apua, kuva ei näy mutta ääni kuuluu

Mä oon ihan käsi viä näissä jutuissa ja yritin ladata leffa torrentin kaikki meni muuten ok mutta Windows media player classic kyselee jotain kodekkeja??
luin jostain et sellaset saa ladattua mut tietääks kukaan mistä? Playerillä ääni kuuluu mutta kuvaa leffassa ei näy??:(:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
k-lite codec pack tollasen heität googleen ,lataat ja asennat ni pitäs näkyä.

:rock: nänänäää... mä sain sen toimimaan. Kiitos :worship:

Sait jo homman pelaamaan mutta vastaavan varalle esim. FFdshow on loistava codec jolla saa kaikki toimimaan ja voin määritell tekstit toimimaan myös mediaplayerillä ja samalla mediacenter edition ym ym skulaa subeilla.

En tiedä millainen K-Lite on mutta codec pack kuullosta vaan siltä että siinä olis urakalla codeckeja kun ffdshow on ihan pikku tiedosto. K-Lite voi olla kans lilla enkä sitä tullut morkkaamaan :thumbs::piis: ja pääasiahan on jo hoitunut :thumbs:

En tiedä millainen K-Lite on mutta codec pack kuullosta vaan siltä että siinä olis urakalla codeckeja kun ffdshow on ihan pikku tiedosto. K-Lite voi olla kans lilla enkä sitä tullut morkkaamaan :thumbs::piis: ja pääasiahan on jo hoitunut :thumbs:
K-Litestä löytyy ffdshow + muita kodekkeja ja bsplayer yms. :)

FFdshow on loistava codec jolla saa kaikki toimimaan ja voin määritell tekstit toimimaan myös mediaplayerillä..

häh?! Siis Windows Media Playerillä? Ite käytän BS Playeriä (koska tukee subeja), mut vit*ttaa siinä ilmaisversiossa ne hemmetin pop-upit..
Jos tohon Media Playeriin saa subit, niin miten? Kerro-kerro! :)

niin siis toimiihan ne subit iha missä vaa "winamp,mediap,bsb" kunhan tosiaan noi codecit on kunnossa :) k-lite ja mega codec päkit on kovia.

Mulla ois hieman samanlaista ongelmaa. Eli sain muutamia elokuvia koneelle ja niitä aloin innoissani katseleen. Ja ongelma oli juuri samanlainen kuin alotuspostissa. Ääni kuulu mutta kuva ei...

Noh.. Kuten ylempänä oli neuvottu asensin k-lite codec packin. OK, kaikki toimii nyt loistavasti, mutta kun asensin packin, se laittoi oletus soittimeksi windows mediaplayer classicin ja tekstien laitto elokuvaan ei enää onnistukkaan. Herjaa jotain omituista, mistä en ymmärrä mitään kun yritän ladata subtitlejä.

Yritin katsoa elokuvan bsplayerilla, mutta siinä edelleen sama ongelma. Kuva ei näy...

Elikkäs mitenkä wmp classiciin saan tekstit tai vastaavasti bsplayerillä kuvan näkyviin.

Käyttöjärjestelmänä windows vista jos sillä on mitään tekemistä minkään kanssa. Olen alottelija...

E: Niin ja oon kyllä aikasemmin bsplayerillä katsellut sarjoja onnistuneesti, mutta nämä elokuvat ei näy...

Kokeile laittaa teksti sekä elokuva samaan kansioon samalla nimellä. Ei joudu erikseen lataamaan tekstejä siihen vaan ohjelma nappaa ne mukaan automaattisesti. (en usko/tiedä toimiiko, mutta kokeile ainakin)

Itse olen aina kun koneen iskenyt uusiks niin asentanut VAIN tuon K-Liten ja kaikki on aina näkynyt. Yksi vaihtoehto voi siis olla, että jotain aikasempia kodekkeja siellä "alla" häiritsemässä.

Edit. Oletussoittimeksi voit vaihtaa helposti bs-playerin kun menet siihen elokuvatiedoston kohalle -> properties -> siinä on kohta "open with" niin siitä vaihdat haluamasi soittimen. Pitäisi tällöin vaihtaa kaikki samanlaiset tiedostot (esim. kaikki avit) sellaiseksi, että aukeaa valitsemallasi soittimella.

Voisin ryykästä tän mun kysymyksen tähän samaan. Eli kun menen kattomaan jotain videopätkää ylen tai esim. eurosportin lähetystä, niin ääni on aku ankka ja porukka menee kipikipi vauhtia, mistähän mahtais johtua? Youtubessa tai riemurasiassa ongelmaa ei ole. Ffdshow ja ac3 filter asennettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom