Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Läppärissä ehkä. Mutta pöytäkoneen kanssa kunnon piirtopöytä lienee myös hiirikäytössä hyvä?

Onhan se ergonomisempi ja tarkempi, itse tosin olen tottunut käyttämään hiirtä normaalissa työpöytäkäytössä ja kynää vain silloin kun photaroin. Jotkut taas ovat heittäneet hiiren kokonaan menemään ja käyttäneet vain kynää. Makuasia varmasti.

Onko Basso, Miikkah, Crimson, Ryssä ja muut tämän ketjun aktiiviset omput kaikki kuvankäsittelijöitä? Photari laulaa ja latte maistuu? Tuntuis ainakin että suuri osa on juuri tämän alan hemmoja, vai olenkos väärässä?

Onko Basso, Miikkah, Crimson, Ryssä ja muut tämän ketjun aktiiviset omput kaikki kuvankäsittelijöitä? Photari laulaa ja latte maistuu? Tuntuis ainakin että suuri osa on juuri tämän alan hemmoja, vai olenkos väärässä?
En valitettavasti. Oon tässä kyllä Photarin perusteita koittanu opetella. Trial vaan meni just umpeen eikä viittis lisenssiäkään ostaa. Täytynee jatkaa kuvankäsittelyn opiskelua Pixelmatorilla.

Eikä tule muuten noissa kahviloissakaan pyörittyä. Kotona Juhla Mokkaa Moccamasterilla, sanon ma! Ainoat erikoiskahvit tulee nautittua firman automaatista, ku siinä tavallinen kahvi on niin paskan makusta. :curs:

Näin ne stereotypiat murtuu? :D

Kuvaakin tulee käsiteltyä kuten avatarista näkyy.

Lattea en juo, mutta photari on kyllä hanskassa. :) Teen myös Flashia, webbisaitteja ynnä muuta digi/printtimediaan liittyvää toiminimellä.
Päivätyössä tosin duunaan sitten enemmän nörttijuttuja palvelinten ym. kanssa erään internetpalveluntarjoajan tekniikassa. :piis:

Ihan hyvä näin, ei tule työnantajan kanssa kinaa asiakkaista kun alat on erilaiset. :D Olen tosin ajatellut siirtyä pian täysipäiväiseksi yrittäjäksi kun alkaa olla niin paljon keikkaa. Sitten voisi harkita sitä latenkin juomisen aloittamista. ;)

Pitäsköhän itekki tsempata ja opetella mäkin + softien käyttö ja tekisi bisnestä itselleen.

Ihan rehellisesti, kuinka moni Macin (tai ihan minkä tahansa koneen) käyttäjä on oikeasti ostanut koneen katsomatta yhtään speksejä? Taitaa olla ihan yhden käden sormin laskettavissa nuo henkilöt. Mulla ainakin tulis paskat housuun ja kyynel silmään, jos ostaisin uuden MacBookin ja huomaisin, että perskeles, ei yhtään Firewire-porttia! Menis vaihtoon ihan heti.:wall:

Ihan rehellisesti, kuinka moni Macin (tai ihan minkä tahansa koneen) käyttäjä on oikeasti ostanut koneen katsomatta yhtään speksejä? Taitaa olla ihan yhden käden sormin laskettavissa nuo henkilöt. Mulla ainakin tulis paskat housuun ja kyynel silmään, jos ostaisin uuden MacBookin ja huomaisin, että perskeles, ei yhtään Firewire-porttia! Menis vaihtoon ihan heti.:wall:

Minä ostin HP:n läppärin kaksi vuotta sitten, tarve oli työmatkalla akuutti. Pysäytin auton ja kävelin expertille. Hyllystä katsoin halvimman koneen mitä oli, 279e poistohintaan. Ostin sen kysymättä mitään koko koneesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla ainakin tulis paskat housuun ja kyynel silmään, jos ostaisin uuden koneen ja huomaisin, että perskeles, tässähän on Vista! Menis vaihtoon ihan heti.

Ei oo tullu vielä kertaakaan tarvetta iMacin firewarelle.

Mun on myönnettävä, että entinen vista vastaisuus on poissa. Hyvin tää tuntuu tämmösessä kotikäytössä pelaavan. En mä nyt just keksi mikä tässä mättää.

Mitään sen ihmeellisempää en kyllä ole tosin tehnyt, kuin pelaillut hiukan, selaillut verkkoa, kattellut videoita ja kuunnellu musaa.

Rauta on tosin suht uutta, joten siinä suhteessa voin olla jäävi kommentoimaan.

Minä ostin HP:n läppärin kaksi vuotta sitten, tarve oli työmatkalla akuutti. Pysäytin auton ja kävelin expertille. Hyllystä katsoin halvimman koneen mitä oli, 279e poistohintaan. Ostin sen kysymättä mitään koko koneesta.

Oletko ollut tyytyväinen ostokseesi? Mitä sellaista HP:n koneesta puuttuu, mitä uudessa MacBookissa olisi, mutta HP:ssa ei?

Kaveri (limp duck) vaan käski sanoa että se on bannattu tästä keskutelusta pois :) Lähettää terveiset kaikille Winmiehille, pitäkää lippu korkealla :)

Eli Limpin provoilut loppus siihen, macistien jatkukoon.
Montakohan kertaa varoitin kaveria, ei vain uskonut, vaan jatkoi omaa pelkkää paskanjauhamista, ei montaa asiallista argumenttia tullut, pelkkää provoa ja jos ei varoituksia usko, niin sitten ei voi mitään.

Mitä tuohon wacomiin läppärissä tulee, niin aika hauska keksintö, valokuvia tosin ei läppäreillä yleensäkään ihan älyttömän tarkasti voi säätää, mutta piirtäminen luulisi onnistuvan tuollaisella virityksellä.

Ootko muuten koskaan testannut Vistaa? Mikä siinä mättää?
Mä olen tässä testaillut Vistaa kuukauden verran OsX:n rinnalla. Ei nyt varsinaista vikaa, mutta on se vaan hölmö ja hidas käyttää. Itsellä työskentely tapahtuu pääsääntöisesti macilla niin, että vasen käsi on näppäimistöllä ja oikea hiirellä ja molemmat tekevät omia hommiaan. Windowsissa homma on enemmänkin hiirellä naputtamista jatkuvalla syötöllä. Voisi sitäkin kai käyttää enemmän näppäimistöoikoteillä. Lisäksi tuo Vista-kone tuntuu päivittävän itseään koko ajan. Ei sinänsä huono asia, mutta miksi se on niin reikäinen että päivityksiä pitää olla jatkuvasti puskemassa. Päivitys on myös jumalattoman hidasta, vaikka nettiletku on satamegainen.

Waaat... Pitääkö säätää ja kikkailla, eikö toimikkaan suoraan. :kippis1:

edit: uudet bookit oli ehania, ostasin MBP:n heti jos olis fyffeä...

Noh, PC-miehet eivät saa toimimaan säätämälläkään, joutuu venaamaan Windows 7:aa että saa multitouchin. :D

Applen omassa softassahan tuo toimii suoraan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom