsä takia pelata..
Jalkakyykkyä en oo edes tänä kesänä testannu polven takia. Se on ihan kunnos, mut teen noita laitteita. Koneella saa ihan samat hommat. Penkis tommonen 130-135. Pari kesää sitten meni kesän lopuks 155. Olen muuttanu vähän tota punttiohjelmaa. Penkki ei oo niitä tärkeimpiä liikkeitä.
Mun mielestä olet väärässä, ellei kyseessä ole sitten tyyppi joka etukyykkää todella harvoin. Itse teen kumpaakin liikettä tasapuolisesti ja oma varusteeton takakyykky on n. 1.25 x etukyykkymaximi ja painonnostajillahan ero on yleensä vielä pienempi. En tosin tiedä paljonko laskit sitten varusteista saatavaksi hyödyksi...jarze sanoi:Oonko väärässä, jos sanon, että 160kg syvästä etukyykystä enteilisisi jo lähemmäs 300kg varustekyykkyä?
joo, kyllähän se riippuu aivan tyypistä ja treenitaustasta. En mä oo laskenu tota mitenkään, heitin vaan mutulla. mutta esim. 160kg syvästä etukyykystä ja 230 raw-kyykystä. varustekyykky lähemmäs 300kg....vaikka jotain 280-290..voimanostotyyliin enemmän treenaavalle hyvin mahdollista. En sitte tiedä minkä helvetin takia sen noin oon ajatellu joskus vuosi sitten...vissiin tullu vaan ekana mieleen voimanosto jne....Pecman sanoi:Mun mielestä olet väärässä, ellei kyseessä ole sitten tyyppi joka etukyykkää todella harvoin. Itse teen kumpaakin liikettä tasapuolisesti ja oma varusteeton takakyykky on n. 1.25 x etukyykkymaximi ja painonnostajillahan ero on yleensä vielä pienempi. En tosin tiedä paljonko laskit sitten varusteista saatavaksi hyödyksi...
Kyllä se 160kg on kelle tahansa mäkimiehelle paljo etukyykystä. Kyllä ne semmosia riukuja on. (mutta, mähän en sitä voi tietää, tuntuu vaan uskomattoman isolta romulta kynäniskalle)
Hehe, olipas vanhaa juttelua täälä, mutta kyllä mä melkein samaa mieltä oon vieläkin :DItse mäkihyppääjän treeniä punttisalilla seuranneena voin sanoa että ne kyykyt tehdään siihen n. 120 asteen kulmaan!
En voi mitenkään uskoa että sillä varrella on pystynyt pitään kyykkyä syvältä kasassa noin isoilla romuilla, mutua