Apua liivi-ostoksille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemina
  • Aloitettu Aloitettu
Shock absorber run -urheiluliivit on mun testaamista ihan ehdottomasti parhaat. Jos kaipaa sellaisia liivejä, jotka eivät valu olkapäiltä, ylettyvät koko rintakudoksen päälle ja tissit ei hypi, niin nää on kyllä sitten ne. Valitettavasti ne kyllä litistävät jonkin verran...

Eli onko nuo h&m rintsikat ihan hyvät ? Toimii C/D-kuppisellakin ?

En osaa sanoa muuta kuin että ainakin minun povelle toimii, sekä rintsikat ja topit h&m mallistosta ja parhaiten niiden yhdistelmä. Tosin poveni on lähinnä B kuppia ja käytän s-koon toppia niiden kanssa. Ei nännien näkyminen mielestäni sinällään haittaa, enemminkin se rintavarustuksen riippuva malli yhdistettynä siihen, se ei vaan tunnu mukavalta... Ja kun palelen useimmiten salille mennessä, efekti on taattu, ennen kuin saa kunnon lämmön päälle tekemällä jotain. :D :D Mutta kukin tyylillään, en yleensä kiinnitä huomiota muiden pukeutumiseen sen kummemmin, paitsi jos huomaa/kuulee jotain hyviä vinkkejä joita itsekkin voisi ajatella kokeilevansa.

Käytössä on nyt ollu Sloggin ja Calvin Kleinin painijaselällä varustetut toppimalliset urheilurintsikat, ja eihän ne hyvät ole. Molemmat puristaa niin lyttyyn, että henki ei tahdo kulkea, mutta silti zumba-tunnilla tissit hyppii, ja tosiaan näky ei ole mikään nätti. Ennemminkin isot patalaput-efekti kyseessä. Ja ei, se ei näytä hyvältä, ja ennenkun joku kerkeää noteeraamaan haluani näyttää hyvältä myös zumbassa - ne eivät myöskään tunnu hyvältä.

Eli onko nuo h&m rintsikat ihan hyvät ? Toimii C/D-kuppisellakin ?

No, nuo hennesin urheilutoppi on just tollanen painijanselkätoppi, mulla S-kokonen ja rinnat 65E.
Litistävät, mutta eivät purista.
Vaikee sitten sanoo kellä toimii ja kellä ei, se on varmaan tosi yksilöllistä, mutta ainakaan nuo ei oo hinnalla pilattu, jos eivät toimi :)
Mä en oo yhtään tykänny Shock Absorbereista, niitä kahdet erimalliset ja toiset annoin kaverille, joka ei myöskään tykännyt, joten lojukoon vaatekaapin nurkassa.

Heh, en ymmärrä tätä nännijuttua ollenkaan. Oletteko sattuneet huomaamaan, että myös useilla miehillä (tai kaikilla varmaan joskus) näkyy nännit esim. t-paidan läpi, mutta oletteko joskus kuulleet miehen itkeskelevän että nänni näkyi salilla yhyy tai oletteko kuulleet heidän liimailevan nänniteippejä peittääkseen niitä? :D

Ja luulisi että jos jollekin, niin miehille nännien näkyminen olisi ikävä asia, kun ne kuitenkin yleensä liitetään naisiin ja tisseihin?

Itselläni ainakin on nännit sojossa vähän joka paikassa, salillakin mikä tahansa raskas sarja saa ne töröttämään, mutta en kyllä jaksa vaivata päätäni sillä asialla kun treenaamassa olen. Ihan luonnollinen juttu kuitenkin... vakavuusasteeltaan varmaan samaa luokkaa kuin joku aivastus yms. :)

Heh, en ymmärrä tätä nännijuttua ollenkaan.....

Itselläni ainakin on nännit sojossa vähän joka paikassa, salillakin mikä tahansa raskas sarja saa ne töröttämään, mutta en kyllä jaksa vaivata päätäni sillä asialla kun treenaamassa olen. Ihan luonnollinen juttu kuitenkin... vakavuusasteeltaan varmaan samaa luokkaa kuin joku aivastus yms. :)

Ajattelitko, että näillä ois ehkä jotain yhteistä? Jos tuo nännien nöpötys ei ole jatkuvaa ja siihen ei kukaan juuri kiinnitä mitään huomiota, niin ketäs se tosiaan haittaa? No ei ketään. Jos se nännien nöpötys on jatkuvaa ja siihen saa paljon huomiota kanssaihmisiltä, niin sitten se on ainakin henkilökohtaisesti häiritsevää. Erityisesti treenatessa, kun en halua muutenkaan että mua siellä jotenkin katellaan. Yhtään mitenkään. Mulla itellä on 75F ja jatkuva nöpötys päällä imetyksen takia, joten huomio on suorastaan taattu (vaikka itse en pidä ko kokoa isona mutta ehkä se sitten alaosaan suhteutettuna kiinnittää huomiota). Ja ainakaan ite en "saanut" noin paljon huomiota aiemmin, vaikka sama kuppi olikin, kun ei nuo nännit jatkuvasti nöpöttäneet. Jonkun mielestähän tuo ei ole ärsyttävää, mutta tiosen mielestä nuo rinnat voi olla tosi henkilökohtainen tontti. Mua ittee taas ei haittaa ollenkaan, jos joku kiinnittää huomiota mun takamukseen, mutta jollekki toiselle se voi olla häiritsevää kyykkypaikalla tms. Aika henkilökohtaista siis, mutta valotanpa vaan vähän toisesta näkökulmasta tätä:) Ja ehkä tämä on salistakin kiinni, toiset kun käy aika miesvaltaisilla saleilla eikä se välttämättä ole mikään valinta (kuin sen myötä että jättääkö kokonaan käymättä).

Mitkä liivit ois siis hyvät tähän peittelyyn tai osittaiseen peittelyyn? Mulla on shock absorberit ja ne on muuten kyllä tosi hyvät, ainoastaan voisivat ees hieman peittää tuota nöpötystä. Se on siis tosi huomattava ainakin mulla. Ennen pidin liivinsuojia, mutta nyt en enää niitä tarvi ja toisekseen nekin näkyy häiritsevästi sieltä läpi. Oisko ehkä joku treenipaita ja millainen sopiva? Kokemuksia?

Mulla ihan melkeen missä treenissä tahansa. Enkä tosiaan vaivaa asialla päätäni. :D

Henkkamaukan urkkatoppi jees, tosin oon niin pieni että XS alkaa olla jo vähän turhan suuri, pääsee rinnat heilumaan liikaa. Tosin pitäis käydä testaamassa josko se oma on vaan käytössä jo löystynyt ja pakasta revitty ois napakampi.
Mulla alkaa monien urkkaliivien kanssa olla ongelma siinä, ettei olkaimia saa säädettyä tarpeeksi lyhyiksi.
Mulla pirun hyvät ShockAbsorberit, jotka kans just olkainongelman takia on jääneet melko vähälle käytölle nykyään. Jenkeistä ostin urkkakaupasta saman hintaluokan liivejä muutamat, ja on on sairaan hyviä. Merkkiä en muista, mutta oon tykännyt ihan eniten.
Ostin myös Hanxin kaupan alekorista TODELLA kireän triathlon-topin, jota tykkään käyttää tunneilla, joissa tiedän joutuvani paljon hyppimään ja pomppimaan (esim. kuntonyrkkeily). Myös joskus löysin Kappahlista urkkaliivit, joissa on tosi hyvä tuki. Tosin olin siihen aikaan kokoa 38, ja ostin urkkaliivit kokoa 32/34, ja nyt kun oon kokoa 34, alkaa tossakin olla snadisti liikaa pelivaraa.. Mutta menee vielä, siellä kun on sisällä joustamaton tuki.

Ai kauheeta! Tulinkin tänne lukemaan. Nyt mulle tulee nännikammo. En ole ikinä edes ajatellut nännejä treenatessa. Ei kait sit mulla ne nöpötä.
Mites näissä nahkarukkasissa nyt mikään nöpöttäisi. Tinttaan tissini urheiluliiveillä ihan lättänäksi, joten siitä voitte päätella koon:D Kunhan vaan pysyvät sisällä, etteivät kumartuessa plumpsahda ulos :D:D

Mä tinttaan kanssa niin litteeksi ku vaan saa. Ja ei mulla nännit muuten yleensä kai ole (tai ainakaan oo ollu) pystyssä (ties vaikka tämäkin ois muuttunut???). Mut reenatessa melkeenpä aina jos nyt sattuu vilasemaan. Vaan toivon ja uskon että mussa muut kohdat vaikka ois ne joihin muutKIN kiinnittäis huomionsa jos nyt kiinnittävät. :D

Herhi ja Supertiger, minusta jos ei ole imettänyt niin ne nännit ei silleen samalleen nöpötä. Ja siis vaikka nöpöttää niin ei silleen samalla tasolla, se on jotenki kevyempi nöpötys:) Muakaan ei ennen häirinny tuo, mutta nyt imetyksen myötä se nöpötys on ihan eri luokkaa. Se on semmosta, että se näkyy ihan oikeesti salin toiselta puolelta ja oon saanut jopa keski-ikäisiltä mammoilta kommenttia tähän mun rintavarustukseen juoksulenkillä (ja mulla kuitenki vaatetuksena oikein tylsät löysät juoksuhousut ja ihan vaan t-paita). Mut en tiiä, että onko tämä tämän tasoinen nöpötys pysyvää..vai voisko käydä niin, että kun imetys loppuu niin tuo pahin nöpötys jää taakse. Toivotaan!

Huomasin muuten eilen, että kun mulla oli paita joka on vähä löysempi sen rinnan kohdalta niin ei se niin pahasti erottunu. Mulla on vähän sekin, kun kaikki treenipaidat on käyneet rintojen kohalta tiukemmiksi kun on tuo kuppiki tommonen seilaava ton maidon tähen.

Olikohan täällä alusvaatteille omaa ketjua, vai pitäiskö tähän..mietin, että onko teilä jotku oikeen hienot erikoisalkkarit salille vai? Katoin tosas, että on näemmä myytävänä treenaamiseen jotain 30e alkkareita. Himmeetä. Toivottavasti niitä oli useampi kappale siinä:wtf: Satuin nimettäin eilen unohtamaan päälle ihan vaan tavalliset alkkarit ja noh nehän jotenkin kyykyssä lähti sitten valumaan. Ja se on siis ehkä toisiksi ärsyttävintä. Ärsyttävintä on toki se, jos koko housut lähtee valumaan:dance: En tiiä mikä malli sit ois hyvä, mut nuo ei ainakaan olleet kyllä..semmoset, että ne ois suht huomaamattomat tämmösten trikoopökien alla (oli löysemmät tahi tiukemmat).

Lila: No tuo voi ainakin minun kohdalla olla nöpötyksen estosyy. En ole synnyttänyt enkä imettänyt.
Minä olen kanssa noita treenialkkareita katsonut. Himmee hinta! En osta. Alkkareina käytän stringejä. Koska minä en halua että näkyy rajoja tiukkojen housujen alta (nyt löytyi meikäläisen "nöpötys"-kammo:D).

Ainakin Shock Absorberin Pump Sportit on sen verran topattuja, että ei pitäisi näkyä mitään läpi. Tukitaso on vissiin vaan kakkonen (asteikolla 1-4), mutta ainakin salitreenissä toimivat vallan mainiosti!

Mä olen jo tovin etsinyt rintoja liiskaamattomia liivejä ja paikallisessa Intersportissa sovitin Shock Absorberin Padded sports brata (juurikin yllämainittu pump sport ilmeisesti) ja ihastuin ikihyvikseni! Pistin tiistaina tilauksen vetämään BoobyDoohon ja yllätys olikin melkoinen kun postinkantaja tänään torstaina rimputti ovikelloa että tässä olis teille pikakirje :hyper: Tosi ihanat liivit, en tiennyt että urheiluliivit voivat olla näin kivat ja silti nämä päällä näyttää että mulla olis rinnat. Eli eivät liiskaa totaalisesti. Harmi että värit olivat vähissä koossani 36A:ssa, täytyy tilata ainakin mustana vielä jossain vaiheessa.

Back
Ylös Bottom