Apua naisaloittelijalle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awenye
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo just näitä 15 vee kasvuiässä tulee neuvomaan jotain tyteliä miten bulkkaamalla saa hyvän kropan, JUST JOO. Se että SÄ joudut syömään perkeleesti, ei tarkoita sitä että tän tytön kannattaisi ottaa sun neuvoista oppia, sillä se on varma, että 99% naisista jotka syö reilusti yli kulutuksen, kerää myös sitä rasvaa hanuriinsa. Ja ylipäätään, mikä on toi "perkeleesti" syöminen? Se että sä syöt jonku kulutuslaskurin mukaan +1500 kcal ja vasta sillä saat lihasta, niin voisit miettiä mistähän se johtuu? Se kulutuslaskuri on varmana joku ylijumala jota täytyy uskoa gramman ja kalorin tarkkuudella? Ei, vaan olet kasvuiässä, nuori mies, joka kuluttaa aivan vitusti.

Jatkakaa.

Tiedän :itku:

juu no sillai ite voisin tähä teijä poikien väittelyyn sanoa, että toi bulkki ei liity muhun millään tavalla, niin miksi hitossa siitä puhutaan täs topicissa. :)

juu no sillai ite voisin tähä teijä poikien väittelyyn sanoa, että toi bulkki ei liity muhun millään tavalla, niin miksi hitossa siitä puhutaan täs topicissa. :)
Sen takia kun joku idiootti meni sellaista ehdottamaan.

No läskiähän siinä kertyy vaan lihaksen kanssa. Vaikka se paino siellä vaakassa nousiski, niin ei se aina ole kato sitä lihasta. Voi jeesus mitä juttuja täällä ihmiset uskookin.

Tyhmäkö olet? En mä mitään usko, olisi kiinnostanut lukaista aiheesta joku artikkeli. Kerrotko itse, että mistä noita juttuja revit?

Siinä sulle ainakin jotain pientä iltalukemista: http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_truth_about_bulking

Netti on pullollaan tietoa. Opettele käyttämään vaikka Googlea niin varmasti löydät lisää aiheita asiasta. Myös searchin käyttäminen on suotavaa, koska asiasta on jauhettu tälläkin palstalla 1000+1 kertaa.

Osaan kyllä käyttää hakukoneita. (kiitos linkistä) Jokainen asia saadaan selville ilman tätä foorumiakin, joten turhaa postailua toi iänikunen valittelu. Toki ymmärrettävää, jos tehdään uusi trheadi aina samasta asiasta. Ihan älytöntä, että kun kysytään jotain hyvää ja luotetttavaa tietolähdettä aiheesta, niin aletaan neuvomaan hakukoneiden käyttöä..

Osaan kyllä käyttää hakukoneita. (kiitos linkistä) Jokainen asia saadaan selville ilman tätä foorumiakin, joten turhaa postailua toi iänikunen valittelu. Toki ymmärrettävää, jos tehdään uusi trheadi aina samasta asiasta. Ihan älytöntä, että kun kysytään jotain hyvää ja luotetttavaa tietolähdettä aiheesta, niin aletaan neuvomaan hakukoneiden käyttöä..
Johtuiskohan siitä että tämä tieto ei ole mitään salatiedettä, jos yhtään osaa käyttää päätään niin näitä tietoja löytyy hyvin monesta paikkaa.

Johtuiskohan siitä että tämä tieto ei ole mitään salatiedettä, jos yhtään osaa käyttää päätään niin näitä tietoja löytyy hyvin monesta paikkaa.

Voipi johtua, mutta halusin nimenomaan luotettavan ja monipuolisen lähteen ja sellaisen, jonka elastinen on itsekin lukenut. Kiinnosti tietää myös, että mistä lähteistä porukat tätä tietoa heittää.. Kyllä on vaikeaa:D

Aivan, keskityt vain omaan treenaamiseen. :thumbs: Pojat saa jauhaa bulkeistaan keskenään. Pääasia että tiedät itse mitä haluat. Kysyt vaikka muilta punttinaisilta vinkkejä, ne ehkä tietää paremmin ku nää 15v bulkkisankarit.:D Ja ei oo tarkotus loukata teitä. Tosimiehethän treenaa aina bulkilla kovat lihasmassat, mutta tässä ei nyt sitä haeta.;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aivan, keskityt vain omaan treenaamiseen. :thumbs: Pojat saa jauhaa bulkeistaan keskenään. Pääasia että tiedät itse mitä haluat. Kysyt vaikka muilta punttinaisilta vinkkejä, ne ehkä tietää paremmin ku nää 15v bulkkisankarit.:D Ja ei oo tarkotus loukata teitä. Tosimiehethän treenaa aina bulkilla kovat lihasmassat, mutta tässä ei nyt sitä haeta.;)

:D Vurki kerto vaan omista kokemuksistaan:)

mulla tuli kysymys. kun oon nyt kohta treenannut tolla 2x15 sarjoil ja toistoilla kohta sen 2 viikkoa, niin mites sitten kun alussa se tuntu raskaalta, mutta nyt oon jo tottunut siihen aika hyvin, ja ens viikolla pitäis jo pudottaa toistojen määriä? sitten taas mietein painojen lisäämistä mutta sitten jos lisään ne jo liian painavia? pitäiskö vaan lisätä tota toistomäärää vai millai?

mulla tuli kysymys. kun oon nyt kohta treenannut tolla 2x15 sarjoil ja toistoilla kohta sen 2 viikkoa, niin mites sitten kun alussa se tuntu raskaalta, mutta nyt oon jo tottunut siihen aika hyvin, ja ens viikolla pitäis jo pudottaa toistojen määriä? sitten taas mietein painojen lisäämistä mutta sitten jos lisään ne jo liian painavia? pitäiskö vaan lisätä tota toistomäärää vai millai?

Kun lyhennät sarjoja, niin voit varmaan lisätä painoja ainakin jonkin verran. Esim. 10 toiston sarja onnistuu varmasti isommilla painoilla kuin 15 tositon sarja.

Pakko nyt mainita, kun satuin lukaisemaan tämän threadin, että kannattaa hommata kirja: Massaa, voimaa: Timo Erämetsä ja Peter Grönfors. Hyvä opus alottelijalle, oli sitten mies tai nainen. Sisältää hyviä ohjelmia, tieteellistä faktaa jne. Ei maksa paljoa ja on hintansa väärti.

Sain oman tyttöystäväni houkuteltua painoilla treenaamaan ja on suhteellisen hyvää kehitystä saanut. Pohjana on 3x10 systeemi, jolla haetaan perusvoimatasot kuntoon ja saada myös lihasmassaa. Tärkeintä on tehdä liikkeet mahdollisimman hallitusti ja jokaisella viikolla hieman nostaa painojen määrää (että tulee kunnon nousujohteisuus). Liikkeinä on penkki, kyykky, maastanosto, pystypunnerrus, kulmasoutu, jotka luovat ohjelman perustan. Apuohjelmia tehdään fiiliksen mukaan. Ja nämä vedetään läpi noin 3 kertaa viikossa tai voidaan tehdä 4 kertaa, riippuen onko palautunut kunnolla. Samalla oppii kroppaa "kuuntelemaan".

Mutta kannattaa todellakin lukea alan kirjallisuutta, koska tieto on se joka antaa loppujen lopuksi kunnon pohjan treenaamiselle, ei +1500kcal. :)

jees. kyllä toi on hyvältä vaikuttanut mitä oon tehny. mietein että oisko kätevää vaihtaa toi 2x15 tohon 3x10? kestäis se ohjelma kauvemmin ja sen myötä tulis enemmän hiki/väsy sen jälkeen. ja tosiaan, nyt perjantaina nostin painojen määrää ja kyllähän se onnistu, ja tuntu sitten lopuks taas paljon uuvuttavammalta. =) eli yritän tästä lähtien aina lisätä painoa jos aattelen että tuntuu taas vähän kevyemmältä. sitten olen tota lenkkeilyä harrastanut satunnaisina päivänä (suurinpiirtein 3 kertaa viikossa) ihan vaan sen verran että on hiki tullut jne, kun en hirveesti voi juoksemalla tai nopealla kävelyllä itteäni rasittaa kun olen liikuntakiellosta vuosi sitten vasta eroon päässyt ja rasitusastma vaikeuttaa mukavasti. kyljistä ja alaselästä on lähteny tosi näkyvästi jo 'ylimäärästä' pois. samallain voin jo huomata, että maha tuntuu paljon kovemmalta vaikka kokeilisin missä kohtaa päivää tahansa ja vatsalihasten 'rajat' näkyy hieman. jee! :--D

sitten mietein, että jos tarkasti katsoo mun oikean käden hauiskohta on ehkä vähän kapeampi. olen vasenkätinen joten voi siis johtua siitäkin, että siinä on vähemmän voimaa. olen treenannut kaikkea tasapuolisesti tottakai, ja tuo ongelma on varmaan aika tavallinen? pitääkö se vain unohtaa vai antaa jotain lisätreeniä oikeelle kädelle?

awenye sanoi:
tuo ongelma on varmaan aika tavallinen? pitääkö se vain unohtaa vai antaa jotain lisätreeniä oikeelle kädelle?
Kyllähän tuo onglema aika suurta osaa koskettaa. Eli ongelma jossa toinen puoli kropasta on yksinkertaisesti vähän isompi ja vahvempi. Itselläni on oikeapuoli kroppaa vahvempi ja sen huomaa yhden käden ja yhden jalan liikkeissä. Oikea jaksaisi tehdä vaikka miten paljon duunia, mutta vasen ei pysy kelkassa mukana. Itse sanoisin, että jos teet yhden käden tai yhden jalan liikettä, niin tee heikomman puolen ehdoilla. Eli ensin aloitat heikommalla puolella ja teet sarjan sen mukaan eli vahvemmalle ei yhtään enempää kuin heikoimallekkaan.

en mä tiedä oikeestaan vaikuttaako toi ero mulla vahvuuteen.. kyllä oon jaksanut ihan yhtä hyvin oikeella kädellä tehdä saman verran kuin vasemmalla (ainakaan vielä en oo huomannu mitään?) ja ei tuo ero edes ole suuri, eikä sitä huomaa ellei tarkkaan katso. eli jatkan treeniä ihan samallai molemmilla käsillä saman verran?

Jos toinen puoli kropasta on hieman kehittyneempi kuin toinen, niin ei kannata keskittyä siihen, sillä ajan myötä se heikompi puoli kyllä ottaa kehityksen kiinni ja voimat tasoittuvat kummallekkin puolelle. Jos sille 3x10 systeemillä aloitat tekemään, niin muista että pitää myös käyttää hieman kovempia painoja kuin 3x15 systeemissä. Kuinka kauan olet nyt suurin piirtein tehnyt tuota 3x15 systeemiä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom