Apua fiksummilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jahk87
  • Aloitettu Aloitettu
Eli ongelmana seuraava. Olen koneellani järjestelmän valvoja, mutta en saa tehtävien hallintaa auki vaan kone pukkaa ilmoituksen "järjestelmänvalvoja on poistanut tehtävienhallinnan käytöstä". :wall:
Löysin tällaisen linkin:http://support.microsoft.com/kb/555480/en-us, mutta englannin taitoni + ei niin tietokoneista tajuava pääni, ovat aika huono yhdistelmä, joten ei tuosta apua ollut. Jos joku kykenisi auttamaan, olisin kiitollinen.

P.S Afterdawnin sivuilta tuon linkin löysin, mutta en muuta apua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jahk87 sanoi:
Samat ohjeet, mutta selkeemmät. Kohta kaksi kusee näissä ohjeissa. En saa tota linkkiä toimimaan. Yritän kehitellä jotain, mutta saleilun jälkeen.

Niin, ethän sä tuota kakkoskohtaa välttämättä tartte. Mikäli nyt oikein ymmärsin, niin tuossa on eri vaihtoehtoja vain.

Tuo kohta kolme pitäs onnistua ainakin. Itte oon ainakin joskus tuota rekisteriä editoinut ja saanut jotain toimimaankin. Tosin joidenkin ohjeiden mukaan aina, en mä näistä itse mitään oikeasti tajua.

Homma toimii taas. Fiksuna olis voinu heti tarkistaa onko viruksia päässy läpi.
Oli sit yks tullu läpi :nolo: :D :D

Eli jos jollain joskus samanlainen onkelma ni kannattaa ensin tarkistaa viirukset ja sit vasta panikoida kuten minä.

Back
Ylös Bottom