Hei olen 17 vuotias 167/66. Aloitin laihduttamisen about 90 kiloisena kun pituus oli 165. Elikkäs ongelmana on että en ole ikinä ollut mikään hirveä urheilija ja laihdutin kävelylenkeillä/lyhyillä juoksulenkeillä (max 4km) ja urheilin 5-7krt/vk. Noin 1kk takaperin kun olin päässyt alle 70 kg painotavoitteeseen kokeilin ja juoksin yli 10km ilman mitään ongelmaa. Innostuin ehkä vähän liikaa koska olin onnistunut ja en ole ikinä juossut niin pitkiä matkoja.... Rupesin juoksemaan 6-7/krt viikossa joskus 2 lenkkiä päivässä 7-14km lenkkejä ja oli joka kerta hyvä olo... Mutta viikon jälkeen molempiin polviin tuli rasitusvammat, varmaan koska olin aloittanut liian kovaa...... Nyt kun olin ottanut hiukan taukoa ja rauhallisemmin polvet ovat parantuneet aika pitkälti ja jatkoin reeniohjelmaa, no sitten oikean jalan jalkapöytä rupesi sattumaan lenkillä ja on siitä lähtien sattunut eli noin 1vk sitten... en ollut juossut pariin päivään ja juoksin nopeat 3km ja ei parantumisen merkkejä.... Mitä teen? Haluan jatkaa pitkien matkojen juoksemista ja on aivan masentunut olo kun en pääse juoksemaan!!!! Onko jotain lajia minulle jota voisin harrastaa yksin ja voisi korvata juoksemisen väliaikaisesti jotta jalkapöytä parantuisi? Tämä on ensimmäinen palsta ikinä joten älkää tuomitko, kiitos! -Toni