Apua liivi-ostoksille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemina
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan vaan tällainen kyssäri että onko olemassa urheiluliivejä jossa jotain toppausta?
Oon salilla pitänyt ihan perus kaarituellisia/topattuja liivejä mutta eihän ne hyvät ole...kaaret painaa tietyissä laitteissa ja tavallisien liivien ongelma on että olkaimet ei pysy paikoillaan.
MUTTA lapset ovat imeneet tissini lähes olemattomiin...siksi en haluaisi tälläisia toppi-tyylisiä koska vähätkin tissini menevät ihan läjään:(
Siispä jotta,millaisia liivejä te käytätte te joilla ehkä samoja ongelmia?

Mulla on ollu tällaisia käytössä jo monta vuotta, varmaan neljännet jo menossa. Eli hyvät o:)
Ei mitkään ihan supertukevat, mut näyttää tosi hyvältä treenitoppien kans toisin kuin useimmat urheiluliivit...
Noissa on sellanen ohut toppaus ja kaarituet sekä painijanselkä.
Kyseinen malli on siis Triumphin Tri-Action Powermove W.

katso liitettä 39394

edit. Ääh, mä en vaan osaa näitä kuvia liittää. Nyttenki tossa on tommonen ylimääräinen linkki..

Liitteet

• s_powermove_urheiluliivit.webp
    s_powermove_urheiluliivit.webp
    3,8 KB · Katsottu: 5 086
Oon myös tykkännyt noista Triumphin rindeistä. Ainoa noiden huono puoli on se, etten ole löytänyt niitä mustina. Heitän kaikki treenivaatteet kerralla pesuun ja valkoinen muuttuu siinä menossa nopeasti ei-niin-valkoiseksi.

Shock Absorberilta löysin nyt hyvät liivit, ei kaaritukea, mutta kuitenkin erilliset kupit, jolloin tisseistä ei tule sellaista yhtenäistä lättänää makkaraa niin kuin joidenkin toppien kanssa.. Onpas selkeää selostusta :) toivottavasti joku ymmärtää pointin. Ja noita saa mustanakin.

Oon myös tykkännyt noista Triumphin rindeistä. Ainoa noiden huono puoli on se, etten ole löytänyt niitä mustina...

Mulla on tollaset yhet mustina, City-marketista oon ne jokin aika sitte ostanu. En tiiä oisko siellä ennää?

Mie taas tykkään urheiluliiveissä eniten sellaisista joissa tulee "yhtenäinen tasanen alue". Eli toppimallisista.
Eivät ole tiellä, eikä tarvi poikien niitä töllistellä. :)

Jossain urheilukaupassa, olisko ollut Intersport, törmäsin kaarituettomiin, topattuihin, toppimallisiin urheiluliiveihin. Niitten tarkotus oli kai lisätä rintavarustusta, nostaa ja kohentaa :D Tukevat oli kyllä, mutta omallla kohdalla ne jäi kaupan hyllyyn..

Edit: Saikohan tästä ny mitään selkoo..

Just noita katselinkin netistä mistä liz puhui...pitäis vaan käydä jossain kokeileen.
Ja mulla tosiaan sais olla jotain fyllinkiä liiveissä..tukea ei ehkä niinkään:(kun ei ole paljon tuettavaa.
Tuntuu kyllä nykyisin että kaikkien liivien ostaminen on vaikeaa.Helpommalla taitaisi kohta päästä hankkimalla uudet tissit:D

En oikein ymmärrä miksi ihmeessä kukaan haluaisi topattuja rintaliivejä kuntosalille (toisaalta en ymmärrä miksi ihmeessä kukaan haluaa tunkea etumukseensa tyynyjä noin muutenkaan). Eihän kukaan - toivottavasti ainakaan - mene kuntosalille esittelemään (feikki)tissejään vaan kuntoilemaan..vai? Toisaalta, olen nähnyt myös topattuja bikineitä, mikä myös menee yli hilseen - eikö ne toppaukset ime uidessa vettä? Ja eikö toppaukset ime salilla käydessä hikeä?

Oikeasti, tämä rintavarustelu tuntuu menevän naisilla aivan järjettömyyksiin. Ei sillä ole kenellekään muulle mitään väliä minkä kokoiset superlonit tai aidot rinnat kullakin on. Kannattaisi ehkä keskittyä treenaamiseen eikä toppauksien miettimiseen. IMHO

Mulla on just päällä tollaset Triumphit. Tuntuvat hyvälle ja ovat myös aika nätit (mietin just että raskiiko näihin hikoilla..). Mustina oisin ottanut minäkin, sillä enemmistö treenivaatteista on tummia ja ois kiva kun sais pestyä liivit samassa pyykissä heti käytön jälkeen.

Tukitason pitäis olla 'high', aion testata juoksemalla tänään töistä kotiin. Jotenkin nää tuntuu niin mukavilta ja pehmeiltä, että epäilen totunko pitämään juoksussa ja muussa hyppyurheilussa.:rolleyes:

En oikein ymmärrä miksi ihmeessä kukaan haluaisi topattuja rintaliivejä kuntosalille (toisaalta en ymmärrä miksi ihmeessä kukaan haluaa tunkea etumukseensa tyynyjä noin muutenkaan). Eihän kukaan - toivottavasti ainakaan - mene kuntosalille esittelemään (feikki)tissejään vaan kuntoilemaan..vai? Toisaalta, olen nähnyt myös topattuja bikineitä, mikä myös menee yli hilseen - eikö ne toppaukset ime uidessa vettä? Ja eikö toppaukset ime salilla käydessä hikeä?

Mä pidän punttitreeneissä (ja muutenkin) topattuja, tai siis lähinnä vuorattuja (eli sellaisia 2-3 mm paksuja muotoon prässättyjä) kaarituellisia liivejä vaikka omaakin täytettä on DD:n verran, siksi että inhoon sitä että nännien nöpötys näkyy rintsikoiden/topin läpi ja muoto on joko roikku, lätkä tai pyramidi. Vuorattu muotoon prässätty rintsikka myös tukee paremmin kuin pelkkä "keilapallokassi" eikä saumoja ole pönöttämässä paitojen ja toppien läpi keskellä tissiä. Punttitreenissä en tarvi hölskyntätukea erityisemmin kun urheilupaidoissanikin on useimmiten sisäänrakennettuna toppi enkä muutenkaan hyppele puntatessani. Pitkälti samoista syistä myös bikinit ovat vuoratut - ei tämmöinen määrä löysää tissimassaa kuin minulla näytä hyvältä mitenkään muuten kuin kunnolla tuetussa ja muotoillussa kupissa. Jos on vuorattu kangas, voin pitää jopa kolmiolappurintsikoita. Kyllä ne toppaukset bikinikeleillä kuivuvat hyvin nopeasti, ilmavaa matskuahan se on.

Jos voin valita näytänkö hyvältä vai huonolta muiden ominaisuuksien pysyessä samoina (mukavuus, tuki jne) niin mieluummin näytän hyvältä. Ei se minusta ole mitään itsensä esittelyä. Käyn salilla niin monta kertaa viikossa etten ehdointahdoin halua katsella salin peilistä lättänää tissi"palkkia" ja nännejä, saati esitellä niitä muille noissa merkeissä. Imeväthän ne toppaukset hikeä, mutta toinen vaihtoehto on se, että hiki jää paljasta ihoa vasten rintojen alle ja väliin tuleviin vekkeihin topin sisälle. Sinne syntyy kuulkaa melkoisia lammikkoja ;) Hyppelehtimistä sisältävillä tunneilla pidän tietenkin kunnon urheilurintsikoita. Joka tapauksessa urheillessa käytettävät liivit on pestävä usein.

Mutta kuulkaas - shock absorberilta löytyy ihan kiva rintsikka, jossa on juurikin sen verran paksu etumuskangas ettei nännit aivan nöpötä, ja erilliset kupit jotka on pyöreiksi prässätty. Oli silti kivasti jämäkkä, joskin itselleni liian vähän supporttia pomppimiseen. Kaarituet on, mutta ne tuntui sovittaessa jotenkin jännästi taipuisilta, ei normaaleilta metallisilta. ks. linkki

http://www.figleaves.com/uk/product...ci=&size=&colour=&image=r502959-p502960-front

Mä pidän punttitreeneissä (ja muutenkin) topattuja, tai siis lähinnä vuorattuja (eli sellaisia 2-3 mm paksuja muotoon prässättyjä) kaarituellisia liivejä vaikka omaakin täytettä on DD:n verran, siksi että inhoon sitä että nännien nöpötys näkyy rintsikoiden/topin läpi ja muoto on joko roikku, lätkä tai pyramidi. Vuorattu muotoon prässätty rintsikka myös tukee paremmin kuin pelkkä "keilapallokassi" eikä saumoja ole pönöttämässä paitojen ja toppien läpi keskellä tissiä. Punttitreenissä en tarvi hölskyntätukea erityisemmin kun urheilupaidoissanikin on useimmiten sisäänrakennettuna toppi enkä muutenkaan hyppele puntatessani. Pitkälti samoista syistä myös bikinit ovat vuoratut - ei tämmöinen määrä löysää tissimassaa kuin minulla näytä hyvältä mitenkään muuten kuin kunnolla tuetussa ja muotoillussa kupissa. Jos on vuorattu kangas, voin pitää jopa kolmiolappurintsikoita. Kyllä ne toppaukset bikinikeleillä kuivuvat hyvin nopeasti, ilmavaa matskuahan se on.

Jos voin valita näytänkö hyvältä vai huonolta muiden ominaisuuksien pysyessä samoina (mukavuus, tuki jne) niin mieluummin näytän hyvältä. Ei se minusta ole mitään itsensä esittelyä. Käyn salilla niin monta kertaa viikossa etten ehdointahdoin halua katsella salin peilistä lättänää tissi"palkkia" ja nännejä, saati esitellä niitä muille noissa merkeissä. Imeväthän ne toppaukset hikeä, mutta toinen vaihtoehto on se, että hiki jää paljasta ihoa vasten rintojen alle ja väliin tuleviin vekkeihin topin sisälle. Sinne syntyy kuulkaa melkoisia lammikkoja ;) Hyppelehtimistä sisältävillä tunneilla pidän tietenkin kunnon urheilurintsikoita. Joka tapauksessa urheillessa käytettävät liivit on pestävä usein.

LOISTAVAA tekstiä! Juuri näin. Ja mitä noihin topattuihin bikineihin tulee, nehän on helppo puristella kuivaksi. Mikä herättääkään enempää hilpeyttä biitsillä kun juuri vedestä noussut kaunotar, joka puristelee omia tissejään eli bikineistä extravedet pois. :lol2:

Parhaat urheilurintsikat ikinä on mulla kyllä better bodiesit. Parempia ei oo. Näyttää oikein hyviltä, ja nännit ei näy läpi. Tukevatkin ovat.

Edit: Käytän siis topattuja bikineitä, en salilla. BBt ei oo topattu.

^
Joo, siis tottakai ymmärrän, jos syynä on tuo tuen ja nöpötyksen piilotuksen (heh) tarve, mutta sitä en vaan voi käsittää, että joku pienirintainen nainen pukee toppaukset kuntosalille. Mukavuus ja tuki tuskin tällöin ovat kyseessä.. Ihan vapaasti toki. Vuoraukset ovat myös ehkä hieman eri asia kuin tietynlaiset tyynyt mitä rintsikoissa käytetään.

Itseäni ketuttaa usein suunnattomasti rintsikkaostoksilla, kun toppaamattomia rintsikoita ei meinaa löytyä sitten mistään. Ärsyttää, kun naisille tuputetaan luonnollisena sitä, että tungetaan superlonia liiveihin ja rinnat luonnottomaatn asentoon, hyh.

Toisaalta, topatut rintsikat salilla ovat kaiketi samaa sarjaa kuin se, että kuntosalin vessat ovat usein varattuja, kun naiset käyvät meikkaamassa ennen jumppaa tai treeniä..

En oikein ymmärrä miksi ihmeessä kukaan haluaisi topattuja rintaliivejä kuntosalille (toisaalta en ymmärrä miksi ihmeessä kukaan haluaa tunkea etumukseensa tyynyjä noin muutenkaan).

Noh, itse tykkään käyttää salilla ihan toppityylisiä rintsikoita, mutta mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa jos joku haluaa käyttää povea muotoilevia rintsikoita. Ja tässä rintsikka-asiassa joillakin on kysymys ihan itsevarmuus -asiasta eli sitä on turha muiden arvostella. Jollekkin saattaa olla tosi arka asia, jos on pienet tai tosi isot tissit niin miksi niitä ei saisi muokata rintsikoilla jos itsellä on niin helpompi olla?

Ei sillä ole kenellekään muulle mitään väliä minkä kokoiset superlonit tai aidot rinnat kullakin on.

Mutta entä jos sillä onkin vain itselle väliä? :rolleyes:
Ihan ystävällisessä mielessä kirjoitan... halusin vain valaista tällaisella näkökulmalla, kun me kaikki kuitenkin ollaan erilaisia ;)

Mulla on niin pienet tissit etten edes tarvitse liivejä :(

Kaksi lasta imettäneenä haluan todellakin, että kaikissa liiveissä ja bikineissä mitä päälleni laitan, on jonkinlaista tukea ja fyllinkiä. Onkohan tuo riippuvuutta tai mitä tahansa, itse en asiaa sen kummemmin edes ajattele, ostan vain liivejä joissa rintavarustus on olemassa, eikä näytä siltä kuin puoliksi tyhjentyneet ilmapallot roikkuisivat paidan alla.
Eli jokainen tyylillään ;)

Ei sillä ole kenellekään muulle mitään väliä minkä kokoiset superlonit tai aidot rinnat kullakin on. Kannattaisi ehkä keskittyä treenaamiseen eikä toppauksien miettimiseen. IMHO
:offtopic::offtopic::offtopic:
Aivan. Jos sillä ei ole kenellekkään väliä, niin ei varmasti myös sinulle, joten eiköhän se ole ihan sama jos joku haluaa käyttää topattuja liivejä? Noin niinkun ihan yleisestikkin; miksi naiset haluaa käyttää topattuja liivejä? Jos se parantaa jonkun itseluottamusta ja tekee hänelle itselleen
paremman olon, niin se ei varmaan ole kenenkään meidän muiden ongelma, tai keneltäkään pois? Topikin aloittaja pyytää apua jotta löytäisi sopivat liivit, ja joku viitsii tulla sitten ihan aikansa kuluksi avautumaan siitä kuinka turhaa se on topata tissejään. :down:
Hyvä jos Elidalla on loistava itseluottamus, ja ryntäät kondiksessa, etkä ikinä ulkonäöstäsi muutoikaan stressaa... jollekkin se rintojen olemattomuus voi olla ongelma, ja jos on hyvä fiilis treenatessa, niin se varmasti heijastuu myös treeni tehoon.
Joten kuten sanottu, keskitytään oleelliseen, eikä toisten toppausten miettimiseen...:thumbs:

Oikeasti, tämä rintavarustelu tuntuu menevän naisilla aivan järjettömyyksiin. Ei sillä ole kenellekään muulle mitään väliä minkä kokoiset superlonit tai aidot rinnat kullakin on. Kannattaisi ehkä keskittyä treenaamiseen eikä toppauksien miettimiseen. IMHO

JEP, malliesimerkki luetun ymmärtämisestä. :david:TODELLAKIN kyselin liiveistä vinkkejä.Onneksi moni ymmärsi mitä tekstissä luki:D

Jos pienet tissini menevät topissa läjään, niin miksen ostaisi sellaisia liivejä jossa tissini näyttävät tisseiltä??? se tuskin on mikään itsetuntoasia.Ja silloinkin kun oli enemmät ulokkeita(ennen lapsia) en myöskään tykännyt kun nännit tökötti läpi.
Ja todellakin menen salille kuntoilemaan,en itseäni esittelemään, ja huomaa Elida puhuin kokonaisuudesta en pelkistä tisseistä.Kuka ja miten niitä mennään erikseen esittelemään:wtf:
Mutta entäs sinun treenit? Jos on aikaa kytätä mitä muilla menee aikaa vessassa ,saati sitten tekee siellä...hmm

Sorry, lopputeksti ihan:offtopic: mut ärsytys iski.
Onneksi suurin osa kuitenkin vastailee siihen mitä on kysytty.

Mulla olisi taas uusien treeniliivien osto edessä. Pitäisi varmaan marssia Kesportiin hypistelemään sopivia ehdokkaita. Itsekin olen harkinnut noita topattuja liivejä, koska olen melko isorintainen, mistä johtuen rintani ovat painavat, mistä johtuen ne taas -kauheaa myöntää- totta kai ovat myös melko roikkuvat :jahas: Olen käyttänyt tähän mennessä aika hengettömiä treeniliivejä (siis ei mitään kaaritukia tai toppauksia, en kyllä tajua miksi ihmeessä olen sellaisia käyttänyt) ja niissä kieltämättä esim. juokseminen ja hyppiminen aiheuttaa hieman epämiellyttävää pomppimisefektiä. Eikä se olen kauhean kivaa, kun nykyiset liiveissä myös tulee tietynlainen pyramidiefekti ja inhottavinta on se, että nännit paistavat läpi joidenkin paitojen kanssa.

Mistäkä muuten parhaita liivejä saa?

joo, pahoittelen oli :offtopic: viesti.
Se, että minua häiritsee se vessassa meikkaaminen johtuu siitä, että pienellä salilla on vain kaksi vessaa, ja kun olen toistuvasti joutunut odottelemaan vaikka miten helskutin kauan kun joku on mennyt vessaan hirveän meikkiboksin kanssa..eli haittaa siis esim omia treenejä, koska jalat ristissä on ikävä treenata. Ja noin laajemmasta perspektiivistä ajatellen on hullua, että pienirintaiset pyrkivät "normalisoimaan" itsensä toppauksilla koska on alistuttu vallitsevaan kauneuskäsitykseen. Ja itsekin siis a-kuppisarjaa olen. Rintakysymykset tuntuvat tälläkin foorumilla aikas tulenaroilta..:jahas:

Täytyy nyt Elida tarttua mainitsemaasi "alistumiseen vallitseviin kauneuskäsityksiin." Miksi ajattelet, että me topattuja liivejä käyttävät naiset olemme alistuneet johonkin? Jos koen, että olo on mukavempi kun tunnen, että minulla on rinnat ja se myös näyttää mielestäni kivemmalta, kuin että kulkisin lattarintaisena, niin mihin olen silloin alistunut? Kysehän on minun mielipiteestäni, ei kenenkään muun vaatimuksesta käyttää topattuja liivejä.

Back
Ylös Bottom