Apua 3-jakoiseen ohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nansy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Iva: eipä tähän mennessä ole treenejä haitannut tuo jako ja hyvin on jaksanut tehdä. Harvoin sitä menee kyykky päivän jälkeen mavee heti tekeen. Yks lepo välis ellei kaksi. Ja jos pitäis mennä 2 päivän jälkeen tekeen rinta ja selkä treeniä niin ei tulis yhtään mitään.:D

Joo riippuu tietenkin paljon välipäivien rytmityksestä. En tiiä mitä meinasit tuolla 2. päivän jälkeen rinta/selkä, mutta tarkoitin siis jaoksi --> 1. Rinta ja selkä 2. Jalat 3. Olkapäät ja kädet 4. Mave

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo riippuu tietenkin paljon välipäivien rytmityksestä. En tiiä mitä meinasit tuolla 2. päivän jälkeen rinta/selkä, mutta tarkoitin siis jaoksi --> 1. Rinta ja selkä 2. Jalat 3. Olkapäät ja kädet 4. Mave

Se oli vain toteaminen että niin päin ei tulisi mitään treeneistä.:) olen myös tuon tyylisellä jaolla tehnyt mutta omalla kohdallani en ole huomannut että olisi ollut vaikutusta treeneihin. Ja välipäivät tulee fiiliksen mukaan ja miten rankka edellinen treeni oli. Eli jos pumppaa liki maksimeilla niin enemmän välipäiviä ja hillitymmin niin tulee käytyä useammin.:)

Zone-sarja -42%
Pawetski, kun ehdotit vaihtamaan hauisten ja ojentajien paikkaa niin minkälaista kiertoa suosittelisit? :) 2on 1of 2on 2off vai 2on 1off ? :)

Tekisin 2 on 1off tai 1on 1off 2on 1off ja sitten alusta. Sillä itse en näkisi ongelmana treenata hauista vaikka seuraavana päivänä olisi selkä päivä, sillä suurimman työn tekee kumminkin selkälihakset hauis vain pienen osan jos tekee oikein liikkeet.:) ainoa ongelma tulee mieleen forkut jos ovat kipeet niin tosi vaikeaa tehdä jos ei jaksa kunnolla puristaa.:D näin itse tekisin mutta suosittenlen kokeilemaan ja kuuntelemaan kroppaa ja jos käyt vaikka sen 4 krt salilla niin omasta mielestäni ei ole väliä että käykö joka viikko samana päivänä.

Back
Ylös Bottom