Ei tod.Tässä on jo vähän yritystä! Oisko tämä mäkmiehen märkä uni?
Mutta tulipa tuosta mieleen, että onko kukaan törmännyt Apple logolla varustettuun käyntikorttikoteloon? Olisi aika siisti semmoinen alumiininen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tod.Tässä on jo vähän yritystä! Oisko tämä mäkmiehen märkä uni?
Onhan niitä ihan tyylikkäitä olkariin sopivia. PC-aikoina olin tuosta hFX:n mini-sarjasta suunnittelemassa HTPC:tä.
100% passiivijäähdytetty (heatpipet runkoon) virtalähdettä myöden.
Jos löydät jostain alumiinisen kotelon niin voin kaiverrutaa laserilla siihen haluamasi logon ja/tai tekstin ;)Itse itselleen vastaa hän. Pakko hommaa.
-edit- eivät lähetä Suomeen, nyt hei auttakaas, iski himo.
Siis tuo hFX on standardi hifi-laitteen levynen (43cm). Tarkoitettu pinottavaksi vaffarin sun muiden kanssa. Mini näyttää hassulta kun sen päälle laittaa vahvistimen.No en kyllä itse tuota mihinkään näkyvälle paikalle laittaisi...
Vrt. tähän:
No en kyllä itse tuota mihinkään näkyvälle paikalle laittaisi...
Vrt. tähän:
Pitää toki muistaa, että tuo hFX:n pelkkä "kotelo" (täydellä passiivijäähdyssetillä + virtalähteellä) maksaa about saman kuin koko mini.Unohdit tuosta kuvasta blu-ray aseman ja digivirittimen. Minissä ei taida olla kovalevytilaakaan 2 teraa kuten tuossa toisessa laitteessa. Joten lisätään vielä se ulkoinen kovalevy tai kaksi. Ei olekaan enää ihan yhtä siisti kokonaisuus.
Pitää toki muistaa, että tuo hFX:n pelkkä "kotelo" (täydellä passiivijäähdyssetillä + virtalähteellä) maksaa about saman kuin koko mini.
Tai sitten sä et nää koko totuutta.Teillä macisteillä(tai ainakin sulla) tuntuu olevan toi luetun ymmärtäminen aivan hukassa. Kuka niitä paskoiksi on haukkunut? Opettele ihan oikeesti lukemaan ja ymmärtämään vai oletko vielä kolmannella luokalla?
Niinku täällä on useaan otteeseen todettu jo että tietokone käytön mukaan
Itse itselleen vastaa hän. Pakko hommaa.
-edit- eivät lähetä Suomeen, nyt hei auttakaas, iski himo.
Oi helvetti!
Onhan tuo hFX on hemmetin siisti peli. Jos pinottavaksi aikoo niin ehdottomasti miniä tyylikkäämpi.Totta, mutta nyt oli kyse ulkonäöstä. Kyllä yksi viritinvahvistimen päällä oleva laite on mielestäni siistimpi ratkaisu, kuin mini varusteltuna samanlaiseksi ulkoisilla asemilla.
Unohdit tuosta kuvasta blu-ray aseman ja digivirittimen. Minissä ei taida olla kovalevytilaakaan 2 teraa kuten tuossa toisessa laitteessa. Joten lisätään vielä se ulkoinen kovalevy tai kaksi. Ei olekaan enää ihan yhtä siisti kokonaisuus.
Minissä ei taida olla kovalevytilaakaan 2 teraa kuten tuossa toisessa laitteessa. Joten lisätään vielä se ulkoinen kovalevy tai kaksi. Ei olekaan enää ihan yhtä siisti kokonaisuus.
Totta, mutta nyt oli kyse ulkonäöstä. Kyllä yksi viritinvahvistimen päällä oleva laite on mielestäni siistimpi ratkaisu, kuin mini varusteltuna samanlaiseksi ulkoisilla asemilla. Tuo ulkonäköhän on ratkaisevan tärkeää mac-piireissä.
Amazonista kun hakee business card holder apple.Mulle kans. Mistä sait tilattua?
Kyllä taitaa jokainen nähdä ihan mitä haluaa. Nimittäin sä taas et näe sitä, että pc:tä on haukuttu tässä threadissa vähintään saman verran kuin applen tuotteita. Varmaan enemmänkin. Miksi sen oman laitteen paremmuus täytyy aina yrittää todistaa haukkumalla toista?Tai sitten sä et nää koko totuutta.
Tekis mieli etsiä esimerkiksi 50 esimerkkikirjoitusta siitä kuinka applen tuotteita on parjattu tässä ketjussa.
Kyllä se alan sisällä on aikamoinen kulttuuriteko. Kaikki valmistajat koittaa apinoida, mistähän johtuu. Luuripuoli sai vauhtia kun iPhone tuli. Apple todellakin on erittäin kova juttu ihan koko tietotekniikkatuotantoa silmälläpitäen.Ei se mäkki edelleenkään mikään huono ole ja jokainenhan laittaa sen tietokoneensa omiin tarpeisiinsa. Silti kyseessä on pelkkä tietokone eikä mikään kulttuuriteko tai kivitalo westendissä. Eräät vois rauhoittaa sitä fanitusta ja puhua välillä asiaa