Norton on todellakin sieltä raskaimmasta päästä ja ei ole ihme, jos raksuttaa koko ajan.
Huoh, onpa hyvä syy. Perustelisitko edes vähän? Esim. miten Windows 7:ssa rekisteri on "synkkä puoli?"
Raksutus vähentyi firman koneessa puolella, kun vaihdettiin f-secure -> nortoniin. Taisi tuo Norton saada "pisteitä" tänäkin vuonna keveydestä testeissäkin, joten raskaaksi sitä on turha haukkua. Olihan tuo norton joskus vuonna kivi ja kirves perseestä, mutta nyt jos verrataan f-securea ja nortonia, niin kyllä itse annan nortonille pisteet keveydestä.
En tiedä onko tuo rekisteri sitten väärä sana kuvailemaan windowsia. Mulla on ollu varmaan aina niin huono tuuri tai oon niin urpo käyttämään windowsia, että sitä pitää aina vuoden välein vähintään olla asentelemassa uudestaan, kun menee niin hitaaksi ja tahmeaksi.
Onhan tuo homma parantunut selvästi xp:stä ja vistasta.
TML:"Kai tässä takana joku idea että ajan kanssa erinäisten ajurien, ohjelmien, ym. asentaminen pistää rekisterin tukkoon ja siten sitä pitäisi jollain ohjelmalla puhdistaa."
Näinpä. Omaa osx:ä ei ole vielä ruvennut hidastelemaan ja ei ole tarvinnut "pelata" virussoftien kanssa. Se on tämä helppous osx:n kanssa mikä viehättää