Apua rasvanpolttoon

luumu sanoi:
Haluaisin puuttua tuohon kalorimäärään. Olen isompi kuin otsikon aloittaja, mutta jos minä syön 2800-3300kcal päivässä, lihoan nopeasti (olen kirjannut syömiset ja liikunnat jo piiiiitkään). Treenejä on päivittäin ja monipuolisesti eli kyse ei ole siitä, etten kuluttaisi.

Nuo on taulukkomääriä, itsellänikään ei pidä paikkaansa. Itse pitäisi syödä yli 3000kcal, mutta tällä hetkellä on 2000kcal päivässä ja paino juuri ja juuri pysyy paikallaan eikä nouse. Johtuu suureltaosin aineenvaihdunnasta (siis siitä synnynnäisestä)...toiset on kuumakalleja ja toiset kylmä...eli verenkierto ja aineenvaihdunta vaihtelee, mikä vaikuttaa myös siihen, miten paljon voi kaloreita syödä lihomatta :) Ja ite myös ohjaan noin 6 tuntia viikossa jumppia, teen treeniä 4 kertaa viikossa ja tanssitunteja on 3h/vko. Eli ei se kulutuksesta ole minullakaan kiinni...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Zupaman sanoi:
Eikä rasvoja saa todellakaan unohtaa, etenkään dietillä. Liian vähäinen rasvojen saanti vaikuttaa hormonitasapainoon ja saattaa hidastaa elimistön toimintaa. Itse vedän iltaisin tonnikalaa oljyssä sa siihen ehkä päälle vielä lusikallisen kylmäpuristettua rypsäria ja kyllä se paino vaan tippuu. Hiilarit kylläkin ihan nollassa iltapalalla.

TÄYSIN TOTTA!!!!

ancelita sanoi:
Nuo on taulukkomääriä, itsellänikään ei pidä paikkaansa. Itse pitäisi syödä yli 3000kcal, mutta tällä hetkellä on 2000kcal päivässä ja paino juuri ja juuri pysyy paikallaan eikä nouse. Johtuu suureltaosin aineenvaihdunnasta (siis siitä synnynnäisestä)...toiset on kuumakalleja ja toiset kylmä...eli verenkierto ja aineenvaihdunta vaihtelee, mikä vaikuttaa myös siihen, miten paljon voi kaloreita syödä lihomatta :) Ja ite myös ohjaan noin 6 tuntia viikossa jumppia, teen treeniä 4 kertaa viikossa ja tanssitunteja on 3h/vko. Eli ei se kulutuksesta ole minullakaan kiinni...
Mul on ihan sama juttu, jotku taulukot sanoo että mä voisin syyä huoleti 3000ckal päivässä, että paino pysyisi samassa, mutta jo 2000kcal paino ei enää putoa!!!
Päivääni parhaimmillaan kuuluu liikuntana noin 1h salilla ja sen perään 30min lenkillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom