pc :t vaan on ihan perseestä, ei pc n kanssa pärjää jollei ole joku puoliammattilainen.
Windows on perseestä, ei PC.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pc :t vaan on ihan perseestä, ei pc n kanssa pärjää jollei ole joku puoliammattilainen.
Meitsi on vuoden mennyt ilman mitään virustorjuntaa, Win xp imaisi itseensä madon 1min verkkoon laittamisesta.
Windows ei ole perseestä vaan sen takia että joku ei osaa käyttää sitä oikein.
Älä jaksa. Kyllä se vaan on perseestä, vaikka sitä kuinka fanittaisi.
Älä jaksa. Kyllä se vaan on perseestä, vaikka sitä kuinka fanittaisi.
Finderin paskuutta verrattuna Exploreriin ei voi kukaan kiistää.
Mikä siinä on kun minullakaan mitään ongelmia ole ollut XP:llä?Älä jaksa. Kyllä se vaan on perseestä, vaikka sitä kuinka fanittaisi.
Mikä siinä on kun minullakaan mitään ongelmia ole ollut XP:llä?
Foliohattu?
Mullakin toimi XP vuosia ongelmitta. Sitten heitin foliohatun roskiin ja ostin macin.MAC mies ei siedä kuulla siitä miten jollakin voi XP toimia vuosia ongelmitta. Sitten suusta tulee kaikenlaista ulostetta.
Tuskin on toiminut... :whip:Mullakin toimi XP vuosia ongelmitta. Sitten heitin foliohatun roskiin ja ostin macin.
Joo ihan tosi. Kokosin itse sen koneen, meni kolme päivää.Tuskin on toiminut... :whip:
Minä varmaan kuulun kategoriaan "MAC mies" eikä minulla ole ongelmia moisen kuulemisen sietämisessä. Mulla oli XP monta vuotta käytössä ilman viruksia. Kyllä homma toimii jos tietää mitä tekee. Ainoastaan kerran homma meni totaalisesti munilleen, kun erehdyin kytkemään verkkopiuhan seinään kiinni ennen kuin kaikki palomuuri ja virustorjuntahommelit oli säädetty kuntoon. Alle viis minuttia ja kone oli käyttökelvoton.MAC mies ei siedä kuulla siitä miten jollakin voi XP toimia vuosia ongelmitta. Sitten suusta tulee kaikenlaista ulostetta.