Apua naisaloittelijalle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awenye
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tavoittelisin suunnilleen tälläistä mahaa:
http://girlstalkinsmack.com/cutenews/data/upimages/keirak_skinny.jpg

käsistä oli vaikea löytää kuvaa, mutta randomisti yhen tytön kädet löysin ja tälläiset ois kivat:
http://s173.photobucket.com/albums/w42/natsukiyen/?action=view&current=nimetnhguj-1.jpg

Omasta nykysestä vartalosta vaikea hakea kuvaa, mutta se on sellanen ihan normaali ja hoikka.
käteni on kyllä selvästi treenatummat kuin normaalisti laihoilla tytöillä, mutta saavutuksen päässä mallikuvasta. olen 178 senttiä pitkä ja painan nykyään noin tai yli 60kiloa, ennen salilla käyntiä 55, eli laiha olen.

Hillitön sikabulkki päälle niin saat kivat vatsapalikat ja käsilihakset. Sitten läskit dieetillä pois. Ei kai sitä muuta vaihtoehtoa ole. Bull_dogin viestistä otat vinkkejä ja aloitat vaikka 20 toiston kyykkyohjelman.

E: Ja nuo 20 toiston kyykyt saavat niitä hormooneja liikkeelle joten kädet ja vatsapalat kasvavat nopeammin.

Hillitön sikabulkki päälle niin saat kivat vatsapalikat ja käsilihakset. Sitten läskit dieetillä pois.

Naiset tuskin haluaa mitään bulkkia vetää! :D Kyllä ne lihakset kehittyy ilman bulkkiakin, menee vain vähän kauemmin, mutta eipä tarvi olla siinä välillä läski ja sitten diettailla. Hitusen plussakaloreilla ja kovaa treeniä, avot ja hyvä tulee...

Naiset tuskin haluaa mitään bulkkia vetää! :D Kyllä ne lihakset kehittyy ilman bulkkiakin, menee vain vähän kauemmin, mutta eipä tarvi olla siinä välillä läski ja sitten diettailla. Hitusen plussakaloreilla ja kovaa treeniä, avot ja hyvä tulee...

No ihan varmasti :jahas: Itselläni ei paino noussut grammaakaan ennen kuin rupesin syömään aivan törkeästi. Kalorilaskurin mukaan 1500kcal kulutuksen yli. Ja eihän sitä lihastakaan tule jos ei paino nouse.

E: Sitä paitsi ei sitä nyt niin hirveästi läskiinny. Tarkkailee peiliä ja vaakaa niin hyvä tulee.

kiitos taas noista viesteistä kaikille :) joo tosiaan vaikee kertoo omaa lähtökohtaa, mut kyllä on tullu hyvin tuloksia ja tosi nopeesti niinkun kunnolla. vatsalihasten niinsanotut rajatkin näkyy jo, vaikka en oo ees kauvaa treenaillut tai varsinkaan usein, nyt vasta alotan kunnolla tän jutun. eli hyvältä näyttää =) sama juttu käsillä.. kyllä sieltä on jotai tulossa jo kovaa vauhtia, ihme kyllä. ja ruokahalu on kyl kohallaan mulla :)

tänään vedin ensimmäisen treenin ton ohjelman mukasesti, ja todella hyvältä vaikutti! tuntu sillein kivan heikoltakin jokapaikasta heti treenin jälkeen ja hikikin tuli, vaikka yleensä hirvee homma saada itteni hikoilemaan kun ei ole mitään mistä hikoilla. sitte vielä viikonloppusin tai välipaiviä kevyt hölkkä- tai kävelylenkki niin vau. hieno juttu!

mietein sitten vaan tota venyttelyä? yritän kyl venytellä hyvin kaikki lihakset, mutta siihen venyttelyyn ois kyllä kiva saada jotai parempaa ohjeistusta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt kun tarkemmin mietin, niin eihän tosiaan ole muita vaihtoehtoja kuin kaksi hernettä ja kunnon sikabulkki. Tä ei liity mitenkään itse topikkiin niin lopetetaan ennen kuin alotetaankaan.

Nyt kun tarkemmin mietin, niin eihän tosiaan ole muita vaihtoehtoja kuin kaksi hernettä ja kunnon sikabulkki. Tä ei liity mitenkään itse topikkiin niin lopetetaan ennen kuin alotetaankaan.

Itse jatkoit. Sikabulkilla kehitytään nopeasti, maltillisella hitaasti. Simppeliä.

Itse jatkoit. Sikabulkilla kehitytään nopeasti, maltillisella hitaasti. Simppeliä.
Ei saatana.. on kyllä harvinaisen spedejä neuvoja sulla! Ei todellakaan mitään sikabulkkeja kannata kenenkään alkaa harrastamaan jos lajina ei ole sumopaini. Vai tarkotatko tolla kehittymisellä rasvan kerääntymistä? Ei varmana kasva lihakset yhtään sen nopeammin jos mennään esim. yli +500kcal päivässä. Turhaa läskiä siinä vaan kerää itselleen.

Ei saatana.. on kyllä harvinaisen spedejä neuvoja sulla! Ei todellakaan mitään sikabulkkeja kannata kenenkään alkaa harrastamaan jos lajina ei ole sumopaini. Vai tarkotatko tolla kehittymisellä rasvan kerääntymistä? Ei varmana kasva lihakset yhtään sen nopeammin jos mennään esim. yli +500kcal päivässä. Turhaa läskiä siinä vaan kerää itselleen.

Ainakin itse olen kehittynyt vasta kun olen syönyt aivan saatanasti. Eikä se sikabulkki tarkoita muuta kuin sitä että syödään niin maan perkeleesti, ja jos vaaka ja peili näyttää että läskiä tulee liikaa, niin sitten vähän hillitään. Mutta syödään kuitenkin paljon! Jos sitä läskiä vähän tulee niin dietataan sitten saatana, mutta ei sitä lihasta millään greippimehulla tule.

Juujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuu Coleman-voimanostaja-sumopainija-läski -bulkille en kehota ryhtymään, mutta pointti on, että sitä ruokaa tulee kuitenkin varmaan syötyä ennemmin liian vähän kuin liian paljoa, niin että vedetään nyt aluksi sitä ruokaa aivan perkeleesti ja jos tuntuu että vääränlaista tavaraa kertyy liikaa, niin hillitään. Eikö se Rippetoekin kehottanut ensimmäiseksi katsomaan, että saa tarpeeksi energiaa ja protskuja, ja sitten vasta keskittyä muihin puoliin ravinnossa?

:dance2:

E: Mutta täytyyhän meikäläisen myöntää ettei kannata vetää touhua överiksi... vatsatreeneistäkin olen innostunut vähän liikaa :rolleyes:

E2: Sry :itku:

tänään toisen kerran vedin ton treeniohjelman läpi ja tuntuu oikeesti siltä, että vaikuttaa nyt jo. kun lisäsin kotona treenaamista enemmän ihan vaan alle kuukausi sitten ja nyt aloin noudattaa tota treeniohjelmaa, niin tullut jo näkyvääkin tulosta, huhhuh!

esimerkiksi kun olen keliatikko, syödessäni maha turpoaa aikalailla, vaikka jois vaan desin vettä ja se on kamalinta mitä oon ikinä kehossani tienny. nyt täs lyhyessäkin ajassa oon huomannut, että mitä enemmän syön niin sitä pömppistä ei tuu ollenkaan.. ihmeellistä. sama juttu käsivarsien kanssa mutta vaan päinvastoin. niin ja kyljet! aah, tykkään :)

kehityn ilmeisesti melko nopeasti? :D

tänään toisen kerran vedin ton treeniohjelman läpi ja tuntuu oikeesti siltä, että vaikuttaa nyt jo. kun lisäsin kotona treenaamista enemmän ihan vaan alle kuukausi sitten ja nyt aloin noudattaa tota treeniohjelmaa, niin tullut jo näkyvääkin tulosta, huhhuh!

esimerkiksi kun olen keliatikko, syödessäni maha turpoaa aikalailla, vaikka jois vaan desin vettä ja se on kamalinta mitä oon ikinä kehossani tienny. nyt täs lyhyessäkin ajassa oon huomannut, että mitä enemmän syön niin sitä pömppistä ei tuu ollenkaan.. ihmeellistä. sama juttu käsivarsien kanssa mutta vaan päinvastoin. niin ja kyljet! aah, tykkään :)

kehityn ilmeisesti melko nopeasti? :D

Plaseboakin saattaa olla maisemissa, mutta mitä sitten, kyllä minunkin rintafileet kasvoivat heti kun tunsin niissä rutistuksen ja pumpin :D

Olisko sulla laittaa jotain lähdettä ja tutkimuksia aiheesta?

Ainakin itse olen kehittynyt vasta kun olen syönyt aivan saatanasti. Eikä se sikabulkki tarkoita muuta kuin sitä että syödään niin maan perkeleesti, ja jos vaaka ja peili näyttää että läskiä tulee liikaa, niin sitten vähän hillitään. Mutta syödään kuitenkin paljon! Jos sitä läskiä vähän tulee niin dietataan sitten saatana, mutta ei sitä lihasta millään greippimehulla tule.

Juujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuujuu Coleman-voimanostaja-sumopainija-läski -bulkille en kehota ryhtymään, mutta pointti on, että sitä ruokaa tulee kuitenkin varmaan syötyä ennemmin liian vähän kuin liian paljoa, niin että vedetään nyt aluksi sitä ruokaa aivan perkeleesti ja jos tuntuu että vääränlaista tavaraa kertyy liikaa, niin hillitään. Eikö se Rippetoekin kehottanut ensimmäiseksi katsomaan, että saa tarpeeksi energiaa ja protskuja, ja sitten vasta keskittyä muihin puoliin ravinnossa?

:dance2:

E: Mutta täytyyhän meikäläisen myöntää ettei kannata vetää touhua överiksi... vatsatreeneistäkin olen innostunut vähän liikaa :rolleyes:

E2: Sry :itku:
Joo just näitä 15 vee kasvuiässä tulee neuvomaan jotain tyteliä miten bulkkaamalla saa hyvän kropan, JUST JOO. Se että SÄ joudut syömään perkeleesti, ei tarkoita sitä että tän tytön kannattaisi ottaa sun neuvoista oppia, sillä se on varma, että 99% naisista jotka syö reilusti yli kulutuksen, kerää myös sitä rasvaa hanuriinsa. Ja ylipäätään, mikä on toi "perkeleesti" syöminen? Se että sä syöt jonku kulutuslaskurin mukaan +1500 kcal ja vasta sillä saat lihasta, niin voisit miettiä mistähän se johtuu? Se kulutuslaskuri on varmana joku ylijumala jota täytyy uskoa gramman ja kalorin tarkkuudella? Ei, vaan olet kasvuiässä, nuori mies, joka kuluttaa aivan vitusti.

Jatkakaa.

Olisko sulla laittaa jotain lähdettä ja tutkimuksia aiheesta?
No läskiähän siinä kertyy vaan lihaksen kanssa. Vaikka se paino siellä vaakassa nousiski, niin ei se aina ole kato sitä lihasta. Voi jeesus mitä juttuja täällä ihmiset uskookin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom