Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Kyllä saa aika vähä-älyinen jos vieläkin kuvittelee että win on juuttunut vuoteen 2005. Työkoneena Win7 ja aika pirun nopeesti toimii.

Vois nää macci-neidit oikeesti koittaa sitä eikä vain huudella netissä "faktoja".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Windows 7:n ongelmia on ollut niin vähän etten muista mitä on ollut. RC (release candidate, eli pre-production) versiosta asti pyörinyt.

Tällä hetkellä varmaan Leijonassa on enemmän vikaa, ainakin netin uutisoinnin perusteella. Tosin nopeasti fiksailevat, tai teki jo.

Eipä ole mullakaan ollut ongelmia seiskan kanssa. Sen jälkeen kun w7 -läppärin hommasin, ei ole tullut käytettyä mäkkiä. Muija onneksi käyttää sitä, ettei täysin tyhjänpanttina loju.

Kyllä saa aika vähä-älyinen jos vieläkin kuvittelee että win on juuttunut vuoteen 2005. Työkoneena Win7 ja aika pirun nopeesti toimii.

Vois nää macci-neidit oikeesti koittaa sitä eikä vain huudella netissä "faktoja".

Win7 jäänee näillä näkymin viimeiseksi windows-koneeksi meillä, win 3.1 lähtien on tullut joka versiota käytettyä. Kokeiltu on varsin riittävästi jo. Mites pitkään sä oot mäkkiä käyttäny?

En ainakaan itse lukenut tuosta wiggan tekstistä mitään negatiivista itse Macin käyttiksestä? :rolleyes:

Lähinnä Windowsin mollauksesta.

Itse olen juurikin Windows 7:n johdosta, tullut siihen päätökseen, etten tarvitse mäcciä mistään muusta syystä, kuin että Applen laitteet ovat yleensä paljon nätimpiä. HTPC puolella varsinkin windows ympäristö on osoittautunut todella käteväksi.

Olen tuossa vapottelua kaikille selittäessä yrittänyt keksiä jotain sanoja kuvaamaan sen erilaisuutta röökiin verrattuna. Tästä keskustelusta sain oivan vastauksen mietintääni.

Vapottelu on kuin Mac, vitusti reteempää, toimii paremmin ilman sitä kaikkea paskaa, mutta on samalla astetta homompaa.

En ainakaan itse lukenut tuosta wiggan tekstistä mitään negatiivista itse Macin käyttiksestä? :rolleyes:

Lähinnä Windowsin mollauksesta.

En mäkään löytäny mun tekstistä mitään negatiivista windowsista? Tuosta kokeilemisesta vain kun taitaa olla mäkkikäyttäjillä noin keskimäärin enemmän kokemusta windowsista kuin windows-käyttäjällä mäkisestä. Windowsiin kun törmää ihan väkisin vaikka omat koneet olis kaikki mäkkejä.

En mäkään löytäny mun tekstistä mitään negatiivista windowsista? Tuosta kokeilemisesta vain kun taitaa olla mäkkikäyttäjillä noin keskimäärin enemmän kokemusta windowsista kuin windows-käyttäjällä mäkisestä. Windowsiin kun törmää ihan väkisin vaikka omat koneet olis kaikki mäkkejä.

On varmaan kokemusta enemmän, jostain vuodelta kivi. Harvalla kuitenkaan on kokemusta windows 7:sta.

No kyllä tämä on mielestäni lähempänä negatiivista kuin positiivista:

Win7 jäänee näillä näkymin viimeiseksi windows-koneeksi meillä
Ainakin jos ei mitään muuta sano siihen, ja etenkin jos juuri lainasit viestiä jossa puhutaan seiskan puolesta.

On varmaan kokemusta enemmän, jostain vuodelta kivi. Harvalla kuitenkaan on kokemusta windows 7:sta.
Näin. Yhtyisin tuohon että harvalla, koska melkein poikkeuksetta tilanteet joissa on "pakko käyttää Windowsia" ovat sellaisia missä ei olla vielä seiskaan siirrytty. Kouluissa, firmoissa, ym. on edelleen vähemmistönä seiskan asentaneet tai ostaneet. Harva ainakaan päivittää jaksaa, joten jäljelle jää vain ne jotka ovat äskettäin uusineet koneensa.

No kyllä tämä on mielestäni lähempänä negatiivista kuin positiivista:

Ainakin jos ei mitään muuta sano siihen, ja etenkin jos juuri lainasit viestiä jossa puhutaan seiskan puolesta.

Näin. Yhtyisin tuohon että harvalla, koska melkein poikkeuksetta tilanteet joissa on "pakko käyttää Windowsia" ovat sellaisia missä ei olla vielä seiskaan siirrytty. Kouluissa, firmoissa, ym. on edelleen vähemmistönä seiskan asentaneet tai ostaneet. Harva ainakaan päivittää jaksaa, joten jäljelle jää vain ne jotka ovat äskettäin uusineet koneensa.

No voi kyynel jos sekin on nyt kovin negatiivista jos sanoo että ei enää jatkossa aio käyttää windowsia. Mäkki-neiti oli kuitenkin ilmeisesti positiivinen ilmaus? Mulla nyt on kuitenkin win7:sta n. puolen vuoden käyttökokemus enkä siinä huomannut mitään niin positiivista että olisin jatkanut enää sitä puolta, vaikka se toki äkkiseltään vaikuttikin parhaalta mitä windows on tähän mennessä saanut aikaan. En tiedä mikä on yleinen linja koulujen käyttispuolella mutta Seinäjoella olen parissa koulussa tehnyt sivuhommina opettajan sijaisuuksia ja niissä on vaihdettu win7:aan ainakin vuosi sitten.

Mutta tuosta wiggan vähä-älyisyyskommentista, win7:n osuus käyttiksistä on n. 30% luokkaa WinXP vuodelta 2001(?) 50%, Vistalla (2007) vain 10% osuus. Eli kyllä se aika vahvasti taitaa siellä 2005 luvulla vielä olla...

Niin... kyse oli siitä ettei olisi mitään negatiivista sävyä viestissä. En tarkoittanut että sitä paljon olisi.

Mutta joo. :rolleyes:

Onneksi on Macit ja PCt ja kaikki saa valita.

No ehkä siinä oli pientä pilkkaa macisteja kohtaan, ei tarvi olla niin herkkähipiäinen.

Meinasin muuten revetä yks päivä kun näin auton IKKUNASSA applen 10cm x 10cm kokoisen logon. Joku macisti miettinyt että se on varmaan tosi coolia :wtf: Tulee mieleen nämä uskovaiset jotka sitä kalaa liimailee auton taakse. Mitä hittoa ihmisiä vaivaa?

No ehkä siinä oli pientä pilkkaa macisteja kohtaan, ei tarvi olla niin herkkähipiäinen.

Meinasin muuten revetä yks päivä kun näin auton IKKUNASSA applen 10cm x 10cm kokoisen logon. Joku macisti miettinyt että se on varmaan tosi coolia :wtf: Tulee mieleen nämä uskovaiset jotka sitä kalaa liimailee auton taakse. Mitä hittoa ihmisiä vaivaa?

Mä oon nähny androidin logon parinkin auton ikkunassa, kyllä näitä löytyy....

Oon nähny ainakin BTCF sekä DNSF tarroja autoissa, onhan näitä.

Oletko oikeesti? Mä en oo yhdessäkään. Noh, sekopäitä on kaikissa ryhmissä.

Kyllä :) Ei Androinistit ole heti heruttamassa kyyneltä jos vähän morkkaa toisin kuin nää omppufanit.

Joo eiks sellanen vihree robo-ukkeli oo androidin logo?

Omppumiehethän on niin neitejä että se on pakkoki pillittää välillä ;)

Mulla oli Hondan perässä tämä, vaivaako mua jokin?

41Zml1z9EfL._SL500_AA300_.jpg

ps. unohtui muuten autokaupalla Hondaan, pitäis tilata uus.

Mulla oli Hondan perässä tämä, vaivaako mua jokin?

41Zml1z9EfL._SL500_AA300_.jpg

ps. unohtui muuten autokaupalla Hondaan, pitäis tilata uus.
Niin mutta tuohan on helmi.

Mihin autoon päädyit btw?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom