APUA! Lihasmassan hankinta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moi mä oon 16v vanha painan noin 63kg ja oon noin 180cm pitkä. en oo aikasemmin juuri salilla käyny ja syön melko vähän ja oon tosi laiha. olisiko mahdollista saada paino nousemaan johonkin 90 kiloon kovalla treenillä siinä vaihees ku oon 18-20v. Jos näin on ja vaikkei olisikaan, niin miten kannattaisi alkaa treenaamaan että saisi massaa lisää

ekaksi lähet salille, teet vaikka Arskan Golden Sixiä noin 3 kertaa viikossa. Ja lisäät syömistä...tosin treenin myötä ruokahalut kasvaa. Seuraavaksi teet itselle tavoitteet..esim. penkissä oman painon verran nostaminen jne, paino 75kg tietämille. Kyl se siitä lähtee..mutta ei ilman salille menemistä.

moi mä oon 16v vanha painan noin 63kg ja oon noin 180cm pitkä. en oo aikasemmin juuri salilla käyny ja syön melko vähän ja oon tosi laiha. olisiko mahdollista saada paino nousemaan johonkin 90 kiloon kovalla treenillä siinä vaihees ku oon 18-20v. Jos näin on ja vaikkei olisikaan, niin miten kannattaisi alkaa treenaamaan että saisi massaa lisää
Selaappa kaikki Sticky threadit aloittelijoiden puolelta näin aluks, löytyy vastaus kaikkeen.

Tottakai se on mahdollista. Tosin jos olet ruumiinrakenteeltasi hoikka (ja vanhempasi tai ainakin toinen on) niin aseta tavoitteeksi ensin tuo 80 kg. Olet edelleen ja vielä useita vuosia kasvuvaiheessa, joten nyt sitä ruokaa koneeseen. Siitä se onnistuminen todennäköisemmin on kiinni jos vain jaksat aktiivisesti käydä salilla. Ihmiset ja erityisesti miehet kasvavat fyysisesti aikuisiksi aika eri aikaan - monella tämä tapahtuu vasta yli 20 vuotiaana.

Itse olin ikäisenäsi suurin piirtein saman kokoinen. Pituutta tuli vielä lisää kuutisen senttiä ja paino rupesi tasoittumaan vasta armeijan jälkeen 21 vuotiaana.

1. Lue tätä foorumia
2. Varaa itsellesi aikaa
3. Älä luovuta

Jos haluat tulosta, sä muutat koko sun elämäntapojas.

Threadi varmaan kuuluisi aloittelijoiden osiolle?

Varmasti pääset vaikka kuinka pitkälle, jos asenne ja motivaatio on kohdillaan. Vinkkejä treenistä ja ravinnosta on koko foorumi pulollaan. Rohkeasti vain lukemaan ja toteuttamaan käytännössä. :thumbs:

1. Lue tätä foorumia
2. Varaa itsellesi aikaa
3. Älä luovuta

Jos haluat tulosta, sä muutat koko sun elämäntapojas.

:david:

Treenaa, syö ja lepää. Näitä riittävästi ja järkevästi(lue foorumia), niin hyvä tulee.

Morjees!

Eli kysyysin jotta onko tehokasta massan kasvatuksellisesti tehä perusliikkeiden lisäksi muutamaa apuliikettä lihasryhmää kohti? vai onko tehokkaampaa tehdä vain perusliikkeitä? oon nyt käyny 7kk puntilla ja tulosta on tullu. oon tehnyt siis yhden pääliikkeen ja 2 apuliikettä per lihasryhmä. onko ookoo? Vai minkälainen tyyli ois hyvä maksimaalisen massankasvatuksen hyväksi?

Morjees!

Eli kysyysin jotta onko tehokasta massan kasvatuksellisesti tehä perusliikkeiden lisäksi muutamaa apuliikettä lihasryhmää kohti? vai onko tehokkaampaa tehdä vain perusliikkeitä? oon nyt käyny 7kk puntilla ja tulosta on tullu. oon tehnyt siis yhden pääliikkeen ja 2 apuliikettä per lihasryhmä. onko ookoo? Vai minkälainen tyyli ois hyvä maksimaalisen massankasvatuksen hyväksi?

Isot miehet sanoo, että älä koskaan muuta toimivaa systeemiä :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom