Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos joskus olisin halunnut Macin hommata, tätä ketjua lukemalla pyörtäisin kyllä sen päätöksen.
Saako kysyä miksi valitsisit huonommin tämän ketjun lukemisen jälkeen? Eikö järkipuhe mene perille?

Saako kysyä miksi valitsisit huonommin tämän ketjun lukemisen jälkeen? Eikö järkipuhe mene perille?

Valinta on jo tehty ihan pakonkin sanelemana PC-puolelle, mutta kritiikitön vouhkaaminen ihan minkä tahansa asian puolesta saa näkemään punaista.

Valinta on jo tehty ihan pakonkin sanelemana PC-puolelle, mutta kritiikitön vouhkaaminen ihan minkä tahansa asian puolesta saa näkemään punaista.
Eli jos perustettas ketju missä kuka tahansa saa haukkua mitä tahansa niin et voi enää ostaa koskaan mitään?

Eli jos perustettas ketju missä kuka tahansa saa haukkua mitä tahansa niin et voi enää ostaa koskaan mitään?

Sanoinko mä niin? Tottakai saa haukkua, mutta asioiden näkeminen ihan täysin mustavalkoisena ei uppoa itelle. Ihan sama näkeekö Vistan, OS-X:n tai Honda Monkeyn ainoana oikeana ja virheettömänä vaihtoehtona, siinä ei oo mitään tolkkua.

Sanoinko mä niin? Tottakai saa haukkua, mutta asioiden näkeminen ihan täysin mustavalkoisena ei uppoa itelle. Ihan sama näkeekö Vistan, OS-X:n tai Honda Monkeyn ainoana oikeana ja virheettömänä vaihtoehtona, siinä ei oo mitään tolkkua.
Kukas nyt vouhkaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos näät tuossa vouhkaamista, niin hienosti luettu :)
Jostain syystä näet kuitenkin tämän ketjun itse aika mustavalkoisesti. Tällä meuhkaa kuule kummankin käyttiksen käyttäjät.

Tottakai saa haukkua, mutta asioiden näkeminen ihan täysin mustavalkoisena ei uppoa itelle

Jostain syystä näet kuitenkin tämän ketjun itse aika mustavalkoisesti. Tällä meuhkaa kuule kummankin käyttiksen käyttäjät.

Kaikkihan täällä tosiaan meuhkaa. Varmaan joutuis Amiga hankkia, jos tämän ketjun perusteella laitteita hommailis :piis: Mutta kyllähän Applella se kiivaampi fani-armeija tunnetusti on kuin suurimmalla osalla muista merkeistä. Linux-käyttäjiä ehkä lukuunottamatta:lol2:

Kaikkihan täällä tosiaan meuhkaa. Varmaan joutuis Amiga hankkia, jos tämän ketjun perusteella laitteita hommailis :piis: Mutta kyllähän Applella se kiivaampi fani-armeija tunnetusti on kuin suurimmalla osalla muista merkeistä. Linux-käyttäjiä ehkä lukuunottamatta:lol2:
En ymmärrä miten muiden mielipiteet vaikuttaa sun ostopäätökseen? Et siis voi ostaa tuotetta X, koska ihmiset meuhkaa siitä netissä niin kovin kärkkäästi?

iPhone maksaa 3x enemmän ja ei toimi mun käytössä riittävän hyvin.

Ja toi mun näyttää tältä:

image869.jpg

Ei toi nyt kovin ruma ole kun sitä käpistelin. Hakkaa ammattikäytössä iLuurin tosiaan 100-0.

Vertailu:
normal_E71_2.jpg

Toi musta e71 on kyllä aivan karmee!

Mulla on tuo musta ja se on kyllä luonnossa paljon paremman näköinen. Imo se on paremman näköinen kuin tuo vaalea, mutta makuasioitahan nuo ovat :)

Kovastihan tuota E71-luuria on kehuttu. Olis kiva päästä testaamaan, onko käytettävyys parantunut yhtään N95:n ajoista. Rumahan tuo on kuin prkl, vaan mitäpä se tähän ketjuun kuuluu.

Toi e71 on muuten niin samaa kokoluokkaa iPhonen kanssa että pystyn käyttämään lenkillä iPhonen armbandia ton noksun kanssa ilman, että se valuu sieltä pois tai kastuu tms ;)

hahahhaa... :lol2: Järkipuhe... :hyvä::lol2:

edit: E71 vitun kova luuri, rajoittein. Siis sairaan kova firmankäytössä jossa MS:n paskasoftat pyörimässä palvelimella jne. Mutta ei vittu, ei mun sormille kyllä suunniteltu. Ei, en oli kovin nakkisormi, itseasiassa ihan normaalit nakit. Mutta asettelu, voi perkele... ei uppoa mun logiikkaan... ja napit muutenkin vain OK, ei riittävän hyvät.

Tottakai saa haukkua, mutta asioiden näkeminen ihan täysin mustavalkoisena ei uppoa itelle. Ihan sama näkeekö Vistan, OS-X:n tai Honda Monkeyn ainoana oikeana ja virheettömänä vaihtoehtona, siinä ei oo mitään tolkkua.

Asia on juuri näin.

Kuinka moni on jättäny Macin ostamatta tätä ketjua lukemalla?

Tämän ketjun ansiosta olin jo hankkia MACin. Mutta sitten (liekkö tämän ketjun ansiosta) päätin että helvetti tohon soppaan en lusikkaani upota.

LOL, tekeekö joku ostopäätöksiä tämän ketjun perusteella?:D:D

Suositut

Back
Ylös Bottom