Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Blaa blaa blaa....
Ei mutta uskotko oikeasti siis tuohon kirjoittamaasi? Siis ihan vakavissaan, uskot, että jos esim meitsin Proosta hajoaisi tuuletin, niin heittäisin roskiin koko koneen ja ostaisin uuden? Siis ihan aikuisten oikeasti, sinä siis luulet noin?

Ei mutta uskotko oikeasti siis tuohon kirjoittamaasi? Siis ihan vakavissaan, uskot, että jos esim meitsin Proosta hajoaisi tuuletin, niin heittäisin roskiin koko koneen ja ostaisin uuden? Siis ihan aikuisten oikeasti, sinä siis luulet noin?

No vittu just niin :jahas:

En tietenkään luule, mutta siltä ne mäkkimiesten jutut vaan välillä kuulostaa :D

Tuntuu olevan vakava paikka, pitäisi vissiin laittaa ihan vituste hymiöitä joka viestiin, että ei otettaisi kaikkea niin tosissaan.

Kai se on todettava sitten, että kaikki mäkkimiehet ovat sen verran puusilmiä tietotekniikan suhteen, että eivät osaa itse tehdä mitään. Heillä on kuitenkin poikkeuksetta ihan vitusti rahaa, joten voivat ostaa aina uuden koneen, jos vanhaan tulee pienikin toimintahäiriö.

Älkääkä nyt väittäkö muuta, tuon kuvan teidän jutuista oikeasti saa :D
Tuollainen stereotypia tuntuu muromiehillä olevan. :hyvä:

Mutta oikeasti homma lienee niin, että Mac-miehet ovat PA. Köyhällä kun ei ole varaa ostaa halpaa (ja huonoa). Myös aika on nykypäivänä yhä enemmän ja enemmän rahaa, joten sitä ei kannata käyttää säätämiseen. :thumbs:

Tuollainen stereotypia tuntuu muromiehillä olevan. :hyvä:

Mutta oikeasti homma lienee niin, että Mac-miehet ovat PA. Köyhällä kun ei ole varaa ostaa halpaa (ja huonoa). Myös aika on nykypäivänä yhä enemmän ja enemmän rahaa, joten sitä ei kannata käyttää säätämiseen. :thumbs:

Mulla ei ollut lainkaan tuollainen kuva ennen tämän ketjun seuraamista :D
Enkä mä nyt oikeasti noin ajattele (kuten jo ylempänä sanoin), huvittaa vaan se muutaman kovimman mäkkifanaatikon ainainen "et voi ostaa mäkkiä, kun olet niin köyhä" läppä ;)

On taa sellaista settiä että :D

Kai se on todettava sitten, että kaikki mäkkimiehet ovat sen verran järkeviä tietotekniikan suhteen, että ei kiinnosta itse tehdä mitään säätötyötä. Heillä on kuitenkin poikkeuksetta ihan vitusti rahaa, joten voivat ostaa aina uuden koneen, jos vanhaan tulee pienikin toimintahäiriö.

Älkääkä nyt väittäkö muuta, tuon kuvan teidän jutuista oikeasti saa :D

Korjasin vähän omalta kohdaltani tuota avautumista. Rahaa mulla toki ei ole yhtään joten pärjään vanhalla toimintavarmalla macbookillani vielä hamaan tulevaisuuteen päivitellen aina uusimman ja nopeamman käyttiksen.:haart:

Ja jos siitä koneesta nyt sattuu jotain hajoamaan, niin huoltoon se menee, samoin meni PC aina Mikromafiaan ja auto menee huoltoon. Ei kai se itse koneen räplääminen nyt mikään itseisarvo ole, vai onko?

Osittain väärin, sen PC:n voi mahdollisesti korjata itse. Vika on yleensä naurettavan pieni. Taitaa olla harvinaisempaa mäkeissä tämä itsediagnosointi ja "korjaaminen" jos kyseessä esim. irronnut liitin.

Tarkoitatko, että kaikissa Maceissä käyttiksen mukana tuleva Applen Hardware Diagnostic -ohjelma on ihan turhaan laitettu messiin?

Miksi te mac-miehet kysytte aina tyhmiä?

Tarkoitin raudan diagnosointia, noita irronneita liittimiä tms. Ei nuo softat kaikkea kerro, älä edes jaksa puhua enää jostain paskapalikasta joka OS X:n mukana tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Korjasin vähän omalta kohdaltani tuota avautumista. Rahaa mulla toki ei ole yhtään joten pärjään vanhalla toimintavarmalla macbookillani vielä hamaan tulevaisuuteen päivitellen aina uusimman ja nopeamman käyttiksen.:haart:

Ja samalla päivittelet lisää muistia siihen koneeseen. Oma mbp myytiin 512 megan muistilla eikä sitä pidetty tuohon aikaan liian vähänä. Itse en onneksi propagandaa uskonut vaan tuplasin määrän. Tuolloin oli käyttiksenä 10.4.3 muistaakseni. Nykyään koneet myydään 2 gigan muistilla ja tapana tuntuu olevan päivittää määrä 4 gigaan. Olisiko siis niin, että se uusi käyttis vaatii kuitenkin hiukkasen enemmän muistia? Vai onko kyseessä jälleen kerran onnistunut mainoskampanja, jossa Applen asiakkaat saadaan maksamaan turhasta?

Joo pitää antaa selkään steve jobsille kun ei kehittänyt riittävän hyvää käyttistä ajoissa.
90-luvulla ei ollut oikein mitään muita varteenotettavia käyttiksiä saatavilla, joten winukka pääsi leviämään ruton lailla jokaiseen talouteen. Sen jälkeen on tilannetta hieman vaikea alkaa enää muuttamaan, vaikka apple kovasti koittaakin.
Vielä on liikaa ihmisiä jotka luulee win xp:n olevan parasta mitä rahalla saa.

täyttä bullshittiä tuo.

ps. katso basson kommentti

hetken on pois niin 4 sivua tullu lisää :)

Muisti maksaa nykyään niin vähän, että olisi typerää jättää pari gigan lisäys tekemättä 90e säästön takia. Leopardihan ei itsessään sitä vaadi, kuten Vista.

Onkos jossain mitään tilastoja paljonko OS X käyttää resursseja oikeasti pyöriessään? :) (Ei siis system requirementseja vaan ihan oikeaa tietoa, olisi vaan mielenkiintoista nähdä)

Osittain väärin, sen PC:n voi mahdollisesti korjata itse. Vika on yleensä naurettavan pieni. Taitaa olla harvinaisempaa mäkeissä tämä itsediagnosointi ja "korjaaminen" jos kyseessä esim. irronnut liitin.
Macit on koottu vähän paremmin kautta linjan, joten on vähän harvinaisempaa, että sieltä mitään liittimiä irtoaa. Jos macista menee jotain rikki, niin se taitaa olla sitten vähän isompaa damagea kerralla. Toki kun se Kalle Penttinen kokoaa koneensa itse, niin paree koota kunnolla, ettei liittimiä irtoile.

Macit on koottu vähän paremmin kautta linjan, joten on vähän harvinaisempaa, että sieltä mitään liittimiä irtoaa. Jos macista menee jotain rikki, niin se taitaa olla sitten vähän isompaa damagea kerralla. Toki kun se Kalle Penttinen kokoaa koneensa itse, niin paree koota kunnolla, ettei liittimiä irtoile.

Onpahan taas yleistys.
Ei ole meikäläisen koneesta yhtään mitään irtoillut omia aikojaan.
väitän että kun itse kasaan koneeni, ihan kaikessa rauhassa niin se tulee taatusti tehtyä huolellisemmin,kuin jossain liukuhihnalla, jossa aikaa kasaukseen on huomattavasti vähemmän.

Muisti maksaa nykyään niin vähän, että olisi typerää jättää pari gigan lisäys tekemättä 90e säästön takia. Leopardihan ei itsessään sitä vaadi, kuten Vista.

Joo rikkaita ovat makkimiehet, kun 10% korotus koneen hintaan kannattaa tehdä, vaikkei sitä oikeasti tarvi. Halvin mb maksanee tuon vajaan tonnin.

Onpahan taas yleistys.
Ei ole meikäläisen koneesta yhtään mitään irtoillut omia aikojaan.
väitän että kun itse kasaan koneeni, ihan kaikessa rauhassa niin se tulee taatusti tehtyä huolellisemmin,kuin jossain liukuhihnalla, jossa aikaa kasaukseen on huomattavasti vähemmän.
No eikö tuo nyt ole taas niitä yksinkertaisia faktoja? Jos sun kone on hyvin kasattu, mitä en epäile laisinkaan, ei varmasti meinaa, että kaikki Kalle Penttiset osaa koota koneensa paremmin kuin multimiljardifirman tuotantolinja, joka on tunnettu laadukkaista tuotteistaan. Maailma ei kato ole se oma kone ja oma olohuone.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom