Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.o0o.it/pro/

Näyttää hauskalta puuhalta, siitä vaan Mike kellottamaan. ;)

Saat samalla hienoja taustakuvia seuraaviin projekteihin:

21.jpg

http://www.o0o.it/pro/

Näyttää hauskalta puuhalta, siitä vaan Mike kellottamaan. ;)

Näyttää aika työläältä. Näin PC-miehen näkökulmasta ;)

edit:
Galluppi linkitetty myös punttimimmien puolelle, niin saadaan mukaan ääniä, jotka ovat varmasti tietokoneen normaaleilta käyttäjiltä.

Rupes pelottamaan, että tulos ei olekaan mieleinen :D

Aika vitun vammaista linkittää jotain kellotuskuvia, kun sillä ei ole mitään tekemistä normaalin PC-käytön kanssa. Se on vain marginaalisen ryhmän harrastus. Vähän kuin ne koppalakki + kermavaahto -kutsut Mac-käyttäjien keskuudessa.

Vähän kuin ne koppalakki + kermavaahto -kutsut Mac-käyttäjien keskuudessa.

Tän forumin perusteella toi on ihan normitouhua. Olenko nyt saanut väärän kuvan mäkisteistä?

edit:
kuinkahan moni kellotuksesta meuhaava mäkisti edes tajuaa kuinka helposti saa esim. 3Ghz prosessorin muutettua vaikka 3,4Ghz tehoiseksi?
Ei oikeasti vaadi mitään erityisosaamista ja ihan oikeasti vaikuttaa paljonkin esim. pelikäytössä.

Okei, otetaan pois mimmien puolelta, niin olet sinäkin tyytyväinen.

Poistettu on. Itkettääkö vielä? Mimmit vain tuppaa olemaan semmoisia koneenkäyttäjiä, jotka varmasti käyttää konetta tietokoneena, kuten sitä pitääkin.

On se jumalauta vakava paikka aikuiselle miehelle :D
Ei helvetti, tuonkin kommentin otit sitten tosissasi. Poistetaan samantien hymiöt koko forumilta, jos niillä ei kerran ole mitään merkitystä.

edit: yksi johtopäätös tämän ketjun perusteella:
Keskiverto mäkisti on tosikko. Huumorintaju ei taivu mihinkään, joka liippaa sitä omaa rakasta mäkkikultaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se jumalauta vakava paikka aikuiselle miehelle :D
Ei helvetti, tuonkin kommentin otit sitten tosissasi. Poistetaan samantien hymiöt koko forumilta, jos niillä ei kerran ole mitään merkitystä.
No voi elämä ja itku. Eikö sulle nyt mikään kelpaa? Eka ei kelvannut kun oli linkki ja nyt ei kelpaa kun ei ole linkkiä. Poistetaanko koko galluppi nyt ettei sun yöunet mene?

Tän forumin perusteella toi on ihan normitouhua. Olenko nyt saanut väärän kuvan mäkisteistä?
Noista puppelipoikatouhuista en niin tiedä, mutta ainakin jokaisen mäkin mukana taitaa tulla jotkut omppurillit, jotka vaikuttaa aika paljon luetun ymmärtämiseen ja asioiden objektiiviseen tarkasteluun.

No voi elämä ja itku. Eikö sulle nyt mikään kelpaa? Eka ei kelvannut kun oli linkki ja nyt ei kelpaa kun ei ole linkkiä. Poistetaanko koko galluppi nyt ettei sun yöunet mene?

Miksi haluat taas vääntää ihan turhasta asiasta?
se eka kommentti oli vitsi, toinen yritti selventää, että se oli vitsi. En edes tiedä miksi joudun vielä tämän kirjoittamaan...

Noista puppelipoikatouhuista en niin tiedä, mutta ainakin jokaisen mäkin mukana taitaa tulla jotkut omppurillit, jotka vaikuttaa aika paljon luetun ymmärtämiseen ja asioiden objektiiviseen tarkasteluun.

Todellakin. Sitä joutuu oikein hämmästelemään tasaisin väliajoin :D

PC:n mukana taas tulee aika iso annos katkeruutta ja kateutta messissä :D

Mistä pitäisi olla kateellinen?
Kyllä minunkin eurot kelpaisivat mäkkikaupassa. Mä en vaan halua viedä niitä sinne :D

MTM1977, vieläkö oli itkettävää samasta asiasta? Koitas päästä nyt yhden hikisen gallupin ylitse. Ei se maailmaa kaada.

Millä tavalla tämä ilmenee?
Minä en ole kauheasti aistinut moista tässä ketjussa. Työjuttuja lukuunottamatta, varmaan jokainen on aika pitkälti vapaa valitsemaan PC:n ja Macin väliltä? Mistä pitäisi olla katkera?

On se rankkaa, jos pitää olla katelllinen jo naapurin mäkistä. Mie olin luullu, että pelkän hienomman auton ja paremman näkösen muijan kadehtiminen riittäis...

MTM1977, vieläkö oli itkettävää samasta asiasta? Koitas päästä nyt yhden hikisen gallupin ylitse. Ei se maailmaa kaada.

Kukahan siitä nyt ei pääse yli :D
Teikäläiselle on näemmä täysin mahdotonta myöntää olevansa väärässä :thumbs:

On se tosin aiemminkin huomattu, joten turhapa tästä taaskaan on vääntää...

Millä tavalla tämä ilmenee?
Minä en ole kauheasti aistinut moista tässä ketjussa. Työjuttuja lukuunottamatta, varmaan jokainen on aika pitkälti vapaa valitsemaan PC:n ja Macin väliltä? Mistä pitäisi olla katkera?

On se rankkaa, jos pitää olla katelllinen jo naapurin mäkistä. Mie olin luullu, että pelkän hienomman auton ja paremman näkösen muijan kadehtiminen riittäis...
Jostain syystä näyttää häiritsevän ihan älyttömästi se Macci. Siitä tulee kommenttia vaikka sitä ei olisi koskaan koittanut ja mitkäs lasit ne semmoiset on :D

Kukahan siitä nyt ei pääse yli :D
Teikäläiselle on näemmä täysin mahdotonta myöntää olevansa väärässä :thumbs:
Myönnetään, olin väärässä, en olisi saanut laittaa tuota galluppia. My bad.

Mutta se on kiva, että taas vedät henkilökohtaisia psykoanalyysejä, nähtiinhän tuo aikaisemminkin jo, josta kyllä pyysit anteeksi.

Myönnetään, olin väärässä, en olisi saanut laittaa tuota galluppia. My bad.

Oletko sä nyt ihan tosissasi?
Onko toi luetun ymmärtäminen oikeasti noin vaikeaa mäkisteille?

Ehkä parasta palata hetkeksi takaisin äidinkielen kirjojen pariin, jos se lukeminen on noin hankalaksi muuttunut.

edit:
juu viimeksi pyysin anteeksi, tällä kertaa en pyydä, koska itse ihan väen vängällä haluat nyt vääntää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom