Eli tämä penkkiasia minua on nyppinyt jo pidemmän aikaa kun se ei meinaa kehittyä ollenkaan. Tai jos se kehittyy niin minun kohdallani todella hitaasti. Olen nyt 16 vuotias ja 70kg penkkiä en jaksa tehdä kuin n.6-7 toistoa. Minulla kestää kauan ennen kuin pääsen 80kg pumppaamaan vai kestääkö ? Käyn kolme kertaa viikossa salilla ja yhtenä päivänä teen selän ja hauiksen ja kahtena muuna päivänä minä teen jalat ja ojentajat (penkkiä) ja sitten penkki (vinopenkki YM.)
Neuvokaa herranen aika minulle millä ihmeen taikatemppuohjelmalla saan voimatason ja tulokset nousuun. Alkaa tämä muuten oleen pakkopullaa. Kertokaa mitä liikkeitä kannattaa tehdä ja miten penkki asia kannattaa jakaa kahdelle eri päivälle ? Voin tehdä vaikka kaksi kertaa viikossa perus penkin ....mutta neuvokaa paremmat
Neuvokaa herranen aika minulle millä ihmeen taikatemppuohjelmalla saan voimatason ja tulokset nousuun. Alkaa tämä muuten oleen pakkopullaa. Kertokaa mitä liikkeitä kannattaa tehdä ja miten penkki asia kannattaa jakaa kahdelle eri päivälle ? Voin tehdä vaikka kaksi kertaa viikossa perus penkin ....mutta neuvokaa paremmat