Deleted member 50104
Eiköhän Mike linkittänyt noita sen takia kun älypuhelin keskustelussa valopäät kertoo kuinka paska apple on. Ja lähteet on IL. :face:
En tajunnu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän Mike linkittänyt noita sen takia kun älypuhelin keskustelussa valopäät kertoo kuinka paska apple on. Ja lähteet on IL. :face:
Ja kummassakaan tapauksessa ei ole minkäänlaista tarvetta tehdä valintaa suuntaan tai toiseen.Macci on vaihtoehto opiskelijoille ja niille jotka tekee töitä graaffisten julkaisuiden kanssa.
Ja kummassakaan tapauksessa ei ole minkäänlaista tarvetta tehdä valintaa suuntaan tai toiseen.
Surullisinta noissa tilastoissa on mun mielestä se, että 17% käyttää edelleen Internet Exploreria.
Omassa taloudessa on kolme kannettavaa: yhdessä Lubuntu, toisessa Win8 ja kolmannessa OS/X. Lisäksi taloudessa on verkkolevy, jossa mediapalvelin ja printteri. Videoiden katselu, tulostaminen, backupit verkkolevylle toimivat kuin junan vessa tuon serverin kanssa kahdelta näistä koneista, yhdeltä silloin tällöin, jos silloinkaan. Kun hommat eivät OS/Xssä onnistu, niin mitään virheilmoitusta ei ikinä näytetä käyttäjälle vaan backuppia ei vaan luoda tai dokkaria tulosteta, mikä tekee vian korjaamisesta ainakin itselleni mahdotonta. Tämän käyttiksen piti olla se helpoin käyttää?Ei taida olla, veikkaisin vahvasti, että Windows --> OSX siirtyjiä on huomattavasti enemmän kuin OSX --> Windows.
Olis kiva kuulla mitä OSX:stä puuttuu jos se kerran on jotenkin vajaa tai huono? Siitä puuttuu ainakin tietoturva-puutokset ja rekisteri, jotka ovat plussaa. Mutta mitä siitä puuttuu normaalissa käytössä versus Windows?
100% agree.Jos summaisin tätä mielipidettä, niin minua vituttaa Applen tuotteissa se, etteivät ne osaa jutella kuin keskenään. IT maailma on täynnä erittäin hyödyllisiä ohjelmallisia rajapintoja, protokollia ja liittimiä ja Applen filosofia on olla tukematta noista juuri yhtäkään kun taas Windows 8 löytää esimerkiksi DLNA-palvelimen ja verkkotulostimen ilman mitään konfigurointia, sekä tunnistaa oikein kameran ja kännykän. Viime aikoina varsinkin on ollut aika selvää, että Applen sisäsiittoisen filosofian takana on voittojen maksimointi eikä enää parhaan mahdollisen tuotteen tekeminen.
Elämä on valintoja täynnä. Toinen haluaa upean designin ja toimivan läppärin, toinen taas haluaa halvan paskan Acerin, joka kommunikoi verkon kautta Hong Kongilaisen Ping Pong sormitunnistimen kanssa.
Mitä ne kommunikoinnit käytännössä tarkoittaa, antakaa arkipäiväisiä esimerkkejä, pelkkä lässytys ja protokollien hokeminen on just sitä muroilua, ette tee niillä hevonvittua, mutta huutelette niitä kuitenkin kovaan ääneen.
Käyttäjästä se on kiinni. Windowsin saa helposti täyteen roskaa ja hidastelemaan, jos kaikkea paskaa asentelee ja räplää tietämättään jokaista asetusta. Aiemmassa duunissani, jossa oli pelkästään Macceja, oli kyllä nekin aivan totaalisen juntturassa useasti, eikä auttanut kuin uudelleenasennus. Nämä koneet olivat siis ihan oikeassa ja raskaassakin työkäytössä, ei pelkästään sitä nettisurffailua ja iTunesia, kuten Applen koneita kuuleman mukaan käytetään. Silti Windowsin vähemmällä vaivalla saa jumittamaan, jos ei tiedä mitä tekee. Yleensä se perus 50v toimistotäti ei tiedä.
Mä taas painelen miltä tahansa laitteelta vain yhtä kuvaketta ja pam, musat soi olkkarissa Maranzin kautta Amphion Heliumeissa. Ihan sama onko Spotify tai iTunes. Ei tartte asentaa mitään, eikä mitään väliä mikä reititin on välissä. Soitin voisi olla mitä tahansa mallia. Oliskos heittää jotain muuta käytännön esimerkkiä? Ei niitä kamalammin taida olla, joten argumentti on vähän heikohko. Tai sitten kohta joku selittää, miten Windowsilla pystyy ohjaamaan naapurin silitysrautaa. Kyllä voi, samalla se naapuri voi ohjata haittaohjelmalla sun konetta kun Windowsin tietoturva on niin ja näin. Avoimuus tuo myös vähän riskejä mukanaan.Pc ei tarkoita pelkästään halvinta Acerin läppäriä. Et ole varmaan koskaan edes käyttänyt kunnollista makin hintaista pc-läppäriä. Laatu on vähintään samaa kuin Appella ja nopeutta yleensä enemmän.
Esimerkki tuosta laitteiden välisestä kommunikoinnista. Minulla on itse kasattu pc, jossa Win 7, Telewellin wlan reititin ja LG:n blu ray soitin. Parilla hiirenklikkauksella sain jaettua pc:n kovolta musiikit ja leffat LG:lle ja samalla toki myös kannettavalle koneelleni. Ei tarvinnut asentaa mitään, ei myöskään ole mitään väliä, minkä merkkinen reititin on tuossa välissä. Myös soitin voisi olla eri merkkiä tai mallia. Valinnanvaraa on toisinsanoen helvetisti enemmän, kuin Applen tuotteisiin tukeutumalla. Voin ostaa juuri sellaiset kuin tarvin. Ei ole tarvetta tyytyä siihen, mitä Applella kuvitellaan minun tarvitsevan.
Esimerkki tuosta laitteiden välisestä kommunikoinnista. Minulla on itse kasattu pc, jossa Win 7, Telewellin wlan reititin ja LG:n blu ray soitin. Parilla hiirenklikkauksella sain jaettua pc:n kovolta musiikit ja leffat LG:lle ja samalla toki myös kannettavalle koneelleni. Ei tarvinnut asentaa mitään, ei myöskään ole mitään väliä, minkä merkkinen reititin on tuossa välissä. Myös soitin voisi olla eri merkkiä tai mallia.
Muista että tuo on mahdollista ja ylikin PC puolella.Vie mopos leikkiradalle kun isi näyttää miten kunnon pelit kulkee. 10 muroa saa tuoda mopoautonsa, eikä silti potku riitä. Brutaalia ylivoimaa!
katso liitettä 91163
Samoin Macilla. Ei ole top of the line.Muista että tuo on mahdollista ja ylikin PC puolella.