limp duck
Banned
Mikä tässä on nyt niin tyylikästä?
eihän se niin erikoinen olekkaan, siisti mutta liikaa hypetetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tässä on nyt niin tyylikästä?
Otetaan puhdistusaine käteen, kaadetaan esim talouspaperille, hinkataan. Kas puhdasta on. Ei tarvitse edes sammuttaa konetta, eikä tartte lähteä kotoa.Valkoisen MacBookin topcasen voi vaihtaa takuuaikana jos se "tahraantuu". Mitenhän pc-raudan kanssa?
Tuokin toimii tottakai. On hyvä myös muistaa pestä kädet joskus.Otetaan puhdistusaine käteen, kaadetaan esim talouspaperille, hinkataan. Kas puhdasta on. Ei tarvitse edes sammuttaa konetta, eikä tartte lähteä kotoa.
Kätevä tapa saada koneitten hinnat taivaisiin on lähettää ne takuuseen aina, kun siinä on vähän pölyä päällä.
Edit.: PS. toimii myös valkoiseen macbookkiin, olen kokeillut.
Sitten kun sille tulee ikää se 5v niin lienee silikoni-implanttien aika?Mä käytän säännöllisesti mun läppäriä kauneushoitolassa. Se sijaitsee samalla kadulla mun puudelintrimmaajan kanssa.
Fakta kun kuitenkin on, että Wintoosa ei todellakaan ole ainoa vaihtoehto pc:lle. Linux-versioita löytyy pilvin pimein, ulkoasun säätö mielen mukaan onnistuu paljon vapaammin kuin wintoosalla, viruksia vähintäänkin vähemmän ja kaiken lisäksi mokoma on ilmainen. Niitä muutamaa tiedostoformaattia, jotka eivät linukalla aukea, varten voi asentaa virtual boxin ja siihen windowsin ja nauttia kahden yhtäaikaisen käyttöjärjestelmän luksuksesta.
Väännettiin tuolla ketjun alkupuolella asiaa näytönohjaimista. PC-miehelle ei ole tärkeää yksi 100% toimiva vaihtoehto. Pitää olla kymmeniä tai satoja ehkä toimivia vaihtoehtoja, että pääsee säätämään ja päivittämään. Tämä vaihtoehtojen määrä ja säätämisen ihanuus pätee kaikkeen mitä pc-mies koneelta haluaa. Mulle riitti aikoinaan ainainen säätäminen..Eikö olisi helpompaa siis valita vain yksi noiden kaikkien sijaan: OSX
Tämäkin käytiin ketjun alussa läpi. Vistan "alkuvalmiudella" ei tietenkään ollut mitään tekemistä mikkisoftan kanssa vaan se oli laitevalmistajan ansiota, että käyttöjärjestelmä on täysin susi.Taisipa ryssäkin juuri käydä ostamassa PC:n ja kun sen sai laatikosta ulos, Vista ruksutteli ja asenteli itseään useamman tunnin ja käyttöliittymä on niin sekava ettei sitä osaa käyttää edes 10 vuoden Windows-käyttäjä.
huhuuu, kyllä nyt on tosiaan lapasesta lähtenyt kauneushoitoloita ja silikoni-implantteja :D
ot: vies toi avattares kauneushoitolaan, tai vaihda se vähän tuoreempaan? Toi vanha on ihan hirveä!
Tämäkin käytiin ketjun alussa läpi. Vistan "alkuvalmiudella" ei tietenkään ollut mitään tekemistä mikkisoftan kanssa vaan se oli laitevalmistajan ansiota, että käyttöjärjestelmä on täysin susi.
Väännettiin tuolla ketjun alkupuolella asiaa näytönohjaimista. PC-miehelle ei ole tärkeää yksi 100% toimiva vaihtoehto. Pitää olla kymmeniä tai satoja ehkä toimivia vaihtoehtoja, että pääsee säätämään ja päivittämään. Tämä vaihtoehtojen määrä ja säätämisen ihanuus pätee kaikkeen mitä pc-mies koneelta haluaa. Mulle riitti aikoinaan ainainen säätäminen..
saako muuten osx:n suomenkielisenä ?
Joo, painat napista.saako muuten osx:n suomenkielisenä ?
Jep. Kieltä voit vaihtaa myös lennosta. Ja se muuten toimii ihan oikeasti.Kaikissa OSX:ssä on "kaikki" kielet mukana, myös suomi. Ei siis ole eri kieliversioita.
Sehän se just on idea Omppulogo oli tommonen kun minä aloin noitten kanssa touhuamaan.
Eikös silloin joskus slogan ollut: THINK DIFFERENT tjsp? Eihän me enää ajatella eri tavalla, kun kohta kaikki käyttää maciä?