Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä miellytä omaa silmää yhtään nuo Sonyn tuotteet... Toisin kuin Applen tuotteet :thumbs:
Juuri näin. :kippis1:Nyt kun olen pohdiskellut uuden koneen hankintaa ja katsellut applen tuotteita, niin nykyään lähes kaikki puuceet näyttävät rumilta... Ja kun olen mac miniin ja iMaciin tutustunut, niin ajatus siitä, että pöydän alla puhisisi iso ja äänekäs pc, ei enää tunnu kovin houkuttelevalta...
Tehokkuutta ei mitata ainoastaan sillä miltä raudan näyttää paperilla. Täytyy ottaa huomioon myös se, kuinka käyttöjärjestelmä osaa rautaa hyödyntää. Käyttöliittymästä ja workflowsta nyt puhumattakaan. :thumbs:Sen myönnän, puuceissä on hinta/teho suhde huomattavasti parempi kuin Applen koneissa, mutta itse en tarvitse huippu tehokasta konetta, vaan hiljaisen, pienen ja tyylikkään kokoonpanon. Ja Mac mini sekä iMac täyttävät nämä kriteerit hienosti.
Salomaha: Ei mitään.
Ihmetyttää vaan miksi niin paskoja tuotteita tekevä yritys tuolla listalla tekee?
Mun mielestäni näissä PC-koteloissa ei ole mitään sen kummempaa vikaa ulkonäöllisesti ja sisällehän voi sitten tuuppaa, mitä tarvitsee: