Force sanoi:BMW Z4 2.5i:tä. Specsien mukaan 0-100km/h 7,0s.
Ainakin mun selaimella näyttääpi 7,7s.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Force sanoi:BMW Z4 2.5i:tä. Specsien mukaan 0-100km/h 7,0s.
Dreamer sanoi:Kävin tuossa läheisessä liikkeessä hiukan hintoja kyselemässä...Tämmöisen läväyttivät eteen kun luettelin haluamani systeemit:
lisävarusteet yhteensä 2593
kokonaishinta yhteensä 18143
vaihtoautosta alennusta -643
TOTAL MAKSETTAVA: 17500€
Orid sanoi:Korjatkaa joku autokauppoja tehnyt, jos olen väärässä, mutta eikö yleensä autokaupasta saa jonkin käteisalennuksen tms., kun ostaa auton ilman vaihdokin antamista? Jos näin on, niin saattaisi olla järkevämpää myydä carina jollekin vaikka 100 eurolla ja ostaa Yaris suoraan liikkeestä, jolloin maksettava hinta alennuksen takia jäisi pienemmäksi.
Mutta kuten sanoin, saatan olla harhaluulossa...
nimim. yhden auton ostanut
Raven sanoi:Ainakin mun selaimella näyttääpi 7,7s.
uga sanoi:Soittokierros kauppiaille kannattaa aina.
Olen Oridin kanssa samoilla linjoilla. Eri juttu on sitten jos autoa markkinoidaan tyyliin "tuo katsastettu pommisi meille, saat tonnin alennusta". Tällöinkin kyllä kannattaa selvittää puhelimella useammasta liikkeestä että mikähän se käteishinta olisi.. Yleensä ilmaisia lounaita ei ole.
Mikäs on muuten paras rahoitusmuoto? Autoliikkeen oma? Joku muu, esim. A1? Missä autolainan korot pyörivät juuri tällä hetkelle?
Timba79 sanoi:Pankista saat parhaan lainan jos vaan on takuita, joko pari takaajaa taikka sitten kämppää niinpaljon maksettu että riittää takuuksi. Autolainoissa kokonaiskorko on jossain 6% pinnassa. Itelle ei jäänyt vaihtoehdoksi kun autorahoitus kun ei kehdannut lähtee kahta takaajaa vonkaamaan autolainalle. Ja ainakin noissa autorahoituksen kautta otetuissa lainoissa on kiinteät korot!!
Force sanoi:Katoit väärän kokoista konetta.
2.2 170hv = 7,7s
2.5 192hv = 7,0s
3.0 231hv = 5,9s
Timba79 sanoi:Pankista saat parhaan lainan jos vaan on takuita, joko pari takaajaa taikka sitten kämppää niinpaljon maksettu että riittää takuuksi. Autolainoissa kokonaiskorko on jossain 6% pinnassa. Itelle ei jäänyt vaihtoehdoksi kun autorahoitus kun ei kehdannut lähtee kahta takaajaa vonkaamaan autolainalle. Ja ainakin noissa autorahoituksen kautta otetuissa lainoissa on kiinteät korot!!
Neuvostoliitto sanoi:Mortonki!
Onko kellään kokemusta Ford Mondeosta? Himoitsen yhtä uuden korimallin vm2001 1.8i Ambiente Sportbackia. Mittarissa on 100t ja auto ollut yhdellä omistajalla. Päällisin puolin priimakunnossa ja huoltokirja kunnossa. ABS, radio/cd, ilmastointi + muut sähköherkut, airbagit edessä ja sivuilla, sävylasit ja kullitettu metaliväri. Koeajossa auto kulki kuin kiskoilla.
Miliisitkin ainakin ajelee näillä..
Raven sanoi:Kannattaa niitä pankkejakin kilpailuttaa. Yksi pankki lupaili, että auto/mp laina, korko 3.9%. Jokin aika sitten kyselin itse autolainaa eri rahoitus mahdollisuuksiin ja olisi luvannut 4.2% ja en edes kilpailuttanut sitä.
Kuten myös autoliikkeiden rahoituksista kannattaa saada alaspäin, vaikka eivät helpolla niin tee.
Äskettäinkin oli yhdessä liikkeessä korko 0%, se oli tosin max 10000euroa.
Muistaakseni rintajoupilla oli viime kesänä jotain 2.9%.
Raven sanoi:Kannattaa niitä pankkejakin kilpailuttaa. Yksi pankki lupaili, että auto/mp laina, korko 3.9%. Jokin aika sitten kyselin itse autolainaa eri rahoitus mahdollisuuksiin ja olisi luvannut 4.2% ja en edes kilpailuttanut sitä.
Kuten myös autoliikkeiden rahoituksista kannattaa saada alaspäin, vaikka eivät helpolla niin tee.
Äskettäinkin oli yhdessä liikkeessä korko 0%, se oli tosin max 10000euroa.
Muistaakseni rintajoupilla oli viime kesänä jotain 2.9%.
Dreamer sanoi:(tossun alla olo kommentit saa jättää pois)