Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Elasto sitä kutsutaan innovaatioksi.

4320-Sony_Vaio_Type_R_5.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tollanen ruma HP. Mut varmaan naurettas pihalle jos tuon avaisin esim junassa tai jossain trendikkäässä kahvilassa. Tai missä tahansa missä on muita ihmisiä. Parempi vaan pitää kone kotona ja käydä essolla kahvilla jatkossakin.

:itku:

hp_nx9420_open.jpg

Ei kyllä miellytä omaa silmää yhtään nuo Sonyn tuotteet... Toisin kuin Applen tuotteet :thumbs:

Nyt kun olen pohdiskellut uuden koneen hankintaa ja katsellut applen tuotteita, niin nykyään lähes kaikki puuceet näyttävät rumilta... Ja kun olen mac miniin ja iMaciin tutustunut, niin ajatus siitä, että pöydän alla puhisisi iso ja äänekäs pc, ei enää tunnu kovin houkuttelevalta...

Sen myönnän, puuceissä on hinta/teho suhde huomattavasti parempi kuin Applen koneissa, mutta itse en tarvitse huippu tehokasta konetta, vaan hiljaisen, pienen ja tyylikkään kokoonpanon. Ja Mac mini sekä iMac täyttävät nämä kriteerit hienosti.

Ei kyllä miellytä omaa silmää yhtään nuo Sonyn tuotteet... Toisin kuin Applen tuotteet :thumbs:

Jaappanilaiset tytöt ovat samaa mieltä. ;)

Nyt kun olen pohdiskellut uuden koneen hankintaa ja katsellut applen tuotteita, niin nykyään lähes kaikki puuceet näyttävät rumilta... Ja kun olen mac miniin ja iMaciin tutustunut, niin ajatus siitä, että pöydän alla puhisisi iso ja äänekäs pc, ei enää tunnu kovin houkuttelevalta...
Juuri näin. :kippis1:

Sen myönnän, puuceissä on hinta/teho suhde huomattavasti parempi kuin Applen koneissa, mutta itse en tarvitse huippu tehokasta konetta, vaan hiljaisen, pienen ja tyylikkään kokoonpanon. Ja Mac mini sekä iMac täyttävät nämä kriteerit hienosti.
Tehokkuutta ei mitata ainoastaan sillä miltä raudan näyttää paperilla. Täytyy ottaa huomioon myös se, kuinka käyttöjärjestelmä osaa rautaa hyödyntää. Käyttöliittymästä ja workflowsta nyt puhumattakaan. :thumbs:

Joop, kyllähän noi Sonyt on aivan supermageita, jopa Appleen verrattuna:

pink_vaio_1.jpg

Jos PC:n joskus ostaisin, olisi ainoa vaihtoehto Vaio.

Mun mielestäni näissä PC-koteloissa ei ole mitään sen kummempaa vikaa ulkonäöllisesti ja sisällehän voi sitten tuuppaa, mitä tarvitsee:

71175_01.jpg

71175_02.jpg

H:140€

Tai mustana:

71176_01.jpg

Toinen:
43151_01.jpg

Mutta kyllähän tuo Miken postaamaan powerikoneen sisälmys näyttä aika kätevältä ja hyvältä.
Tosin melko samalla tavalla muistien ja kovalevyjen vaihtaminen onnaa monissa PC-koteloissakin.

Tämän postin tarkoitus oli varmaan ilmaista, että noita PC-koteloita ja läppäreitä löytyy monelle kohderyhmällle. Teineille ja tuunaajille super(rumia) koteloita ikkunoineen ja ledeineen ja sitten tyylikkäämpiä ha pelkistetympiä koteloita ala mäk.

Mut joo, hyvät väännöt taas menossa.

Air on hieno kone ja silläkin on varmasti iso segmentti, joka moista haluaa ja tarvitsee. Turha sitä on kuitenkaan parjata business-läppäreitä ja verkkokaapeileiden käyttöä. Meeppäs johonkin isomman firman neuvotteluun jonkun airin kanssa ja ihmettelet sitten kovaan ääneen etteikö ole WLANia tarjolla ja joutuu ihan vanhanaikaisesti piuhaa käyttämään jos verkkoon halajaa...

Jokaiseen käyttötarkoitukseen löytynee varmasti hyvä vehje ja tuo Air on varmasti melkeinpä paras ja ainakin hienoin kahvilasurffailuun. Duunikoneeksi siitä ei kuitenkaan ole, joten ehkä vähän turha verrata esim. Lenovoihin.

En muista olenko laittanut tätä kuvaa aiemmin, mutta tälläinen kotelo on meikäläisen kotikoneessa:
overall-1.jpg

Eihän tuo nyt mikään maailman kaunein ole, mutta itselle siinä olikin tärkeimpinä asioina ne, että siihen mahtuu hyvin tavaraa sisälle + ilmankierto toimii erinomaisesti.

Kokoahan tuolla on melkoisesti, joten ei ihan kaikille sovi tilankaan puolesta ;)

Joo tuo on absoluuttinen totuus. Mitä väliä tolla edes on? Miksi pitää brassaa jotenkin sillä minkä lafkan tuotteita kantaa mukana ja miten sillä firmalla nyt menee markkinoilla. Kuulostaa jotenkin niin nolifeltä.

Johan täällä on 100 ihmistä huutanut kuinka paskoja ne on. Ei niillä kuulemma tee mitään ja ne hajoaa käsiin.
Oikeat työt tehdään muilla vehkeillä.

Salomaha: Ei mitään.
Ihmetyttää vaan miksi niin paskoja tuotteita tekevä yritys tuolla listalla tekee?

Teillä macisteillä(tai ainakin sulla) tuntuu olevan toi luetun ymmärtäminen aivan hukassa. Kuka niitä paskoiksi on haukkunut? Opettele ihan oikeesti lukemaan ja ymmärtämään vai oletko vielä kolmannella luokalla?

Niinku täällä on useaan otteeseen todettu jo että tietokone käytön mukaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom