Olen 161cm pitkä ja 106kg painava 30-vuotias nainen.
Toukokuussa 2013 lähtöpaino oli 120kg josta olen nyt kitkutellu tuohon nykyiseen pelkästään ruualla.
Pääsääntöisesti tiedän miten pitää syödä mutta esimerkiksi lihan määrä päivässä on vähän hakusessa.
En punnitse grammalleen mitään mutta jätin vaalean viljan pois koska vatsa ei toimi ja rasvat kohtuu vähiin.
Ateriaväli on ollut n. 3-4h ja vettä kolmisen litraa päivässä.
Aloitin liikunnan eli kerta viikossa vesijuoksua, 1 ohjattu jumppa (body pump, lihaskunto tms.) ja ens viikolla pt:n
kans eka kertaa salille jossa tarkoitus käydä kahdesti viikossa.
Vuoden 2014 aikana pudotusta pitäis tulla 25-30kg.
Haluaisko joku kirjotella vähän jotain esimerkkiä päivän ruuista?
Sais vähän ajatusta siitä kuin paljon sitä ruokaa pitää oikeasti napaan työntää.
Toukokuussa 2013 lähtöpaino oli 120kg josta olen nyt kitkutellu tuohon nykyiseen pelkästään ruualla.
Pääsääntöisesti tiedän miten pitää syödä mutta esimerkiksi lihan määrä päivässä on vähän hakusessa.
En punnitse grammalleen mitään mutta jätin vaalean viljan pois koska vatsa ei toimi ja rasvat kohtuu vähiin.
Ateriaväli on ollut n. 3-4h ja vettä kolmisen litraa päivässä.
Aloitin liikunnan eli kerta viikossa vesijuoksua, 1 ohjattu jumppa (body pump, lihaskunto tms.) ja ens viikolla pt:n
kans eka kertaa salille jossa tarkoitus käydä kahdesti viikossa.
Vuoden 2014 aikana pudotusta pitäis tulla 25-30kg.
Haluaisko joku kirjotella vähän jotain esimerkkiä päivän ruuista?
Sais vähän ajatusta siitä kuin paljon sitä ruokaa pitää oikeasti napaan työntää.