Apua penkkiin ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja normi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Timba79 sanoi:
Ehkä sitä nyt vaan voi linkittää niihin vanhoihin penkkiketjuihin. Vaikken Mike olekkaan, niin voin senverran sanoa, että mitään penkkiosiota tuskin koskaan tulee tänne. Ja jos penkki aiheuttaa keskustelua, niin sitten se aiheuttaa, ei sitä niin vakavasti kannata ottaa. Miettikää jokainen itseänne joskus teininä, jos silloin puntti kiinnosti niin aika paljon sen penkkitreenin ja hauiskäännön ympärillä pyöri.

mulla oli alussa voimamittarina maastaveto!
mei ku älysin heti sen olevan koko kehoon voimaa tuova liike,reisiin,selkään,sormiin,niskaan... ja siinä sai nostaa muka isoja painoja...
olen aina vetäny maasta,joka saatanan viikko ja tulen vetämään,ei tunnu treeniltä jos ei satu ja MIKÄÄN ei satu ja tunnu niin kuin maastoveto!

anteeksi mutta olette tainnut käsittää väärin.....olen käynyt salilla aktiivisesti jo vuoden ja tuo penkki on kehittynyt niin pirun hitaasti....Neuvokaa mitä kannattaa tehdä ja laittakaa vaikka linkkiä taikka antakaa mulle jonkinlaista ohjelmaa ja toistomääriä . Olen aivan hukassa kun olis kiva jos ei tarvis olla koko ajan vittuuntuneena salilla että penkki suurinpiirtein kehittyy 2,5 kg kuukaudessa...
oli varmaan virhe laittaa tänne aloittelijoiden osioon kun kaikki pitää sellasena että penkki pääasia....oon tehny maastavetoo ja kyykkyä ja kaikkee monipuolisesti mutta oon lopettanu maastavedon ja silti ei oo penkki kehittyny muuta kuin TODELLA hitaasti...auttakaa nyt prkl:itku:

niin ja olen koittanut 2x6 systeemiä eikä noussut tulokset läheskään 2.5/viikko eikä kahessakaan viikossa....

no jos sarjapainot kehittyy 2,5kg kuukaudessa,niin sehän on jo 30kg vuodessa!!
kehittyisimpä itsekkin noin...
2 vuodessa SARJApainoihin 60 kiloa lisää:hyper:

normi sanoi:
anteeksi mutta olette tainnut käsittää väärin.....olen käynyt salilla aktiivisesti jo vuoden ja tuo penkki on kehittynyt niin pirun hitaasti....Neuvokaa mitä kannattaa tehdä ja laittakaa vaikka linkkiä taikka antakaa mulle jonkinlaista ohjelmaa ja toistomääriä . Olen aivan hukassa kun olis kiva jos ei tarvis olla koko ajan vittuuntuneena salilla että penkki suurinpiirtein kehittyy 2,5 kg kuukaudessa...
oli varmaan virhe laittaa tänne aloittelijoiden osioon kun kaikki pitää sellasena että penkki pääasia....oon tehny maastavetoo ja kyykkyä ja kaikkee monipuolisesti mutta oon lopettanu maastavedon ja silti ei oo penkki kehittyny muuta kuin TODELLA hitaasti...auttakaa nyt prkl:itku:

niin ja olen koittanut 2x6 systeemiä eikä noussut tulokset läheskään 2.5/viikko eikä kahessakaan viikossa....
Selaappa vaikka tuota voimailu osiota, sieltä löytyy hyviä ohjelmia.
Joillain toimii tuo 2x6 joillain ei, itsellä 2 viikossa tuli 5kg lisää sarjapainoihin.

normi sanoi:

Lisää ruokaaa, ei sitä voi kehittyy jos ei syö. Ei ne kaiken mailman ohjelmat kehitä jos ei saa tarpeeks ruokaa koneesee.

Dorian_89 sanoi:
Selaappa vaikka tuota voimailu osiota, sieltä löytyy hyviä ohjelmia.
Joillain toimii tuo 2x6 joillain ei, itsellä 2 viikossa tuli 5kg lisää sarjapainoihin.

Paljonko nostat tällä hetkellä ? Ja kerrotko vaikka muita tuloksias ja jos viittit niin voisikko laittaa oman ohjelmas näkyviin...olis kivaa tietää samaa ikäluokkaa olevan hepun juttuja :)

normi sanoi:
Paljonko nostat tällä hetkellä ? Ja kerrotko vaikka muita tuloksias ja jos viittit niin voisikko laittaa oman ohjelmas näkyviin...olis kivaa tietää samaa ikäluokkaa olevan hepun juttuja :)
No penkiltä 94kg vähän yli kuukausi sitten, en tiedä tämänhetkistä ykköstä. Mave on 120kg vaikka en ole sitä ikinä treenannut, piruuttani vaan koitin paljonko menee. Kyykystä ei tietoa kun en ole maksimia koittanut. No ei mulla mitään vakio ohjelmaa ole, pyrin aina vaihtelemaan niitä. 5x5, 2x6, ryssäohjelmaa jne. kaikennäköistä voimapainotteista pääasiassa. :)

itse pelleilin ennen pelkän penkin kanssa, tein sitä aina, aluksihan sitä nousi sieltä 40kg->60kg mutta sitten stoppas, sen jälkeen napsin täältä ohjelman, ja jätin penkin yhdelle päivälle (rinta,olka,ojentaja), teen sitäkin vain sen 3x8 + lämmittelyt. hyvin on tulokset nousseet "!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
normi sanoi:

Tuollaiset 10 kiloo penkkiin lisää kuukaudessa tulokset ovat käytännössä aloittelijoiden heiniä,harvemmin edes hieman pidempään treenanneilla penkki nouseekaan mitään 2.5 kilon säännöllistä viikkotahtia,ainakaan pitkään,siinähän tulevat jo fysiikan lait vastaan.2.5 kiloa per. kk on kehitystä ja pitkällä tähtäimellä se on PALJON kehitystä:kippis1:

olisikohan liian kova tavote saada penkistä 100-110 ens kesänä ? nyt taitaa se 80 mennä....kertokaa mitä kannattaa tehdä että se menisi ens kesänä se 100 ainakin

normi sanoi:
olisikohan liian kova tavote saada penkistä 100-110 ens kesänä ? nyt taitaa se 80 mennä....kertokaa mitä kannattaa tehdä että se menisi ens kesänä se 100 ainakin

Ihan realistinen tavoite, treenaat koko kroppaa tasaisesti ja syöt riittävästi. Penkkitreenissä voit ottaa vaikka tuon 2x6 syteemin käyttöön. Yksinkertainen kuin mikä ja pirun tehokas, eikä varmasti kärsi muun kropan treenit yhtään.

Hoida se tekniikka myös kuntoon jos ei jo ole.

Back
Ylös Bottom