Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Whii, mä heräteostin Macbookin tilalle Pron, vanhemman mallisen toki, mutta tää riittää mulle hyvin :D

Onko Basso, Miikkah, Crimson, Ryssä ja muut tämän ketjun aktiiviset omput kaikki kuvankäsittelijöitä? Photari laulaa ja latte maistuu? Tuntuis ainakin että suuri osa on juuri tämän alan hemmoja, vai olenkos väärässä?

Lääkeainesuunnittelua ja laadukasta suodatinkahvia. Olen melko täydellisen käsi Photarin kanssa.

(Olen myös aina kiinnittänyt Maccieni spekseihin huomiota ennen hankintaa :nolo: )

Moikka Vista-Pc:ltä! Tästä koneesta webkamera lopetti toiminnan ihan lennosta Messengerissä eikä sitä saa millään toimimaan. Vista kertoo, että kamera on toisen ohjelman käytössä vaikkei mitään muuta ohjelmaa ole käynnissä. Kameran asetuksiin ei pääse mistään. Onneksi on olutta.

Vittu mitä painajaista olisi jos tätä paskaa joutuisi käyttämään enemmän.

Moikka Vista-Pc:ltä! Tästä koneesta webkamera lopetti toiminnan ihan lennosta Messengerissä eikä sitä saa millään toimimaan. Vista kertoo, että kamera on toisen ohjelman käytössä vaikkei mitään muuta ohjelmaa ole käynnissä. Kameran asetuksiin ei pääse mistään. Onneksi on olutta.

Varmaan parempi ketju olis ollu tuo "Tietokoneaiheiset tyhmät kysymykset".

HahahahhaaaA! ootte selkeesti landella jonne on ostettu marketista tarjoustietokone! :D
Ens kerralla sitten Mac

Varmaan parempi ketju olis ollu tuo "Tietokoneaiheiset tyhmät kysymykset".
En kysynyt mitään. Totesin vaan miten paska vista on.
HahahahhaaaA! ootte selkeesti landella jonne on ostettu marketista tarjoustietokone! :D
Ens kerralla sitten Mac
Vittu, itsehän tämän idioottina tänne joskus ostin. Vittu miten ihminen voi olla niin tyhmä, että ostaa vista-pc:n:D

Ainii se on se josta kirjotit ne käyttöönottokokemukset.

Haha, dissasin Applee ihan vittuillessani, tilasin Nokian e71 luurin :D

l_77d3beb8d7bd56bf9231528ea37ba7da.gif

Heh, tuli mieleen tämä threadi. Onkohan joku macinkäyttäjä ollut asialla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nokia E71

e71.jpg

Toihan on niin vitun ruma. Mun e71 on kyllä erinäköinen.
Nokia_E71_front.jpg

Ja ettei pelkkää offtopiccia, kotona käytössä Leopard ja duunissa windows -maailma. Tykkään kummastakin, mutta pakko myöntää että windows on juurtunut niin helvetin syvälle sieluun, kun sitä on rassannut intohimoisesti melkein 20v.

Kaverilla on toi E71, eli laskukoneen ja puhelimen yhdistelmä.
Aivan kamala komuutti ja verrattuna iPhoneen, no ei sitä edes kannata verrata kun ovat niin eri planeetalta.

Mulla on E71, ihan paras puhelin ikinä. iPhonekin on kiva mutta kirjotan niin paljon maileja, tekstareita ja irkkaan luurilla että ennemmin otan fyysisen näppäimistön. iPod Touch on sitten tosin kaverina musan/videoiden soittoon ja yleiseen leikkimiseen softan kanssa.

Mutta eiköhän tästä ole tapeltu tarpeeksi noissa puhelinketjuissa. :D

Kyllähän tuo E71 vie puhelimena iPhonea 100-0 (mikäpä ei veisi). Siitä vaan tulee mieleen lukioajat ja Casion funktiolaskin.

Kyllähän tuo E71 vie puhelimena iPhonea 100-0 (mikäpä ei veisi). Siitä vaan tulee mieleen lukioajat ja Casion funktiolaskin.

E71:stä edeltävä malli E61 on kyllä taskulaskimen näköinen, mutta ei E71. Mistä ihmeestä muuten repäisit tuon kuvas, missä on tuo suht outo E71?

Kaverilla on toi E71, eli laskukoneen ja puhelimen yhdistelmä.
Aivan kamala komuutti ja verrattuna iPhoneen, no ei sitä edes kannata verrata kun ovat niin eri planeetalta.
iPhone maksaa 3x enemmän ja ei toimi mun käytössä riittävän hyvin.

Ja toi mun näyttää tältä:

image869.jpg

Ei toi nyt kovin ruma ole kun sitä käpistelin. Hakkaa ammattikäytössä iLuurin tosiaan 100-0.

Vertailu:
normal_E71_2.jpg

Toi musta e71 on kyllä aivan karmee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom