APT Convict Pro

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helou!

Ajattelin hommata uudet - jäykemmät polvisiteet. Vaihtoehto nro 1 on nyt nuo APT Convictit. Tiedän niiden olevan kovat, mutta kyselisin onko muilla kokemuksia ko polvistiteistä?
Toisena vaihtoehtona APT Hybridit.

Ostaisin siis kyseiset kisasiteiksi eli nostan kilpaa enkä vain salilla. Kyykkypainot ovat tällä hetkellä siinä +150kg ja itsellä painoa se 67kg. Ja olen siis naisihminen :)

Onko convictit liian kovat? Nykyiset siteet eivät enää anna tarvittavaa potkua ja haluaisinkin kokeilla jotain jäykempää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se on aika sama kummat ostat. Haluatko, että siteestä voi vetää kaikki löysät pois vai pitääkö olla ihan kuminauhaa?

Lähinnä ajattelin ovatko noi liian jämäkät itselle? Ettei esim pääse kyykkyyn tms.

APT:n sivuilla on noita suosituksia millä raudoilla mikäkin side "toimii". Convict ja Hybrid on molemmat Heavy to Super Heavy, eli +500lbs ~ 227kg. Black Mamba ja uusi ZRV-Pro on suositeltu medium to heavy, eli +160kg.

Zone-sarja -42%
susipaskat :D ATP Pink powerit. kokeilin tänään suht jämäköitä salilla. Ei ihan niin kovat kun convictit mutta aika lähelle. Tykkäsin.

Mulla on Black Mambat ollut käytössä jo pidemmän aikaa.
nyt otin käyttöön viimeviikolla Hybridit on parhaat siteet millä oon kyykkinyt jämäkkä side mut antaa kyykyssä sopivasti periksi ja potkua tulee alhaalta kivasti.

Itse en ole oikein päässyt sisään convicteihin. Tuntuu vähän vaikealta kyykätä kulmaan. Parina treenikertana nyt käyttänyt ja vielä tykkään enemmin vanhoista metalin kokomustistani. Convict on melko paksu ja jämäkkä side, joten veivi on ainakin tarpeen kun yrittää vetää noita kireälle. Voi olla että mieli muuttuu kun pääsen sisään noihin, mutta vielä en ole ihan lämmennyt. Potenttiaalia niissä varmasti on, kun ovat sen verran jäykät. Hybrideistä ei ole kokemusta.

Onko kenelläkään kokemusta APT Black Reaper siteistä? Tilasin Voimapuodista 2m Black Mambat, mutta juuri sain toimituksen käteeni ja paketista löytyikin kokomustat siteet. Voimapuodin sivuja selailtuani huomasin, että myyntilistalla on yhdet kokomustat siteet, Black Reaperit. Painohaarukka on sama Light - Super Heavy, mutta siteitä en ole vielä päässyt kokeilemaan, kun juuri ne sain ja kysynkin onko kenelläkään kokemuksia? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom