Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Force sanoi:Olen käynyt tässä viikon sisällä koeajamassa kymmenkunta autoa ja joukosta löytyy myös muutama pikkuauto; Toyota Yaris 1.3, Fiat Punto 1.6 ja Honda Civic VTEC 1.6 ja tänään Renault Megane mikä nyt ei ihan pikkuauto ole. Noista Punto oli ihan perseestä. Koneessa ei mitään eloa ja ajotuntuma hutera.
Ei tainnut Punto kuitenkaan olla 1.6...
Sam79 sanoi:Ei tainnut Punto kuitenkaan olla 1.6...
Force sanoi:Ei niin, 1.2 se oli. Taisi olla tuo tehokkaampi 16v versio, mutta uskomattoman loto kone se oli.
uga sanoi:Yks piste kakkosessa on yks piste kakkosen vääntö, eikä siinä paljon 16 venttiiliä auta. Pitäisi kai itse käydä toteamassa tuo sama, vaikka kyllä uskonkin tuon.
GynoTissi sanoi:Niin ja mitä tahansa ostatkin niin älä ainakaan ranskista.
Mä en tiedä paljoa mutta autoista mä ymmärrän jotakin.
Dreamer sanoi:Eniten ihmetyttää tuo ilmastointilaite (hinta 1000€!!!) Siis eikö muka kaikissa autoissa ole ihan vakiona joku vipstaaki, josta saa puhallettua kylmää ja lämmintä?
D.Yates sanoi:On, mutta se ei ole ilmastointilaite. :D
Ilmastointilaitte on kuin jääkaappi, saa lämpimälläkin ilmalla auton kylmäksi.
jarze sanoi:Uusi on aina uusi, mutta onko siinä mitään järkeä ostaa aivan uutta autoa? Ei tarvi ku ajaa se auto kotiin, niin arvo putos heti reilusti. Tietysti jos on liikaa rahaa, niin eihän se haittaa. Keltainen pörssi tms. käteen vaan ja tekemään löytöjä. Kaikki varmaan tietää kuinka vaikeeta on saada auto myytyä sopivaan hintaan. Aina löytyy aivan loistavia tarjouksia joiltakin epätoivoisilta.