Kiva huomata etten ole ainoa jolla vastaava ongelma. Ite en ole vielä edes alottanut kuntosalia (pelkään että mut nauretaan sieltä ulos näillä mitoilla 183/54,5 :D), mutta kai sinne pitäs lähteä. Pelkästään syömällä kunnolla ja terveellisesti on n. 3viikossa tullut tohon vähäiseen painoonkin n. 4 kiloa lisää, eli suunta on ainaki oikea. :dance:
Nyt on n. 5 kk kulunut ja aamupaino noussut 50--> 61 kiloon ja pituus sama 183. Aikamoinen luikku siis edelleen. Punttia en oo vieläkään aloittanut :curs: mutta nyt olen päättänyt sen uudenvuoden kunniaksi alottaa kunhan flunssa hellittää, vaikka lihaskunto onki niin nollissa että hyvä jos sen tangon saan penkistä ylös
. Armeijaan lähtö pukkaa vuoden päästä ja jonkinmoiseen kuntoon olis tarkotus päästä ennen sitä.
Roskaruokaa en pahemmin oo syöny, max kerran viikossa ja kaljottelut jääny lähes kokonaan. Oon pyrkinyt syömään 2-2,5 tunnin välein. Neuvokaa te viisaammat mitä voisin lisätä/jättää pois
aamupala: 2dl kaurahiutaleita, vähän mehukeittoa, keitetty kananmuna, 3 rkl oliiviöljyä, danone actimel juoma 100g
lounas: mitä ikinä koulussa sattuu olemaan/
jos ei koulua, HK:n mummon lihapullat ja muusi 550kcal + puoli purkkia raejuustoa
välipala: fastin hera80 proteiinijuoma 1dl (sekoitan 3,5 dl:iin maitoa), sekä banaani tai valion 200g jogurtti
päivällinen: kotiruokaa, yleensä terveellistä kanaa, lihaa, riisiä ja perunaa jne.
välipala: 180g danoe maustettu rahka
iltapala: nuudelit 85g, raejuusto puoli purkkia, 3rkl oliiviöljyä
Lisäksi oon syönyt maapähkinöitä vielä ennen nukkumaanmenoa. Juomana käytän kevytmaitoa jota menee n. 1,5l-2l päivässä. En oo mitään kaloreita laskenu, mut kai tosta riittävä määrä tulee?