Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
terkut applestoresta macbookilta. on tää vaan hieno peli, aika outo tää trackpadi :)

... Kalle Penttiset osaa koota koneensa paremmin kuin multimiljardifirman tuotantolinja, joka on tunnettu laadukkaista tuotteistaan.
Minkä firman tuotantolinjasta puhut? Meinaatko että Apple valmistaa omat tuotteensa itse?

Minkä firman tuotantolinjasta puhut? Meinaatko että Apple valmistaa omat tuotteensa itse?
Ei, vaan Kalle Penttiset eivät takuulla osaa paremmin kuin multimiljardifirmojen kokoonpanolinjat. Ei kai kukaan luule, että Steve Jobs itse on laseroimassa alumiinista jokaista uutta Macbookkia, jotka tehdään oikeasti vitun hyvin?

en ole käyttänyt mäkkiä kuin joitain minuutteja. todella paskat ensifiilikset on jäänyt siitä käyttöjärjestelmästä. ruudun alalaidassa oleva palkki vie aivan liikaa ruututilaa. en myöskään millään keksinyt, miten ikkunan saa klikkaamalla koko ruudun kokoiseksi niinkuin windowsissa painamalla oikealla yläkulmassa olevaa nappia.

yksinappinen hiiri on täydellisen idiootin idea.

imac on siisti kone kyllä.

Itellä oli samat fiilikset aluksi, taisin miettiä vieläpä viikon päästäkin että olikohan virhe ostaa mäkki... Nyt en kyllä vaihtais enään winukkaan mistään hinnasta.

Ei, vaan Kalle Penttiset eivät takuulla osaa paremmin kuin multimiljardifirmojen kokoonpanolinjat. Ei kai kukaan luule, että Steve Jobs itse on laseroimassa alumiinista jokaista uutta Macbookkia, jotka tehdään oikeasti vitun hyvin?

Kyllä huolellinen kaveri kokoaa ihan yhtä hyvin tai paremminkin kuin tehtaan tuotantolinjat. Puhun siis pöytäkoneista, läppäreitä varmaan harva itse kokoaa.

terkut applestoresta macbookilta. on tää vaan hieno peli, aika outo tää trackpadi :)
Toi trackpadi on ihan anuksesta, peukalo on kuitenkin aina trackpadin napilla normisti, niin eihän se toimi kun on 2 sormea padilla. Ihan typerää klikata raahaavalla sormella. Näppis oli hyvä, ei parempi kuin hyvän PC:n mutta parempi kuin vanhan MBP:n.

Uusi MB on kyllä ylivoimaisesti hienoin, siistein, upein ja kaunein läppäri mitä olen koskaan ikinä missään nähnyt. :rock:

Jossain Flextronicsin tai Foxconnin linjalla ei kyllä ole mitään rakettitieteilijöitä duunissa muutamalla eurolla per päivä kun duunaavat jotain ruuvia kiinni aamusta iltaan.

Kalle taas kuule rakentaa ihan eri pieteetillä pimpattua PC:tä sinivaloilla ja vesijäähdytyksellä. Dremel vaan vonkuu nörtin siroissa sormissa kun saumat pitää saada just tasaisiksi ja välillä otetaan blogiin kuvia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jossain Flextronicsin tai Foxconnin linjalla ei kyllä ole mitään rakettitieteilijöitä duunissa muutamalla eurolla per päivä kun duunaavat jotain ruuvia kiinni aamusta iltaan..
Silti paketti näyttää varsin siistiltä ja liittimet ei irtoile.

Toi trackpadi on ihan anuksesta, peukalo on kuitenkin aina trackpadin napilla normisti, niin eihän se toimi kun on 2 sormea padilla. Ihan typerää klikata raahaavalla sormella. Näppis oli hyvä, ei parempi kuin hyvän PC:n mutta parempi kuin vanhan MBP:n.

Uusi MB on kyllä ylivoimaisesti hienoin, siistein, upein ja kaunein läppäri mitä olen koskaan ikinä missään nähnyt. :rock:

Onnea uuden koneen johdosta.
Tää sua varmaan vähän harmittaa kun joudut odotteleen vielä hetken lisää uusia pelejä ja pensseleitä:
http://mikropc.net/uutiset/index.js...ref=w2008110409000713613#w2008110409000713613

Yritykset ei mäkkiä käytä, mutta Venäjän presidentille kyllä kelpaa. iNuke, now shipping with Mac OS X? ;)

http://macdailynews.com/index.php/weblog/comments/18975/
http://www.kremlin.ru/eng/sdocs/news.shtml#208704

081103_medvedev.jpg

Mä unohdan koko paskan. Olkoot. XP toimii ihan hyvin, jätän uuden MacBookinkin ihan puhtaasti vain vittuillessani ostamatta nyt.
Taitaa kuiteski vähän himottaa uusi MB :D

1170.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom