Arbuterol

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Onko kellään kokemuksia Arbuterol (Universal Nutrition) nimisestä nesteenpoistajalisäravinteesta?

Enpä pahemmin huomannut mitään vaikutusta...

Toimivampi tapa mun kohdalla on juoda vettä reilusti muutamia päiviä (6-8l arkisin) ja sitten jättää vesi (ja suola) pois ja nauttia runsaasti hiilareita (vkl).

Originally posted by RiQ
Enpä pahemmin huomannut mitään vaikutusta...

Toimivampi tapa mun kohdalla on juoda vettä reilusti muutamia päiviä (6-8l arkisin) ja sitten jättää vesi (ja suola) pois ja nauttia runsaasti hiilareita (vkl).

Miten kauan käytit tuotetta? Onko mitään parempaa lisäravinnetta nesteenpoistoon?

Itsellä ei ole kokemusta,mutta koivunlehtitabletit kuulemma toimivat.

Originally posted by Pro-Pain
Miten kauan käytit tuotetta? Onko mitään parempaa lisäravinnetta nesteenpoistoon?

Otin muistaakseni tiistaista - > lauantaihin 3x3 tabua. Nyt noita purkkiin jääneitä olen napsinut viikonloppuisin kun siirryn vähälle vedelle.

Kyllä toi veden juonti on ihmeellinen juttu. Esim. eilinen aamupainoni oli viikonlopun tankkauksen jälkeen 89,8 ja tänä aamuna yhden kovan treenin, vähähiilarisen ja runsasvesisen päivän jälkeen 87,1 kg. Perjantai aamuun mennessä ollaan yleensä jossain 85 kg paikkeilla...

Cytodynen Taraxonea olen kokeillut samoin tuloksin kuin Arbuterolin kohdalla. Muita antisaltteja en ole testannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom