Apua kaipailisin.

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No niin, olen tullut aikamoiseen umpikujaan mistä en meinaa löytää tietä pois.

Olen siis 25 vuotias ja mitat on 189/102 ja vyötärönympärys 105cm ja hauis 40cm.
Olen lapsesta asti urheillut aina ja perus kuntoni on hyvä. Salia, jalkapalloa, lenkkeilyä, salibandya tulee siis harrastettua mutta, ikäväkseni, en säännöllisesti. Penkistä nousee se 100kg.

Saatan ottaa itseäni niskasta kiinni ja käydä tyyliin 3 viikkoa ahkeraan salilla ja lenkkeillä. Tuntuu kun homma luistaa, nesteet lähtee liikkeelle ja tulokset nouseee vähän. Sit tapahtuu retkahdus ja tyyliin 2 viikkoon ei jaksa tehdä mitään. Olutkin maistuu tuolloin. Yleensä tulee juotua se kerta viikossa kännit ja siihen päälle krapula mättö/roskaruoka..

Kysymykseni on siis, että millä ihmeen treenillä ja tavalla saisin lihasmassaa suuremmaksi ja mahanympärystä pienemmäksi. Kaksoisleukakin alkanut piruvie näkyvä!

Olenko treenannut väärin ja mitkä on oikeat treenitavat tuolle tavoitteelle?

Voimaa ja lihasmassaa haluaisin enemmän, se auttaa työssänikin paljon ja pakkia pienemmäksi.

Jos edes vähän saisin neuvoa, olisin kiitollinen.

Kiitos.:worship:

No kyllähän sä tuossa olet ne omat ongelmasi tiedostanut. Ei mikään treeni auta, jos tulee tuollaisia puolen kuukauden pituisia taukoja. Säännöllinen treeni ja edes jotenkin järjestelmällinen syöminen on avain kehittymiseen. Juominen ja roskaruoan mättäminen ei ainakaan auta vyötäröongelmaa. Yksittäiset "niskasta kiinni ottamiset" ja kuuriluontoiset ryhtiliikkeet ei johda mihinkään, vaan tarvitaan vähän pysyvämpi elämänmuutos. Siihen taas pitää löytää se motivaatio valitettavasti itse.

Ihan perustreenillä ja puhtaalla ruokavaliolla. Niistä asioista threadeja löytyykin sitten pilvin pimein. Ei ole mitään poppakonsteja, tai kai niitäkin on :D, mutta treenaat salilla sen kolme kertaa viikossa vaikka 1-jakoisella ohjelmalla tai sitten ihan 3-jakoisella ja lenkkeilet pari kolme kertaa viikossa ja jätät alkoholin ja mässäilyn vähemmälle niin varmasti tulee tuloksia. Itellä ainakin tuollainen motivaation puute tulee juurikin silloin, jos tulee joskus juotua hieman useammin. Lihasta on "jokseenkin" vaikea kasvattaa miinuskaloreilla, että nyt täytyy vaan päättää meinaatko kiristellä vai hommata sitä lihasmassaa. Hyvä idea vois olla nyt ainakin kevääseen asti syödä maltillisilla +-kaloreilla ja hommata pikkusen sitä pihviä ja pitää sitten joskus keväällä pieni dieetti jos tuntuu, että siihen on tarvetta. Mutta kyllähän se aina elämäntavan muutoksia vaatii.

No niin, olen tullut aikamoiseen umpikujaan mistä en meinaa löytää tietä pois.

Olen siis 25 vuotias ja mitat on 189/102 ja vyötärönympärys 105cm ja hauis 40cm.
Olen lapsesta asti urheillut aina ja perus kuntoni on hyvä. Salia, jalkapalloa, lenkkeilyä, salibandya tulee siis harrastettua mutta, ikäväkseni, en säännöllisesti. Penkistä nousee se 100kg.

Saatan ottaa itseäni niskasta kiinni ja käydä tyyliin 3 viikkoa ahkeraan salilla ja lenkkeillä. Tuntuu kun homma luistaa, nesteet lähtee liikkeelle ja tulokset nouseee vähän. Sit tapahtuu retkahdus ja tyyliin 2 viikkoon ei jaksa tehdä mitään. Olutkin maistuu tuolloin. Yleensä tulee juotua se kerta viikossa kännit ja siihen päälle krapula mättö/roskaruoka..

Kysymykseni on siis, että millä ihmeen treenillä ja tavalla saisin lihasmassaa suuremmaksi ja mahanympärystä pienemmäksi. Kaksoisleukakin alkanut piruvie näkyvä!

Olenko treenannut väärin ja mitkä on oikeat treenitavat tuolle tavoitteelle?

Voimaa ja lihasmassaa haluaisin enemmän, se auttaa työssänikin paljon ja pakkia pienemmäksi.

Jos edes vähän saisin neuvoa, olisin kiitollinen.

Kiitos.:worship:

On yleensä erittäin pahasta, jos elämä on vuorottelua "rellestämisen" ja kuntoilun kanssa. Varsinkin henkisesti. Onko mahdollista, että aloittaessasi kuntoilun aina tauon jälkeen alat tekemään liian tiuhaan tahtia treeniä itsellesi? Näin ollen et saa synnytettyä siihen mitään säännöllisyyttä. Alat treenaamaan liian tiuhaan, rasitut --> tulosten saanti hidastuu---> petyt ja taas alkaa alamäki.

Aloita käymään salilla rayhalliseen tahtiin. Niin rauhalliseen, että saat tehtyä siitä säännällisen tavan. Myöhemmin voit sitten nostaa treenimääriä ja rasitustasoja.

Nyt kyse on vain siitä jos saat otettua ittees niskasta kiinni..sulla on paljon kaikenlaista treeniä niin pelkkä ruokavalion muutos, ja asenne joka viikkoista juopottelua kohtaan kun muuttuu niin aika nopeesti toi "triplaleuka" katoaa:rock:

voin sanoa että jo pelkästään toi alkoholi kusee dietin ihan täydellisesti. Ite pidin koko alkukesän tarkkaa lukua siitä ettei mitään paskaa tullu syötyä mutta tuli ajoittain alkoholia juotua ni paino ei liikkunu yhtään mihinkään. Saman tien ku lopetin juomisen ni paino lähti tippumaan kanssa. Reilu 5 viikkoa juomatta ja paino tippunut 5 kiloa.

voin sanoa että jo pelkästään toi alkoholi kusee dietin ihan täydellisesti.

Et voisi olla enää enempää oikeassa!! Itse en juo dieetillä laisinkaan... jos nyt muulloinkaan niin kummoisesti. Mutta dieetillä alkolle jyrkkä EI. Piste.

Jos nollaa lauantai-iltana niin siinä meni sitten lauantain ja sunnuntain rasvanpolttelut ketuiks... kun ajattelee, että viikossa kuitenkin on vaan 7 päivää ja niistä kun heittää hukkaan 2 niin se on melkoinen siivu laardia. Ja jos ottaa kuppia molempina viikonlopun iltoina niin siinä meni sit jo 3 päivää hukkaan... mikä on melkein puolet viikosta. Turha siinä sit enää on luulla saavansa kunnolla tulosta aikaiseksi. Ja jos ryystää vielä keskiviikkona niin ei siinä enää jää rasvanpolttoon kuin maanantai ja tiistai... 2 päivää seitsemästä JES! Sama pätee lihasmassan kasvatukseen jossain määrin, mutta dieetillä vaikutus oikein korostuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom