Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhdyn, vihreätee on todistettu nopeuttavan aineenvaihduntaa ja näin rasvaa palaa paremmin. Monissa fat-burner tuotteissa on vihreääteetä. Ja kofeenitabletit ovat parhaita dietillä, kun ottaa heti herättyä ennen aamuaerobista, niin aerobisessa on virkeä olo.:DSimoun sanoi:Itse olen kanssa dietillä ja kuulin vähän aikaa sitten, että vihreätee ja kofeiinipillerit aamulla tyhjään vatsaan ja sitten lenkki olisi parasta rasvanpolttoa..
Yhtyykö kukaan?Onko vihreätee oikeasti rasvanpolttoa edistävää?
Simoun sanoi:Itse olen kanssa dietillä ja kuulin vähän aikaa sitten, että vihreätee ja kofeiinipillerit aamulla tyhjään vatsaan ja sitten lenkki olisi parasta rasvanpolttoa..
Kotisiili sanoi:Hei, osaisikohan joku auttaa epätietoista...
Noudatan vähähiilihydraattista diettiä, hoikistumistarkoituksessa, vaihtelevalla menestyksellä... Kilot pirulaiset ovat vaan todella tiukassa, koska laihdutan kuitenkin normaalipainon sisällä (nainen 30 v :wanha: , 180 cm ja 70 kg).
Punttia teen 3 x viikkoon, aerobista se toinen 3 x viikkoon :whip: .
Nyt mietin, että olisiko jostakin purkista saatavilla apua läskin lähdetykseen? Ei siis mitään rasvansieppareita (koska otan energiaa hiilareiden sijasta hyvistä rasvoista) vaan apua siihen rasvanpolttoon.
Onko kukaan kokenut saavansa mitään hyötyä esim. CLA:sta tai vastaavista valmisteista?
Kiitos!
nahkapatu sanoi:jos käy salilla pelkän rasvanpolton takia niin kannattais käydä niin usein kuin suinkin pystyy, eli periaatteessa joka päivä, koska ei aerobisessa lihakset yleensä mene niin hapoille joten sitä 1-2;ta lepopäivää ei mun mielestä oo mitään järkeä pitää, se on vaan itteensä huijjaamista
nahkapatu sanoi:jos käy salilla pelkän rasvanpolton takia niin kannattais käydä niin usein kuin suinkin pystyy, eli periaatteessa joka päivä, koska ei aerobisessa lihakset yleensä mene niin hapoille joten sitä 1-2;ta lepopäivää ei mun mielestä oo mitään järkeä pitää, se on vaan itteensä huijjaamista
Nightkin sanoi:Brutaalia, mutta toimivaa.
Aamupala kokonaan pois, lisää aerobista liikuntaa aamuisin, myös kovalla sykkeellä, jolla päästään kovaan jälkipolttoon. Ensimmäinen ateria vasta iltapäivällä. Kevyttä ja proteiinipitoista. Unohda pillerit, niistä ei ole apua, ennenkuin puhutaan apteekkitavarasta.
Panosta illan syömiseen ja syömiseen ennen nukkumaanmenoa, jotta kehollasi on rakennusaineita yöksi. Hitaasti imeytyvää proteiinia siis mukaan iltapalaan.
Hiilaripitoisena ravintona suosittelen jotain kuitupitoista pieniä määriä. Mitä vähempi sen parempi, mutta kuitua vatsa vaatii
Näläntunteen on pysyttävä koko dieetin ajan. Jos syö todella vähän ja nälkä loppuu, on syytä syödä pari päivää normaalisti tai ehkä hieman ylikin, jotta säästöliekiltä vältytään.
Itse olen tiputellut kahdessa kuukaudessa 12kg, kyllä se siitä =)
Tsemppiä dieetille, et ole yksin, meillä muillakin on nälkä :thumbs:
ancelita sanoi:Jos dietillä tulee nälkä tarkoittaa se sitä, että elimistö on menossa säästöliekille. Ei ole mitään syytä pyrkiä nälkään!
untouch sanoi:Onkohan tuo noin ehdotonta?
Itsellä ainakin iltasella varsinkin tuppaa olemaan pieni nälän tunne päällä vaikka ollaan jossain -700 kaloreissa.
ancelita sanoi:Kuitenkin uskon, että diettisi ongelma on liian vähäinen energian saanti. Teet paljon aerobista ym. mikä kuluttaa paljon energiaa. Jo normaali perusenergian kulutus on yleensä yli 2300 kcal/päivä ja kun siihen lisäät vielä liikunnan tuoman energiavajeen päivässä, pitäisi normaalisti syödä noin 2800-3300 kcal/pv. Jos elimistö ei saa tarpeeksi energiaa, menee se säästöliekille, jolloin kaikki rasva ym. pidetään tiukasti kropassa ja laihtumista ei tapahdu. Myös liian vähäinen rasvan saanti vaikuttaa rasvan polttoon, koska rasva-aineenvaihdunta tarvitsee rasvaa toimiakseen. Normaali dietti on 500 kcal vähemmän päivässä kuin normaalisti, jolloin pitäisi laihtua noin 0,5 kg viikossa.
Salitytsy sanoi:Ja sitä aerobista kyllä pitäis enempi tehdä kuin 3 krt vkossa.
mima_ sanoi:Eikö tosiaan riitä
Juoksulenkkejä teen pari viikossa ja sit yleensä kävelen salille ja takaisin, johon menee yhteensä noin tunti. Salilla käyn kolme kertaa/vko. Ja yleensä kävelytahti on reipasta eikä mitään laahustelua. Pitäisikö niitä juoksulenkkejä siis tehdä enemmän?
Salitytsy sanoi:Sori.... joku taulapää luki hiukka huonosti... varmaan vaan toisella silmällä .
No esim. Jay Cutler teki Ripped to Shreds DVD:ssä ihan älyttömästi aerobista mm. 1-2 aikaan yöllä. Mutta eipä meidän tavallisten kuolevaisten pidä harrastaa yöaerobista vaan aamuaerobista. IMO mitä enemmän pystyy tehdä sen parempi. Jos tuloksia haluaa niin silloin kannattaa tehdä aamulla aamuaerobinen tyhjällä vatsalla ennen treeniä joku 10min treenin jälkeen vielä 20-30min. Noin paljon mä teen aineskin dietillä, koska tykkään tehdä aerobista crossarilla tai kuntopyörällä.mima_ sanoi:Niin, tarkoitin sitä aerobisen määrää.:(
Eikä rasvoja saa todellakaan unohtaa, etenkään dietillä. Liian vähäinen rasvojen saanti vaikuttaa hormonitasapainoon ja saattaa hidastaa elimistön toimintaa. Itse vedän iltaisin tonnikalaa oljyssä sa siihen ehkä päälle vielä lusikallisen kylmäpuristettua rypsäria ja kyllä se paino vaan tippuu. Hiilarit kylläkin ihan nollassa iltapalalla.ancelita sanoi:Jos dietillä tulee nälkä tarkoittaa se sitä, että elimistö on menossa säästöliekille. Ei ole mitään syytä pyrkiä nälkään!
Jos ennen nukkumaan menoa syö paljon hiilareita, aiheuttaa se vaan rasvan kerääntymistä kehoon, koska nukkuessa kroppa ei tarvitse niin paljoa energiaa ja kaikki veressä oleva ylimääräinen varastoidaan rasvaksi. Proteiineja sen sijaan kannattaa syödä ennen yötä, erityisesti pitkäkestoisia eli kaseiinia, jotta lihaskasvu olisi maksimaalista.
Peruskaava dietillä pitäisi olla:
Aamulla eniten hiilareita ja heraproteiinia.
Päivällä vähennetään hiilareita ja myös proteiinia lihasta.
Illalla ennen nukkumaan menoa mieluiten ei hiilareita yhtään tai hyvin vähän ja kaseiinia proteiiniksi.