Apua treeniohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku0
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli mulla on ollu käytössä n. 3 kk 2-jakoinen treeniohjelma, eli 4 krt/vko salille
Ma:
Selkä,Hauis,Forkut,Vatsat,Pohkeet

Ti:Rinta,Olkapäät,Ojentajat,Reidet,

To: Selkä,Hauis,Forkut,Vatsat,Pohkeet

La:Rinta,Olkapäät,Ojentajat,Reidet,

Kysymys ois että: mitä liikkeitä mun kannattais noissa tehä ja kuinka monta sarjaa per liike, Haen lähinnä lihasmassaa.

Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2

Mut eikö tos tuu liikaa liikkeitä vai pitääkö noi kaikki tehä 2 krt/viikossa

Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2

Mut eikö tos tuu liikaa liikkeitä vai pitääkö noi kaikki tehä 2 krt/viikossa

Samalla rivillä olevista, kenoviivalla erotetuista liikkeistä teet yhdessä treenissä aina jomman kumman, et molempia.

Tällä hetkellä treenaan kotisalillani, jonka takia voin helposti treenata milloin vain. Olen treenannut yleensä vain yhden lihasryhmän (esim. pelkkä rinta tai pelkkä hauis) kerrallaaan. Kysymys on siis se, että kannattaako minun yhdistää esim. hauis ja rinta sekä ojentaja ja selkä, jolloin treenikierto tiivistyy, ja kukin lihas saisi useammin treeniä,mutta pienemmällä intensiteetillä?

Tällä hetkellä treenaan kotisalillani, jonka takia voin helposti treenata milloin vain. Olen treenannut yleensä vain yhden lihasryhmän (esim. pelkkä rinta tai pelkkä hauis) kerrallaaan. Kysymys on siis se, että kannattaako minun yhdistää esim. hauis ja rinta sekä ojentaja ja selkä, jolloin treenikierto tiivistyy, ja kukin lihas saisi useammin treeniä,mutta pienemmällä intensiteetillä?

Ite teen aina 2 lihasryhmää kerralla, omasta mielestä kannattaa tehä esim. Rinta ja ojentaja samas koska rintaliikkeis ojentajat saa myös paljon rasitusta. Samoin selkä reenissa hauis saa paljon rasitusta vedoissa joten ennemmin noin päin tekee ne, ni ei tuu sit peräkkäisinä päivinä liikaa rasitusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom