Apua alipainoon

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite painoin huhtikuun alussa sellatteet 82 kiloa, siis kun aloin käymään salilla, nyt 97 kiloa ja lisää yritetään saada. Parin tunnin välein syön ja kaloreita menee päivässä väh. 5100, mutta ei meinaa siltikään riittää, varsinkin viikonloppuina sitten paino taas laskee, kun syömiset jää vähemmälle. Pitäisi vaan silloin pitää kanssa ruoka-ajoista kiinni tiukasti ja jotain massanlisääjää kurkusta alas.

Massanlisääjiä ja mct-öljyä kehiin, kyllä se siitä!

Kiva huomata etten ole ainoa jolla vastaava ongelma. Ite en ole vielä edes alottanut kuntosalia (pelkään että mut nauretaan sieltä ulos näillä mitoilla 183/54,5 :D), mutta kai sinne pitäs lähteä. Pelkästään syömällä kunnolla ja terveellisesti on n. 3viikossa tullut tohon vähäiseen painoonkin n. 4 kiloa lisää, eli suunta on ainaki oikea. :dance:

Kiva huomata etten ole ainoa jolla vastaava ongelma. Ite en ole vielä edes alottanut kuntosalia (pelkään että mut nauretaan sieltä ulos näillä mitoilla 183/54,5 :D), mutta kai sinne pitäs lähteä. Pelkästään syömällä kunnolla ja terveellisesti on n. 3viikossa tullut tohon vähäiseen painoonkin n. 4 kiloa lisää, eli suunta on ainaki oikea. :dance:

Salille vaan, ei siellä sulle kukaan naura.
Ja hyvä jos paino nousee, nyt vaan vääntämään punttia, että siitä lisääntyvästä painosta ois mahdollisimman iso osa lihasta.

Salille vaan sieltä. Pienestä ne on monet muutkin lähtenyt liikkeelle. Ei sitä kotona isoksi kasva. Ei ne ihmiset oo niin ääliöitä että ne ketään pihalle naurais. t. Mikki Hiiri

Nyt on n. 5 kk kulunut ja aamupaino noussut 50--> 61 kiloon ja pituus sama 183. Aikamoinen luikku siis edelleen. Punttia en oo vieläkään aloittanut :curs: mutta nyt olen päättänyt sen uudenvuoden kunniaksi alottaa kunhan flunssa hellittää, vaikka lihaskunto onki niin nollissa että hyvä jos sen tangon saan penkistä ylös:rolleyes:. Armeijaan lähtö pukkaa vuoden päästä ja jonkinmoiseen kuntoon olis tarkotus päästä ennen sitä.

Roskaruokaa en pahemmin oo syöny, max kerran viikossa ja kaljottelut jääny lähes kokonaan. Oon pyrkinyt syömään 2-2,5 tunnin välein. Neuvokaa te viisaammat mitä voisin lisätä/jättää pois

aamupala: 2dl kaurahiutaleita, vähän mehukeittoa, keitetty kananmuna, 3 rkl oliiviöljyä, danone actimel juoma 100g

lounas: mitä ikinä koulussa sattuu olemaan/
jos ei koulua, HK:n mummon lihapullat ja muusi 550kcal + puoli purkkia raejuustoa

välipala: fastin hera80 proteiinijuoma 1dl (sekoitan 3,5 dl:iin maitoa), sekä banaani tai valion 200g jogurtti

päivällinen: kotiruokaa, yleensä terveellistä kanaa, lihaa, riisiä ja perunaa jne.

välipala: 180g danoe maustettu rahka

iltapala: nuudelit 85g, raejuusto puoli purkkia, 3rkl oliiviöljyä

Lisäksi oon syönyt maapähkinöitä vielä ennen nukkumaanmenoa. Juomana käytän kevytmaitoa jota menee n. 1,5l-2l päivässä. En oo mitään kaloreita laskenu, mut kai tosta riittävä määrä tulee?

jatka vaan samaa rataa, jos se paino kokoajan nousee tasaisesti. Ja sinne salille ilman muuta, ei sieltä ketään ulos naureta. Kaikki on joskus aloittanut punttaamisen ja ollu heikkoja + pieniä

itseänikin alkoi toden teolla vituttaa n 2kk sitten tämä naruna oleminen. paino 64 kg ja pituus 181, lihasta nyt on ollut aina jonkun verran koska hiihtoa, karatea ja jalkapalloa tullut koko elämä vedettyä. n 8 vk sitten aloitin Arnoldin kuusikon ja ostin mass gaineria ja aloin syömään vähän enemmän. painoa on tullut tuossa 8 viikon aikana sellaiset 7 kiloa ja sarjapainot salilla nousseet 20-30% joka liikkeessä. kehitys on ollut vähä liiankin hurjaa ja motivaatio senkuin kasvaa !!

kiitos pakkotoisto. <3

itseänikin alkoi toden teolla vituttaa n 2kk sitten tämä naruna oleminen. paino 64 kg ja pituus 181, lihasta nyt on ollut aina jonkun verran koska hiihtoa, karatea ja jalkapalloa tullut koko elämä vedettyä. n 8 vk sitten aloitin Arnoldin kuusikon ja ostin mass gaineria ja aloin syömään vähän enemmän. painoa on tullut tuossa 8 viikon aikana sellaiset 7 kiloa ja sarjapainot salilla nousseet 20-30% joka liikkeessä. kehitys on ollut vähä liiankin hurjaa ja motivaatio senkuin kasvaa !!

kiitos pakkotoisto. <3

Hienoa :thumbs: ite alotan myös Arskan kultaisen kuusikon huomenna ja tavoite olis että kesän jälkeen vaaka näyttäisi 75+ :rolleyes: saa nyt nähä

Minä kun luulin ettei minua pienempiä ole mutta meidänkin ero oli valtava :O! Ja itseni kun näin valokuvista niin mielessä vain oli kuinka ruipelo oikein olen. Lähtömitat Joulukuun ensimmäisellä viikolla 179cm/58kg, pituuskasvu loppunut. Aloitin salin ja ruokailuni kolminkertaistui (Oikeasti söin ennen vain nälkääni, leipää roskaruokaa jne pari kertaa päivässä. Nyt terveellisesti 5-6x/pv).
Nyt vaaka näyttää ~63, pientä eroa peilistäkin havaittavissa. Motivaatio erittäin korkealla ja uusi harrastus innostaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä kun luulin ettei minua pienempiä ole mutta meidänkin ero oli valtava :O! Ja itseni kun näin valokuvista niin mielessä vain oli kuinka ruipelo oikein olen. Lähtömitat Joulukuun ensimmäisellä viikolla 179cm/58kg, pituuskasvu loppunut. Aloitin salin ja ruokailuni kolminkertaistui (Oikeasti söin ennen vain nälkääni, leipää roskaruokaa jne pari kertaa päivässä. Nyt terveellisesti 5-6x/pv).
Nyt vaaka näyttää ~63, pientä eroa peilistäkin havaittavissa. Motivaatio erittäin korkealla ja uusi harrastus innostaa :)
Nojuu olin joo TODELLA laiha kun ei tullut kans syötyä kun jotain pientä nälkään ja aamupalaa en oikeestaan ikinä jaksanu syödä. Lisäksi pituus nousi todella nopeesti mut paino vaan pysy samana. Onneks löysin pakkotoiston :D

Mjoo itekkin todella laiha, mitat 178/67. Salilla käynyt nyt 2 viikkoa 3 kertaa viikossa, lisännyt ruokailua, että syön 4-5x päivässä. Näin tullut jo 2kg lisää ja yritän vielä lähes 10kg nostaa kesäksi. Ei kai 67-75 kesäksi ole kovinkaa mahdotonta edes? Ja mietin, että "haihtuuko ravinteita" paljonkin, kun hikoilen koko ajan lähes

Ala käymään salilla (lähinnä painoja nostelemassa) ja syö reilusti. Ja jos vähän sitä painoa haluat nostaa, niin voit mässäillä useammin. Ei treenipäivinä, eikä mahdottomasti.. kyllä se paino siitä kohoaa.

Itellä on hauska tilanne sinä mielessä, että vaikka mitat on 179/60 ni en näytä mitenkään hirveän laihalta =) Ei törrötä mitkään luut, eikä kylkiluitakaan näy. Rintalihaksetkin on melko hyvän kokoset. Ihan itteeniki ihmetyttää, kun kattelee muita saman painoisii miten laihoilta ne oikeasti näyttää :p

Itse alipainoisesta normaalimittoihin (22,5 painoindeksiin) bulkanneena en voi muuta kuin suositella maitoa. vedät sitä 3-4 litraa päivässä veden sijaan, niin jo on kumma jos ei pala kasva. Bulkkiravintona kevytmaito on lähes täydellinen paketti. Sopivassa suhteessa rasvaa, hiilaria ja proteiinia. Kaikki on suhteellisen hitaasti imeytyvää kamaa, vaikka kyllä maidosta heraakin saa.

Bulkki jatkuu edelleen, ja monesti juuri se viimeinen maitotölkki ennen nukkumaanmenoa on pelastanut päivän ja kääntänyt kalorit reilusti plussalle kun oon illalla niitä saanteja laskeskellut.

Ala käymään salilla (lähinnä painoja nostelemassa) ja syö reilusti. Ja jos vähän sitä painoa haluat nostaa, niin voit mässäillä useammin. Ei treenipäivinä
Miksei treenipäivinä?
Mä ku vedän mässyt nii oikein juoksen treenaan kun kerranki on energiaa kunnolla kolistella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom