Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä tää on lähtöisin että Apple-fanit on homoja? Siis onhan ne ylihinnoteltuja ne vermeet, mutta mistä se homomyytti on tullut?

Onhan tosta juttua. Loppujen lopuksi aika sama. Ehkä average Mac käyttäjä on huolitellumpi kuin average PC käyttäjä, ja sehän jo riittää tohon kierteeseen.

[url]http://macdailynews.com/2008/05/14/survey_apple_among_top_six_gay_friendly_brands_in_us/

[/URL]“Apple is among the top six gay-friendly brands in the US, recent research reveals,” Jonny Evans reports for Macworld UK.

“The company shares the status with Bravo, Showtime, HBO, Absolut and Levi’s. Apple is seen as gay-friendly by 39 per cent of the gay and lesbian population in the US, just behind Bravo’s 52 percent share,” Evans reports.

Hei mä oon gay friendly, pitäiskö ostaa mac.

Mä olen kyllä umpihomo.

254748_10150292358987241_670657240_7567279_7904743_n.jpg

Kuinkas homo mä olen kun eka mäkki aikanaan oli tällainen?

Power_Macintosh_7300.jpg

edit:

Toisaalta eka pc oli tällainen:

pc10.jpg

Mä tuun nyt oikeesti ulos kaapista. Mä olen hetero. Mä olen koittanu peitellä sitä Ipädillä, Iföönillä, macintoch-tietokoneilla.
Anteeksi.
Mut vehkeistäni en luovu!

Onpa täällä hiljaista. Sohaistaas vähän muurahaispesään: Windows boottaa vikkelästi: Engadget

Jeh. Hyvältähän Windows 8 vaikuttaa, ja heti asennan kun saan joko retailin tai aikaisemmin jopa RTM version käsiini. Tuota visuaalisempaa työpöytää tulee varmaan kokeiltua, mutta siinähän on se perinteinen työpöytä joka varmasti tulee olemaan normaalissa käytössä oma valinta. Tuon visuaalisemman voisi laittaa vaikka olohuoneen media-PC:hen. Windows 8 tuntuu tuovan kaikenlaista hienoa lisää ja oikeasti kätevää systeemiä mukanaa. Tätä blogia itse seurailen: http://blogs.msdn.com/b/b8/

Mitä käynnistysaikoihin muuten tulee, niin kyllä ainakin edellisessä työpaikassa oleva suht. tuore Mac Mini (kuitenkin C2D prossu) käynnistyi huomattavasti hitaammin kuin oma Celeron Duo (tehottomampi) Windows 7 PC:ni... Minissä oli 4GB muistia, läppärissäni on 2GB.

Kaikkihan nuo hidastuu, oli Mac tai PC, jos sitä ei järkevästi käytä. PC tietenkin herkempi hidastumiselle, kun roskaa tarjolla enemmän ja kokoonpanoja äärettömästi enemmän vs. Mac.

Joo niin on. Itsekin boottaan tän Win7 työläppärini melkein joka viikko.

Minä taas tunnustan että tämän läppärini äkspeen buuttaus on hidastunut sen verran että sitä ei viitsi tehdä kuin about kuukauden välein, hibernoimaan laitan sen silloin tällöin. Tosin onhan tämä asennus jo melko iäkäs, Windows -kansio on näköjään luotu 30. maaliskuuta 2005. :)

- H

Enpä muista koska olen itse käynnistänyt wintoosan oma-aloitteisesti. Kone on illat aina lukossa telakassaan. Päivitysten yhteydessä tuo sitten boottailee. Niin tekee myös mäkki. Ei ehkä ihan yhtä usein, mutta ei tuosta nyt sen suurempaa vaivaa ole kummassakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom