apua amatöörille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qwertyy
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Elikkäs nyt oon viimeinki päättäny ottaa ittenni niskasta kiinni ja alata taas kuntoileen. Jalkapallon jouduin lopettaan 2v sitten ja nyrkkeilyn vuosi sitten(eka polvet ja sit kyynerpäät) Ja ens kesäks olis tarkotus päästä jonkilaiseen rantakuntoon..

penkki olis jo omasta takaa, ja oon sillä jo jotain vääntänykki, 3 kertaa viikossa 4viikkoa.
Nyt kuitenki pitäis saada joku kunnon treeniohjelma kasaan tuonne ens vuoden alkuun asti, jolloin ajattelin salilla ruveta käymään.

tuon 4viikkoa oon tehny 3x70 kertaa vatsalihasliikkeitä, penkistä 12-10-8-6-6 sarjan 40kg:itku:, hauiskäännön suoralla tangolla 10-8-6 30kg ja sit semmosen et pieni etku kumara ja tanko nostetaan alhaalta rintaan(nimi?) 2x10x30kg. oon ajatellu jatkaa treeniä 3kertaa viikossa, vai olisiko hyötyä ottaa 4?

ikää on 17v painoa 83kg ja pituutta 188cm. mikään läski en oo, mut olis kiva päästä vähä tiukempaan kuntoon..:thumbs:

Saivartelua, mutta salille hus! Kotona treenaaminen on enemmän tai vähemmän kompromissien hakemista ja useimmiten varsinkin fiiliksen löytäminen vaikeahkoa... Toki pelkällä penkillä ja tangollakin saa tuloksia aikaan.

varaa PALJON aikaa tämän boardin lukemiseen.

aloita tuolta:
http://www.pakkotoisto.com/faq.html
kohdasta ohjelmat. jatka lukemalla ravinto asioista.

tuolta:
http://www.exrx.net/Lists/WorkoutMenu.html
klikkailemalla löydät liikkeiden suoritustekniikat.

mieleesi tulee varmaan monia kysymyksiä, käytä search ( http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?s= ) toimintoa ennenkuin kysyt.

penkki olis jo omasta takaa, ja oon sillä jo jotain vääntänykki, 3 kertaa viikossa 4viikkoa.
minkä tahansa lihasryhmän treenaaminen (suoraan) monta kertaa viikossa ei tuota parhaita (ollenkaan?) tuloksia. lihasryhmä kerran viikossa on hyvä tahti.

tervetuloa :D

kannattaiskohan noita vatsalihasliikkeitä ruveta tekeen joka ilta? tuntuis vaan et niitän menis vaikka kuinka paljo.. tuos on vaan pikkasen ylimäärästä mahas:kippis1:

Originally posted by qwertyy
kannattaiskohan noita vatsalihasliikkeitä ruveta tekeen joka ilta? tuntuis vaan et niitän menis vaikka kuinka paljo.. tuos on vaan pikkasen ylimäärästä mahas:kippis1:
Ei kannattais. Vatsat ei ole sen kummemmat lihakset kuin muutkaan. Vatsojen tekeminen ei ole mitenkään tehokas tapa vähentää ylimääräistä vyötäröltä, koska rasvaa-ei-voi-polttaa-paikallisesti.

Originally posted by Olbe
Saivartelua, mutta salille hus! Kotona treenaaminen on enemmän tai vähemmän kompromissien hakemista ja useimmiten varsinkin fiiliksen löytäminen vaikeahkoa... Toki pelkällä penkillä ja tangollakin saa tuloksia aikaan.
Mulla esim. ohjelma:

Ma rinta,selkä:
penkki*3
vinopenkki*2
leuanveto*3
kulmasoutu*3

To olkapäät, kädet:
kapea penkki*3
pystypunnerrus*4
ranskalainen*2
hauiskääntö*3

Pe tai La jalat:
Treeni vaihtelee, mutta toimiva setti on esim.
kyykky*3
hack-kyykky tangolla*3
pohkeet seisten*3
+3*leuanveto

Kaikki liikkeet tangolla. Uskon puoli vuotta suht koht kunnolla treenaavan kehittyvän loistavasti, vaikka kaikki liikkeet olisikin tangolla. Onko muuten huomautettavaa tuossa ohjelmassa?

Älkää kommentoiko jalkapäivää, koska se vaihtelee niin paljon. Käyn joskus sen tekemässä salilla, joten silloin tulee esim. koukistukset ym. eri liikkeitä. Mutta muuten!?

nojoo.. tänään kokeilin vatsalihaksii vähän eri tavoilla.. maassa maaten nostaen jalkoja ylös ja toinen paiskas ne sit taas takas alas, mutta ongelma tulee vastaan siinä että jalathan siinä vaan väsyy :rolleyes: siirryin sitten normaalin ja tein 3x80 ja ehkä viimeset 20 tuntu pikkasen.

kannattaisko sellasen vatsalihaspenkin hommaaminen? lappu suun eteen vissiin vaan=P vaikka laihtuakkaan välttämättä halua..

Originally posted by Olbe

Toptop, eipäs yleistetä. :)

Mä treenaan ihan kompromissittomasti himassa ja fiilis&keskittyminen on tuplasti parempi mitä salilla.

Joskus näinkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: apua amatöörille

Originally posted by Andy_T
Kulmasoutu.

Ja sali on pop.

Kulmasoutu vedetään rintaan?

Mulla taas parhaat fiilikset tulee nimenomaan kotona treenaamisesta. Rauhassa, ei jonoja, tilaa käsipainojen edessä penkeillä. Kuppi kahvia ja menoksi!
Voi kun saisin kotiani penkin. Ja kyykkyhäkin + painot. Niin ja muutamat säädettävät penkit ja käsipainosarjan telineillä. Prässi olis kanssa kiva ja ylätalja. Pitää vissiin alkaa kirjoittelemaan joulupukille ajoissa tänä vuonna...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom