Apua aloittelijalle

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tilasin tossa Wrangelta jonkun
perus penkin ja painot.
Ei ole nääs sisua painaa salille...
Penkin mukana tuli sellanen Weiderin
8kk:n treeni-ohjelma, onkohan sellanen
mistään kotoisin? Pituutta mulla on 173cm ja painoa 75Kg, eli läskiä löytyy.
Opastakaas mut eteenpäin...

Originally posted by Testament
Tilasin tossa Wrangelta jonkun
perus penkin ja painot.
Ei ole nääs sisua painaa salille...
Penkin mukana tuli sellanen Weiderin
8kk:n treeni-ohjelma, onkohan sellanen
mistään kotoisin? Pituutta mulla on 173cm ja painoa 75Kg, eli läskiä löytyy.
Opastakaas mut eteenpäin...

Salille vaan, mutta on tuokin ihan hyvä tapa aloittaa. Tosiaan kannattaa selailla tuota fakkia. Sieltä ravinnon merkitystä ja vähän treeniä. Alku vaiheessa on melko sama millaisella ohjelmalla heilut. Kehitystä kyllä tulee.
Kunhan et kirjaimellisesti heilu ylisuurilla painoilla, vaan kannattaa ekaksi keskittyä tekniikkaan ja aloittaa pienillä painoilla.

Ja ei muutakuin veivaamaan ja tsemppiä. :thumbs:

Mutta älä tee sitä virhettä, kuten minä tein viime talvena. Älä vedä joka fuckin' sarjaa siihen pisteeseen, ettei paino enää liiku. :) Aloittelija helposti sortuu tähän.. :rolleyes:
Itsellä kehitys pysähtyi samantien ja sarjapainot alkoivat heti laskea. En tiedä oliko kyse ylikunnosta vai mistä, mutta lepopulssi oli ainakin silloin koko ajan sama.

Mä oon myös treenaillut nyt jonkin aikaa jo kotona, ja oon hyviä tuloksia saanut pelkillä tankoliikkeillä: penkki, vinopenkki, leuanveto, kulmasoutu, pystypunnerrus, pystysout, kapea penkki, ranskalainen, hauiskääntö, hack-kyykky tangolla, takakyykky jne.

Tarkoitus on kohta siirtyä sitten taas salille, nyt kun tieto ja taito ovat saaneet ripauksen kehitystä, niin sinne on ihan mukava mennäkin. Alkuun on kyllä ihan hyvä opetella kotona perusliikkeet ja vähän parannella tuloksia, näin ainakin mulla. Kunhan kotona on riittävät vehkeet ja sopivat tilat. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom