Apua liivi-ostoksille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemina
  • Aloitettu Aloitettu
Ajankohtainen aihe kun eilen juuri kävin stockkalla shock absorberin liivien kanssa tuskailemassa kokoja kun ajattelin ne netistä tilata hintaan 30 £ (suomessa 60 e)

Itselläni on ahkerassa käytössä ollut Triumphin Soft Power (http://www.triaction.com/fileadmin/products/medium/soft_power_n.jpg) ja ainakin itsellä ne tukee ihan hyvin tiukan topin kanssa lenkilläkin. Arkikäytössäkin mitä parhaimmat. Triumphin Energykin (http://www.anttila.ee/products/small_162x228/6906762.jpg) on todella hyvä esim. stepissä ja attackissa missä on paljon hyppyjä. Molemmat liivit alle 30 e prismasta ja itsellä molemmissa värinä musta.

Lenkillä kuitenkin Shock Absorberin Classic sports bra (n. 52 e) on ollut paras tuki noista omista liiveistä. http://www.comparestoreprices.co.uk/images/sh/shock-absorber-sports-bra-black-36b.jpg

ja nyt haaveilen vielä Absorberin pump sports bra'sta sekä plunge sports bra'sta. Merkin sivuilla oli mainittu muutama nettikauppa Uk:ssa ja mietinkin että olisikohan joku tilannut boodydoo.co.uk:sta, josta ne saisi n. 30 £ toimituksineen :)

Mulla pikkutissisellä tämmöiset ajaa asiansa erinomaisesti! Varoitus, nämä litistää, eli h0ttikselta tai rintavalta näyttävältä haluavien kannattaa vältellä.
110569VS.jpg

Noihan näyttää hyvältä ja koska itselläni ei sinällään ole tarve korostaa mitään, vois olla hyvätkin!
Mistäs noita voi ostaa ja paljonko maksaa?

Mä oon näköjään jo viimevuonna harmitellut tissittömyyttä. No, enpähän tarvitse edelleenkään liivejä juoksuun, saati sitten mihinkään salille :)

Uudessa Sport-lehdessä oli muuten ihan pätevän oloinen vertailu urheilurintaliiveistä isoryntäisille. Mulle on suotu rintavarustus "parasta A-luokkaa" joten melkein mikä tahansa toppi ajaa asiansa, mutta ajattelin että jotakuta muuta täällä voisi kiinnostaa.

Mulla unohtui vastikään salikassista sporttiliivit ja jouduin jättämään päälle sinä päivänä käyttämäni normirintsikat, sellaiset ihanat maidenformit, mitkä tavallisten vaatteiden alla on juuri sopivat. Tiukan teknisen paidan alla tissini näyttivät niissä valtavilta :D Jotenkin se sekä huvitti että nolotti, kun huomasi äijien vilkuilevan. Jos tissini oikeasti näyttäisivät samalta litistävien urheiluliivien kanssa, niin kuppikoko olisi varmaan vähintään DD. Itse mieluummin kyllä valitsen salille liivit, joissa rintavarustukseni on sopivan huomaamaton sekä itselleni että muille... :) Mutta makuasia tietysti, ei mua haittaa jos joku muu haluaa kaunistaa itsensä myös salia varten.

nännien nöpötys näkyy rintsikoiden/topin läpi ja muoto on joko roikku, lätkä tai pyramidi.

Vuorattu muotoon prässätty rintsikka myös tukee paremmin kuin pelkkä "keilapallokassi" eikä saumoja ole pönöttämässä paitojen ja toppien läpi keskellä tissiä.

hölskyntätukea erityisemmin kun urheilupaidoissanikin on useimmiten sisäänrakennettuna toppi enkä muutenkaan hyppele puntatessani.

ei tämmöinen määrä löysää tissimassaa

lättänää tissi"palkkia"

supporttia pomppimiseen.

:worship::lol2::hyvä: loistavasti selitetty ja pitää niin paikkansa myös mun kohdalla vaikka kuppia ei noin paljon ookaan. :)

Noniin, tilasin lauantaina boodydoo.co.uk:sta absorberin kahdet liivit, hintaa reilu 50 £ toimituksineen. Eilen tuli sähköposti että tuotteet on laitettu matkaan. Katsotaan missä ajassa löytävät perille ja tuleeko sitä mitä tilattiin. Mikäli tulee, aion käyttää palvelua jatkossakin.

Olin Vierumäellä pääsykokeissa ja unohdin mun urheiluliivit (+t-paidan) sinne uimahallin pukukoppiin. Vituttaa niin maan perkeleesti, ne oli tosi hyvät, shock absorberin turkoosit Plunge malliset. Ne oli riittävän tukevat vaikka mullakaa ei mikkää mega tissit tosiaa oo. Kattelin kans netistä et mistäköhän vois tilata uudet, aika paljon halvemmalla näyttäis ulkomailta saavan ku Suomesta. Onkohan Gildesin ^ liivit tullu jo perille ? :) Noissa tilausjutuissa koot vaan menee erilailla ku mitä luki niissä mun edesmenneissä. En välttämättä uskaltais tilata ihan randomilla ku koot on erilailla.....

Oho, olipa unohtunut vastata miten kävi.

Tilasin siis helmikuussa boodydoosta liivit ja maanantaina laitettu tilaus oli oli postilaatikossa torstaina! Tilasin kahdet shock absorberin liivit ja kappalehinnaksi toimituskuluineen tuli n. 30 e. Suosittelen ehdottomasti ko. paikkaa. Sähköpostiviesteihinkin vastasivat nopeasti kun koon kanssa vähän pähkäilin mutta 36C oli lopulta passeli kun itse olen suomen kokoja 75c ja 80c käyttänyt :)

Nyt todellakin tarvitaan apua. Mistä ihmeestä löydän urheiluliivit? Ongelmana on että olen reippaasti ylipainoinen, mutta kuppikoko on silti melko pieni (pieni B). On hankalaa löytää tavallisiakaan rintsikoita, saatika sitten urheilu :( Mitä suosittelette? Harrastan kuntosalitreeniä ja lenkkeilyä (ei juoksua). Vielä lisäksi pudotan painoani, joten koko tulee vaihtumaan.

Tilasin tuolta boobydoosta kahdet shock absorberit Gildesin hyvän kokemuksen innoittamana. Edulliseksi tosiaan tuli kun vertaa Suomen hintoihin ja ainakin paketti lähti postiin heti seuraavana päivänä tilauksesta. Joten nyt odotellaan, koska postilaatikko kolahtaa..:)

Briteissä on myös lessbounce, josta olen itse tilannut urheiluliivejä ja alaosia muutamaan otteeseen. Asiakaspalvelu toimii sielläkin hyvin (olen jotkut liivit vaihtanutkin) ja toimituksen nopeita (kertovat jos ei löydy varastosta). Täytyykin verrata hintoja tuohon boobydoohon.

Neljässä päivässä tuli paketti boobydoosta, joten todella nopeaa toimintaa. Aion kyllä tilata taas samasta paikasta, kun jatkossa tulee tarvetta urheiluliiveille. :) Kiitos Gildesi vinkistä. :thumbs:

Onko joku keksinyt ratkaisun tuohon monen mainitsemaan "nänniongelmaan", eli siihen että näkyvät treenipaidan läpi? Itselläni on niin pienet rinnat etteivät puntilla tarvitsisi mitään muuta tukea kuin treenitopin, mutta juurikin tuon nänniasian vuoksi tulee pidettyä silti liivejä - ja vielä niitä aika tukevasti topattuja, muuten näkyvät liiveistäkin läpi. Muistelisin jossain nähneeni jotain tarroja tms joilla ongelman saisi ratkaistua? Ideaali olisi että voisi pitää pelkkää sisäänrakennetulla tuella varustettua toppia, mutta jos edes vähän kevyempää liiviä ilman toppauksia...

Eihän asian pitäisi sinänsä haitata, ja luonnollinen juttuhan tuo on, mutta etenkin kun käyn sekasalilla, tykkäisin pitää vähän matalampaa profiilia...

Onko joku keksinyt ratkaisun tuohon monen mainitsemaan "nänniongelmaan", eli siihen että näkyvät treenipaidan läpi? Itselläni on niin pienet rinnat etteivät puntilla tarvitsisi mitään muuta tukea kuin treenitopin, mutta juurikin tuon nänniasian vuoksi tulee pidettyä silti liivejä - ja vielä niitä aika tukevasti topattuja, muuten näkyvät liiveistäkin läpi. Muistelisin jossain nähneeni jotain tarroja tms joilla ongelman saisi ratkaistua? Ideaali olisi että voisi pitää pelkkää sisäänrakennetulla tuella varustettua toppia, mutta jos edes vähän kevyempää liiviä ilman toppauksia...

Eihän asian pitäisi sinänsä haitata, ja luonnollinen juttuhan tuo on, mutta etenkin kun käyn sekasalilla, tykkäisin pitää vähän matalampaa profiilia...
Ostin kahdet champion merkkiset toppaamattomat toppimalliset rintsikat, ja niistä ei näy kyllä läpi, ellei ole joku ihan henkäyksen ohut kirkkaanvalkoinen paita päällä. Ostin ne inttiä varten, ja siellä jos jossain ei halua tuollaista huomiota herättää. Noita saa ellokseltakin näköjään (halvimmalla), itse ostin kalliimmalla stadiumista, kun en tiennyt että halvemmallakin saa. Hyvää vahvaa matskua, uskon että kestää vuosia, ei tunnu löystyvän edes käytössä. Tissit ei hölsky näissä myöskään ollenkaan, eli voi juosta ne päällä. Suosittelen! Itse ostin pinkit ja mustat, mutta näköjään niitä on myös vihreitä. Alla kuva, jonka nyppäsin halensin sivuilta.
tpl_MainImage_p

Tässä kuvaa elloksen sivuilta:

90-8022.jpg

Ostin kahdet champion merkkiset toppaamattomat toppimalliset rintsikat, ja niistä ei näy kyllä läpi, ellei ole joku ihan henkäyksen ohut kirkkaanvalkoinen paita päällä. Ostin ne inttiä varten, ja siellä jos jossain ei halua tuollaista huomiota herättää. Noita saa ellokseltakin näköjään (halvimmalla), itse ostin kalliimmalla stadiumista, kun en tiennyt että halvemmallakin saa. Hyvää vahvaa matskua, uskon että kestää vuosia, ei tunnu löystyvän edes käytössä. Tissit ei hölsky näissä myöskään ollenkaan, eli voi juosta ne päällä. Suosittelen! Itse ostin pinkit ja mustat, mutta näköjään niitä on myös vihreitä.

Mulla on samanlaisia, mutta ilmeisesti vanhempaa mallia kun sai vain valkoisena tai mustana. Toimii juostessa tosi hyvin, ei hölsky mutta ei yhtä pitkäikäiset kuin esim. shock absorberit. Mutta kyllä niistä hieman näkyy läpi mulla, eikä mikään ohuen ohut paita päällä..

En oikeastaan salilla oo miettinyt näitä rintsikka/nännit näkyy/kainaloläski ongelmia ennen kuin tänä aamuna :D tuijotin siis omia rintojani aika intensiivisesti :hyper: mahtoi olla muilla hauskaa..

Mä innostuin niin tosta Shrimpin postaamasta vaaleanpunaisesta topista että unohdin vastata alkuperäiseen kysymykseen :D Oon kokeillut biletoppien alla lindexistä ja H&M saatavia tarroja eikä ne toimi mulla. Tanssiessa ja hikoilessa ne tuppas irtoomaan eikä ne mukautunut rinnan muotoon mitenkään erityisen hyvin toisaalta ehkä ne pysyy hyvin pienirintaisella tai jos on tiukka toppi siinä päällä litistämässä.

Hellöyy! Olen siis tilailemassa tuolta mainitulta boodydoolta shock absorber liivejä....Hankala vaan tietää toi koko sinne! Heidän sivujen laskurin mukaan pitäisi tilata kokoa 36 D ! onkohan oikein... Normisti käytän liivejä ~80c .... Kertokaas kokemuksia, että onko koot olleet hyviä jne, kiitsaaaaa :D

Back
Ylös Bottom