- Ikä
- 37
Oon vähän arka alottaa mitään uutta ketjua, mutta eiköhän tämä tipu alas sitten kun sen aika tulee.. Meinasin josko olisin ensin aloittelijoihin naputellut, mutta en ole itseäni vähään aikaan aloittelijaksi tuntenut. En ennen kuin aloin taas eilen laatia uutta saliohjelmaa. Saliohjelman laatiminen on ollut joka kerta ison kynnyksen takana ja pähkäiltyäni hiki hatussa päätin pyytää täältä apua. Tuntuu että ohjelmien välissä aikaa kuluu aivan tuhottoman paljon Pakkotoiston ja YouTuben selailuun. Pääkroppa parkani on aivan sekaisin kaikesta infosta, mitä netti syöttää.. Ehkä täällä Internetin ihmeellisessä maailmassa on henkilöitä, jotka sormet syyhyten odottavat sitä, että pääsevät jakamaan omia neuvojaan. Itsehän olen sellainen tuttavapiirissäni, mutta olenkin ainoa, joka on kuntosalin kanssa näin tosissaan. Sen lisäksi että harrastan liikuntaa monipuolisesti ja väännän aamukuudelta kuntosalin tankoja mutkalle, myös opiskelen liikuntaa. Kaksi kanssatreenaajaani odottaa kieli pitkällä että läväsen uuden ohjelman pöytään. Joten apua tarvitaan.. nopeasti! Kahen salireenin jälkeen pitäs jo olla uudet tuulet puhaltamassa.
Olen vaihtanut ohjelmaa kuuden viikon välein. Aloittelin muinoin yksijakoisella, vaihoin kaksijakoseen ja nyt viime ohjelma on ollut nelijakoinen (sisältäen muutaman supersarjan sekä aika paljon pyramideja). Tavoitteenani on saada reilusti massaa ja sitä myötä lihasta. Olen ollut aika aktiivinen aerobisen liikunnan harrastaja ja juossut paljon, ja kroppanikin on sitä myötä ollut kuin juoksijan.. Jotta olisko vinkkejä siihen, että massa kasvaa ja salilla on yhtä hauskaa ku ennenkin? Miten paljon tosiasiassa pyramideja / supereita kannattaa ohjelmassa olla vaiko ollenkaan? Tietenkin jos joku on niin kultanen että halluu heittää minua ohjelmalla niin feel free..
(Minulla on vähä se ongelma, että pitäis olla kaikessa paras: juosta puolimaratoneja ellei maratonejakin, tehdä spagaateja joka suuntaan ja olla joukon lihaksikkain!)
Kiitos jo etukäteen.
Olen vaihtanut ohjelmaa kuuden viikon välein. Aloittelin muinoin yksijakoisella, vaihoin kaksijakoseen ja nyt viime ohjelma on ollut nelijakoinen (sisältäen muutaman supersarjan sekä aika paljon pyramideja). Tavoitteenani on saada reilusti massaa ja sitä myötä lihasta. Olen ollut aika aktiivinen aerobisen liikunnan harrastaja ja juossut paljon, ja kroppanikin on sitä myötä ollut kuin juoksijan.. Jotta olisko vinkkejä siihen, että massa kasvaa ja salilla on yhtä hauskaa ku ennenkin? Miten paljon tosiasiassa pyramideja / supereita kannattaa ohjelmassa olla vaiko ollenkaan? Tietenkin jos joku on niin kultanen että halluu heittää minua ohjelmalla niin feel free..
(Minulla on vähä se ongelma, että pitäis olla kaikessa paras: juosta puolimaratoneja ellei maratonejakin, tehdä spagaateja joka suuntaan ja olla joukon lihaksikkain!)
Kiitos jo etukäteen.